Oferty
Referent ds. administracyjnych - pracownik sekretariatu
Nowa
Praca biurowa

Referent ds. administracyjnych - pracownik sekretariatu

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Microsoft Office Excel

Microsoft Office

Microsoft Office Word

Mile widziane

wykształcenie techniczne

język angielski

SAP

Opis stanowiska

Ponad 30 lat historii, niemal tysiąc zrealizowanych kontraktów i ponad 1000 pracownikówMIRBUD S.A. działa we wszystkich segmentach budownictwa na terenie całego kraju 🏗️.

Dzisiaj Grupa Kapitałowa MIRBUD to cztery spółki, dzięki którym możemy prowadzić zdywersyfikowaną działalność na wielu obszarach:

👉 MIRBUD S.A. – budownictwo przemysłowe, budynki użyteczności publicznej, budownictwo komercyjne, budownictwo mieszkaniowe, inżynieria drogowa;

👉 KOBYLARNIA S.A. – inżynieria drogowa, budowa dróg i mostów;

👉 JHM DEVELOPMENT S.A. – działalność deweloperska;

👉 MARYWILSKA 44 Sp. z o.o. – wynajem powierzchni komercyjnych, Centrum Handlowe i Park Handlowy MARYWILSKA 44 w Warszawie, park magazynowo-logistyczny w Ostródzie.


🛠️ Opis stanowiska:

  • obsługa administracyjna biura,
  • prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
  • rejestracja i archiwizacja poczty,
  • dbanie o prawidłowy przepływ informacji wewnątrz firmy,
  • przygotowywanie raportów i zestawień,
  • archiwizacja danych w bazach elektronicznych,
  • współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi i oddziałami Spółki,
  • pomoc w zapewnieniu prawidłowego i terminowego obiegu dokumentów finansowych,
  • rejestrowanie i dekretacja faktur,
  • współpraca z klientami,
  • organizacja i obsługa spotkań i narad służbowych,
  • koordynacja zaopatrzenia biura,
  • bieżąca obsługa sekretariatu,
  • dbanie o dobry wizerunek firmy.


🎓 Nasze wymagania:

  • wykształcenie min. średnie, mile widziane wykształcenie wyższe techniczne,
  • doświadczenie na podobnym stanowisku – minimum 1 rok,
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office,
  • zaangażowanie i samodzielność w wykonywaniu zadań oraz bardzo dobra organizacja pracy,
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
  • wysokie umiejętności interpersonalne,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • wysoka kultura osobista.


Mile widziane (dotyczy stanowiska w siedzibie firmy w Kobylarni)​:

  • język angielski na poziomie B2
  • obsługa programu SAP


🎁 Oferujemy:

  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia,
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.


Miejsce pracy:

📌 siedziba spółki Kobylarnia S.A. ul. Zakole 1. 86-061 Brzoza

📌 region południe, biuro Miękinia. 55-330 Miękinia, ul. Stalowa 6

Sprawdź podobne oferty pracy

Claims Coordinator

Nowa
ERGO Technology & Services S.A.
Katowice
English
German
MS Office
Nowa

Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży

Nowa
columbuselite
Wrocław
Microsoft Excel
skuteczna komunikacja
Pakiet Office
Nowa

Starszy Specjalista/Główny Specjalista w Departamencie Administracyjno-Gospodarczym

Nowa
ARiMR
Warszawa
Microsoft Office
praca biurowa
wykształcenie wyższe
Nowa

Asystent/-ka Biura

Nowa
CFE
Warszawa
Microsoft Office
Nowa

Asystent/ka członka Zarządu

Nowa
Alior Bank SA
Warszawa
język angielski
komunikatywność
Nowa