Opis firmy
Zespół People Operations w dziale People & Culture realizuje zadania związane z administracją kadrową. Wspieramy pracowników profesjonalną wiedzą na każdym etapie zatrudnienia, dostarczamy rekomendacje do podejmowania kluczowych decyzji biznesowych w firmie, jak i usprawniamy procesy HR wdrażając nowe rozwiązania technologiczne.
Stanowisko
Specjalista / Specjalistka ds. BHP
Opis stanowiska
- prowadzenie szkoleń z zakresu BHP dla pracowników
- organizowanie szkoleń z zakresu pierwszej pomocy i ppoż
- sporządzanie, prowadzenie i przechowywanie niezbędnej dokumentacji BHP
- udział w dokonywaniu i aktualizacji oceny ryzyka zawodowego
- aktualizacja procedur, instrukcji BHP i ppoż, sporządzanie raportów, analiz
- prowadzenie działań doradczych i kontrolnych w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy
- monitorowanie warunków pracy, przestrzegania przepisów BHP i przeciwpożarowych
- prowadzenie postępowań powypadkowych, ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy i sporządzanie dokumentacji powypadkowej
- monitorowanie zmian w przepisach BHP i wsparcie przy ich implementacji w firmie
- aktywne inicjowanie i wdrażanie nowych procesów i rozwiązań w zakresie BHP i ppoż
- odpowiadanie na bieżące zapytania pracowników
- budowanie i podtrzymywanie pozytywnych relacji z klientami wewnętrznymi
- wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie SAP
Wymagania
- wykształcenie wyższe kierunkowe lub studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy
- aktualne uprawnienia co najmniej starszego inspektora BHP i inspektora ochrony przeciwpożarowej
- min. 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- dobra znajomość przepisów z obszaru bezpieczeństwa i higieny pracy, zwłaszcza pracy w biurze
- biegła obsługa komputera, w tym praktyczna znajomość programów pakietu Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint), mile widziana umiejętność posługiwania się systemem SAP
- znajomość języka angielskiego umożliwiającą swobodną komunikację
- komunikatywność, łatwość w kontaktach interpersonalnych oraz pozytywne nastawienie na współpracę z klientem wewnętrznym
- dobra organizacja pracy, dokładność, terminowość, samodzielność i zaangażowanie w wykonywanie powierzonych zadań
- doświadczenie w wystąpieniach publicznych i prowadzeniu spotkań
Oferujemy
- hybrydowy model pracy
- indywidualne podejście do podnoszenia kwalifikacji m.in. szeroki dostęp do szkoleń oraz programów rozwojowych – korzystaj z platform Degreed i LinkedIn Learning, szkoleń technicznych oraz certyfikowanych szkoleń Microsoft
- wsparcie Buddy’ego – Twój opiekun będzie dla Ciebie przewodnikiem po KPMG
- program poleceń – zyskaj dodatkowy bonus finansowy za skuteczną rekomendację znajomych do pracy
- program mentoringowy – świadomie planuj swoją ścieżkę kariery
- atrakcyjny pakiet socjalny, w tym kartę Multisport, dodatkowe ubezpieczenie na życie, prywatną opiekę medyczną, pakiet kafeteryjny, bony okolicznościowe
- przyjazną atmosferę pracy, w tym m.in. wyjazdy integracyjne i spotkania zespołowe
- możliwość zaangażowania się w różnorodne formy wolontariatu pracowniczego oraz program grantowy wspierający zgłaszane przez pracowników inicjatywy