Specjalista ds. Obsługi Klienta (z j. greckim)
Obsługa klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta (z j. greckim)

Gdańsk
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

grecki B2

angielski B2

polski C1

customer service

Mile widziane

CRM

Opis stanowiska

Zakres obowiązków


  • jako Specjalista w dziale Obsługi Klienta KONE będziesz pierwszą linią kontaktu,
  • będziesz odpowiedzialny/a za odbieranie połączeń od naszych klientów biznesowych i użytkowników oraz odpowiednie przekierowanie pojawiających się zgłoszeń;
  • bierzesz udział w całym procesie realizacji usługi serwisu: rejestracja zgłoszenia, kontakt i współpraca z naszym działem serwisu, informowanie klienta o postępach i realizacji naprawy;
  • rola ta jest niezwykle ważna w sytuacjach krytycznych, to dzięki sprawnej obsłudze klienta jesteśmy w stanie zagwarantować szybką i efektywną pomoc oraz bezpieczeństwo naszych pasażerów;

JEŚLI…

  • masz już doświadczenie w pracy z klientami, lub chcesz rozwijać się z dziale obsługi klienta
  • znasz język grecki w stopniu bardzo dobrym
  • znasz język polski oraz angielski na poziomie minimum komunikatywnym
  • jesteś osobą samodzielną i umiesz współpracować w ramach zespołu
  • umiesz radzić sobie w sytuacjach stresujących
  • chcesz rozwijać swoją wiedzę dotyczącą narzędzi CRM (SAP, Salesforce)

Nasza oferta jest dla Ciebie!


Oferujemy

  • Pracę w stabilnej międzynarodowej organizacji
  • Umowę o pracę
  • Możliwość szkolenia i rozwijania kompetencji
  • Dużą satysfakcję kiedy myślisz o swojej pracy i widzisz osoby, którym pomogłeś/łaś;
  • Benefity: ubezpieczenie medyczne, dodatkowe ubezpieczenie na życie, kafeteryjny system benefitów MyBenefit (włączając Multisport), program wsparcia pracowników

Rekomendowane oferty

Trener Produktowy AGD

Nowa
Amica Group
Poznań
badanie potrzeb szkoleniowych
materiały szkoleniowe
Znajomość produktu
Nowa