Specjalista w Kancelarii Ogólnej (Mailing Room)
Nowa
Prawo

Specjalista w Kancelarii Ogólnej (Mailing Room)

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista / Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

angielski B1

Microsoft Office

praca w zespole

Mile widziane

środowisko korporacyjne

DMS

Opis stanowiska

Zespół Administracji dba o to, aby miło i efektywnie pracowało się w naszych biurach. Zajmujemy się wsparciem administracyjnym naszych zespołów, obsługą recepcji, kontaktem z gośćmi KPMG, zarządzaniem powierzchniami biurowymi, w tym m.in. współpracą z zarządcami budynków i dostawcami usług serwisowych.


Specjalista w Kancelarii Ogólnej (Mailing Room)


Opis stanowiska

  • Nadzór nad codziennym funkcjonowaniem kancelarii ogólnej - zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą

  • Organizacja i kontrola obiegu dokumentów (tradycyjnych i elektronicznych)

  • Zapewnienie terminowego odbioru, rejestracji, dystrybucji i archiwizacji dokumentacji

  • Współpraca z innymi działami firmy w zakresie obiegu dokumentów oraz wymiany informacji

  • Wdrażanie i nadzorowanie procedur kancelaryjnych zgodnie z polityką firmy

  • Koordynowanie pracy zespołu Kancelarii, planowanie grafików pracy, kontrola jakości i wykonywanych czynności, pomoc i wsparcie

  • Obsługa skrzynki funkcyjnej działu, kierowanie przychodzącej korespondencji do odpowiednich departamentów w Firmie

  • Współpraca z dostawcami, w szczególności z Pocztą Polską oraz firmami kurierskimi - współpraca bieżąca i operacyjna

  • Realizacja zamówienia opakowań oraz materiałów eksploatacyjnych, koordynacja dostaw

  • Powadzenie procesów reklamacyjnych dotyczących usług pocztowych i kurierskich, zarówno wewnątrz organizacji jak i u dostawców usług

  • Nadzór nad prawidłowym przygotowywaniem dokumentacji wysyłkowej oraz zbieranie danych na potrzeby dalszego rozliczania kosztów przesyłek

  • Inicjowanie i wdrażanie nowych rozwiązań usprawniających prace zespołu oraz otwartość na zmiany i innowacje

  • Rozliczanie faktur za przesyłki w odpowiednich systemach finansowych firmy oraz weryfikacja poprawności kosztów

  • Utrzymywanie porządku w Mailing Roomie

  • Raportowanie do przełożonego o stanie realizacji zadań oraz zgłaszanie potrzeb i usprawnień


Wymagania

  • Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku (kancelaria, biuro podawcze, dział administracji lub logistyki dokumentów)

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (min. B1)

  • Szybkość i skuteczność w działaniu

  • Wielozadaniowość, odpowiedzialność i zaangażowanie

  • Umiejętność pracy w zespole

  • Otwartość i komunikacja

  • Proaktywne podejście i nastawienie na rozwiązanie problemów oraz innowacyjność

  • Chęć uczenia się i rozwoju

  • Umiejętność obsługi komputera, urządzeń biurowych

  • Znajomość pakietu MS Office

  • Umiejętność zarządzania przepływem informacji

  • Samodzielność i dobra organizacji pracy własnej, dokładność i terminowość

  • Wysoka kultura osobista, optymizm, zdolności interpersonalne

 

Mile widziane

  • Doświadczenie w pracy w środowisku korporacyjnym lub międzynarodowym

  • Znajomość systemów elektronicznego obiegu dokumentów (DMS)


Oferujemy

  • szeroki pakiet szkoleń – korzystaj z platform Degreed i LinkedIn Learning, szkoleń technicznych oraz certyfikowanych szkoleń Microsoft

  • wsparcie Buddy’ego – Twój opiekun będzie dla Ciebie przewodnikiem po KPMG

  • program mentoringowy – świadomie planuj swoją ścieżkę kariery

  • pakiet kafeteryjny – wybieraj benefity, które Cię interesują m.in. kartę MultiSport, bilety do kina, teatru, vouchery i zniżki

  • prywatną opiekę medyczną, dodatkowe ubezpieczenie i program wellbeing – dbaj o siebie i swoją rodzinę

  • program poleceń – zyskaj dodatkowy bonus finansowy za skuteczną rekomendację znajomego do pracy

  • dni wolne na wolontariat – skorzystaj z 2 dodatkowych dni wolnych i grantu na działania charytatywne

  • prezenty świąteczne lub bonusy – pamiętamy o miłych gestach