Specjalista / Specjalistka ds. BHP
Inżynieria

Specjalista / Specjalistka ds. BHP

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

BHP

oceny ryzyka zawodowego

SAP

Microsoft Office

Microsoft Office Excel

Microsoft Office PowerPoint

Microsoft Office Word

język angielski

Opis stanowiska

Opis firmy

Zespół People Operations w dziale People & Culture realizuje zadania związane z administracją kadrową. Wspieramy pracowników profesjonalną wiedzą na każdym etapie zatrudnienia, dostarczamy rekomendacje do podejmowania kluczowych decyzji biznesowych w firmie, jak i usprawniamy procesy HR wdrażając nowe rozwiązania technologiczne.


Stanowisko

Specjalista / Specjalistka ds. BHP


Opis stanowiska

  • prowadzenie szkoleń z zakresu BHP dla pracowników
  • organizowanie szkoleń z zakresu pierwszej pomocy i ppoż
  • sporządzanie, prowadzenie i przechowywanie niezbędnej dokumentacji BHP
  • udział w dokonywaniu i aktualizacji oceny ryzyka zawodowego
  • aktualizacja procedur, instrukcji BHP i ppoż, sporządzanie raportów, analiz
  • prowadzenie działań doradczych i kontrolnych w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy
  • monitorowanie warunków pracy, przestrzegania przepisów BHP i przeciwpożarowych
  • prowadzenie postępowań powypadkowych, ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy i sporządzanie dokumentacji powypadkowej
  • monitorowanie zmian w przepisach BHP i wsparcie przy ich implementacji w firmie
  • aktywne inicjowanie i wdrażanie nowych procesów i rozwiązań w zakresie BHP i ppoż
  • odpowiadanie na bieżące zapytania pracowników
  • budowanie i podtrzymywanie pozytywnych relacji z klientami wewnętrznymi
  • wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie SAP


Wymagania

  • wykształcenie wyższe kierunkowe lub studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy
  • aktualne uprawnienia co najmniej starszego inspektora BHP i inspektora ochrony przeciwpożarowej
  • min. 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • dobra znajomość przepisów z obszaru bezpieczeństwa i higieny pracy, zwłaszcza pracy w biurze
  • biegła obsługa komputera, w tym praktyczna znajomość programów pakietu Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint), mile widziana umiejętność posługiwania się systemem SAP
  • znajomość języka angielskiego umożliwiającą swobodną komunikację
  • komunikatywność, łatwość w kontaktach interpersonalnych oraz pozytywne nastawienie na współpracę z klientem wewnętrznym
  • dobra organizacja pracy, dokładność, terminowość, samodzielność i zaangażowanie w wykonywanie powierzonych zadań
  • doświadczenie w wystąpieniach publicznych i prowadzeniu spotkań


Oferujemy

  • hybrydowy model pracy
  • indywidualne podejście do podnoszenia kwalifikacji m.in. szeroki dostęp do szkoleń oraz programów rozwojowych – korzystaj z platform Degreed i LinkedIn Learning, szkoleń technicznych oraz certyfikowanych szkoleń Microsoft
  • wsparcie Buddy’ego – Twój opiekun będzie dla Ciebie przewodnikiem po KPMG
  • program poleceń – zyskaj dodatkowy bonus finansowy za skuteczną rekomendację znajomych do pracy
  • program mentoringowy – świadomie planuj swoją ścieżkę kariery
  • atrakcyjny pakiet socjalny, w tym kartę Multisport, dodatkowe ubezpieczenie na życie, prywatną opiekę medyczną, pakiet kafeteryjny, bony okolicznościowe
  • przyjazną atmosferę pracy, w tym m.in. wyjazdy integracyjne i spotkania zespołowe
  • możliwość zaangażowania się w różnorodne formy wolontariatu pracowniczego oraz program grantowy wspierający zgłaszane przez pracowników inicjatywy


Rekomendowane oferty

Quality Manager - branża jachtowa

Nowa
Antal Sp. z o.o.
Gdynia
angielski
Nowa

Inżynier ds. obliczeń MES

Nowa
NG Engineering Group
Wrocław
, Praca zdalna
Zdalnie
język angielski
analizy
MES
Nowa