Assistant Manager - Deal Advisory Transaction Services (Financial due diligence)
Finanse

Assistant Manager - Deal Advisory Transaction Services (Financial due diligence)

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager/C-level
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

język angielski

audyt

Microsoft Office

Opis stanowiska

Zespół Deal Advisory - Transaction Services świadczy usługi związane z finansową, ekonomiczną, rynkową i operacyjną analizą przedsiębiorstw. Stosujemy zintegrowane podejście do doradztwa transakcyjnego: od momentu rozpoczęcia poszukiwań potencjalnego celu przejęcia przez inwestora, czy też wstępnych rozważań dotyczących zbycia podmiotu przez dotychczasowego właściciela, po przygotowanie dokumentacji związanej z transakcją, czy też integrację przejętych podmiotów. Nasze usługi nastawione są przede wszystkim na kreowanie wartości dodanej dla inwestorów angażujących się w transakcje kapitałowe, poprzez umożliwienie świadomego zarządzania ryzykiem związanym z rozważaną transakcją, jak również na zwiększanie szans na realizację celów założonych dla danej transakcji.


Assistant Manager - Deal Advisory Transaction Services (Financial due diligence)


Obowiązki

• koordynowanie projektów z obszaru doradztwa transakcyjnego m.in. w projekty due diligence, integracji potransakcyjnej, doradztwa dla sprzedającego przy wyjściu z inwestycji

• samodzielne prowadzenie mniejszych i średnich projektów

• koordynowanie zespołem kilku osób realizujących projekt wraz z oceną wyników pracy członków zespołu

• współpracę z pracownikami innych działów KPMG przy dostarczaniu klientom usług o kompleksowym charakterze

• odpowiedzialność za terminowość i najwyższą jakość realizowanych dla klientów projektów


Wymagania

• minimum 5 lat doświadczenia w zakresie doradztwa transakcyjnego lub audytu

• solidnej wiedzy finansowej i księgowej popartej szkoleniami oraz dobrymi wynikami egzaminów ACCA (lub polskiego biegłego rewidenta)

• doświadczenia w zarządzaniu pracą kilkuosobowego zespołu

• biegłej znajomości języka angielskiego oraz języka polskiego w mowie i piśmie

• bardzo dobrej znajomości MS Office (Excel, PowerPoint, Word)

• bardzo dobrej organizacji pracy, dokładności, zaangażowania i dyspozycyjności

• kreatywności oraz zdolności wyszukiwania niestandardowych rozwiązań

• motywacji i zorientowania na realizację postawionych celów

• otwartości na nowe wyzwania


Oferujemy

  • pracę hybrydową
  • finansowanie kwalifikacji zawodowych – wesprzemy Cię w zdobywaniu kwalifikacji m.in. ACCA, CFA
  • stały rozwój – skorzystaj z dofinansowania studiów podyplomowych, kursów językowych, przygotowawczych i egzaminów
  • szeroki pakiet szkoleń – korzystaj z platform Degreed i LinkedIn Learning, szkoleń technicznych oraz certyfikowanych szkoleń Microsoft
  • wsparcie Buddy’ego – Twój opiekun będzie dla Ciebie przewodnikiem po KPMG
  • program poleceń – zyskaj dodatkowy bonus finansowy za skuteczną rekomendację znajomego do pracy
  • program mentoringowy – świadomie planuj swoją ścieżkę kariery
  • pakiet kafeteryjny – wybieraj benefity, które Cię interesują m.in. kartę MultiSport, bilety do kina, teatru, vouchery i zniżki
  • prywatną opiekę medyczną, dodatkowe ubezpieczenie i program wellbeing – dbaj o siebie i swoją rodzinę
  • wyjazdy i spotkania integracyjne – zorganizujemy i dofinansujemy budowanie relacji zespołowych
  • drużyny sportowe – rozwijaj swoje pasje i aktywnie spędzaj czas


Rekomendowane oferty

Ekspert/Starszy Specjalista ds. Audytu

Nowa
Alior Bank SA
Warszawa
Microsoft Office
Zarządzanie ryzykiem
audyt
Nowa