Customer Solution Engineer - Modernization
Inżynieria

Customer Solution Engineer - Modernization

Wrocław
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

AutoCAD

rysunek techniczny

branża dźwigowa

język angielski

wykształcenie wyższe techniczne

Mile widziane

SAP

Opis stanowiska

Friendly offer

Zakres odpowiedzialności:


  • Wsparcie zespołu sprzedaży w analizie potrzeb Klienta, proponowanie rozwiązań, udział w spotkaniach z klientami;
  • Wsparcie klientów w zakresie specyfikacji rozwiązań KONE;
  • Współpraca z fabryką na etapie produkcji zamówionych komponentów;
  • Szacowanie kosztów urządzeń KONE, komponentów dźwigowych oraz szacowanie czasu dostaw;
  • Zamawianie urządzeń dźwigowych i komponentów;
  • Przygotowanie rysunków technicznych;
  • Tworzenie dokumentacji technicznej zgodnej z aktualnymi normami, wymogami bezpieczeństwa i standardami KONE.


Wymagania:


  • Doświadczenie w branży dźwigowej;
  • Wykształcenie wyższe techniczne;
  • Praktyczna znajomość norm dźwigowych;
  • Umiejętność obsługi programu AutoCAD 2D i czytanie dokumentacji technicznej;
  • Doświadczenie w komunikacji z klientem zewnętrznym;
  • Kreatywność i proaktywność w rozwiązywaniu problemów;
  • Zdolności komunikacyjne i organizacyjne;
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego;Mile widziane
  • Znajomość systemów SAP i CRM będzie dla nas dodatkowym atutem;
  • Znajomość branży schodów ruchomych będzie dla nas dodatkowym atutem


Oferujemy:


  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • Bonus roczny;
  • Prywatną opiekę medyczną dla pracownika, z możliwością doubezpieczenia członków rodziny;
  • Kafeteryjny system benefitów (MyBenefit, włączając kartę Multisport);
  • Program wsparcia pracowników.

Rekomendowane oferty

Inżynier Serwisowy

Nowa
8 000 - 14 000 PLN/mies.
A1 Sorter sp. z o.o.
Zakroczym
język angielski
VPN
automatyka
Nowa