Project Manager ds. Marketingu i PR
Nowa

Project Manager ds. Marketingu i PR

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B, UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

doświadczenie w obszarze marektingu/PR

praca z narzędziami - Google Analytics, CRM

zarządzanie projektami

znajomość narzędzi SEO, SEM, marketing automa...

umiejętności organizacyjne i projektowe

proaktywność i nastawienie na rozwiązania

umiejętność inicjowania zmian

dobre zdolności komunikacyjne

Mile widziane

planowanie, priorytetyzacja, egzekucja

doświadczenie w branży szkoleniowej lub HR

Opis stanowiska

Główne zadania i zakres obowiązków

  1. Zarządzanie projektami marketingowymi i PR-owymi
  • Tworzenie i egzekucja planu marketingowego (perspektywa 6–12 miesięcy).
  • Ustalanie priorytetów projektowych w układzie 70% działań wizerunkowych i 30% nastawionych na pozyskiwanie leadów.
  • Kontrola harmonogramu, monitorowanie postępów i bieżące wprowadzanie usprawnień.
  1. Koordynacja pracy zespołu
  • Współpraca z wewnętrznym zespołem marketingu (specjaliści, graficy, copywriterzy).
  • Możliwa współpraca z podwykonawcami (agencje marketingowe, freelancerzy).
  • Zapewnienie spójności komunikacji między różnymi interesariuszami (sprzedaż, zarząd, trenerzy).
  1. Planowanie i realizacja cyklicznych kampanii
  • Zrozumienie procesów decyzyjnych w branży szkoleniowej.
  • Organizacja oraz wdrażanie kampanii w różnych kanałach (digital, media społecznościowe, eventy).
  • Zapewnienie wysokiej jakości materiałów i treści (infografiki, wideo, artykuły), zgodnych z kluczowymi przekazami firmy.
  1. Wzmacnianie wizerunku marki
  • Budowanie opinii o firmie jako nowoczesnym i wiarygodnym partnerze w dużych projektach doradczo-szkoleniowych.
  • Wdrażanie nowych narzędzi i taktyk dotarcia do klientów (social media, content marketing, SEO, SEM).
  • Kreowanie rozpoznawalności wśród kluczowych decydentów (HR, top management).
  1. Współpraca z działem sprzedaży
  • Wspólne ustalanie priorytetowych produktów i usług do promocji.
  • Opracowanie i ciągłe doskonalenie procesu przekazywania leadów do sprzedaży.
  • Koordynacja kampanii i inicjatyw, w których uczestniczą BDM-owie.
  1. Analiza skuteczności i zarządzanie budżetem
  • Ustalanie wskaźników KPI, monitorowanie wyników (m.in. liczba leadów, zasięgi, zaangażowanie).
  • Odpowiedzialność za budżet marketingowy: planowanie, rekomendowanie inwestycji, kontrola kosztów.
  • Proponowanie i wdrażanie narzędzi (CRM, marketing automation, analityka) w celu optymalizacji działań.



Rekomendowane oferty

Lead Generation & Marketing Specialist

Nowa
6 000 - 11 000 PLN/mies.
Delante Marketing Sp. z o.o. sp. k.
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
angielski
marketing
data analyst
Nowa

B2B Marketing Specialist

Nowa
7 000 - 9 000 PLN/mies.
Digispot - agencja CRO
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
copywriting
zarządzanie projektami
strategiczne planowanie
Nowa

Specjalista ds. Facebook Ads

Nowa
7 000 - 10 000 PLN/mies.
adsfox
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
umiejętności analityczne
tworzenie raportów
Google Analytics
Nowa

Specjalista ds. Marketingu B2B

Nowa
8 000 - 10 000 PLN/mies.
EAP24
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
content marketing
B2B marketing
digital marketing
Nowa

Affiliate Specialist 🚀

Nowa
6 400 - 9 600 PLN/mies.
GameSeal
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
negotiation and communication skills
fluent english
e-commerce
Nowa