Oferty
Dyrektor Logistyki
Nowa
Logistyka

Dyrektor Logistyki

12 000 - 20 000 PLNBrutto miesięcznie - UoP
12 000 - 20 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager/C-level
Forma zatrudnienia
UoP, B2B
Tryb pracy
Praca z biura

Wymagane umiejętności

analiza

branża gastronomiczna

analiza finansowa

logistyka

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Opis stanowiska:


Kuchnia Vikinga, Lider cateringu dietetycznego poszukuje Dyrektora Logistyki. Osoba na tym stanowisku będzie pełnić kluczową rolę w zarządzaniu przepływem towarów, optymalizacji procesów oraz dbaniu o terminowość i jakość dostaw przy jednoczesnym zachowaniu efektywności kosztowej.


Lokalizacja: Białystok

 

Zakres obowiązków:


1. Zarządzanie flotą transportową:

  • Nadzór nad flotą ponad 300 aut chłodniczych, które codziennie dostarczają 40 000 paczek w całej Polsce
  • Optymalizacja tras, aby minimalizować koszty paliwa, czas dostawy i zużycie pojazdów
  • Utrzymanie floty w dobrym stanie technicznym oraz nadzór nad regularnymi przeglądami i serwisami

2. Planowanie logistyczne:

  • Opracowywanie i wdrażanie strategii dostaw, zapewniających terminowość i efektywność
  • Zapewnienie sprawnej współpracy między działami produkcji, magazynowania i transportu w celu zminimalizowania opóźnień i optymalizacji procesów

3. Wdrażanie nowoczesnych rozwiązań logistycznych:

  • Monitorowanie nowoczesnych trendów w logistyce, takich jak zrównoważony transport, optymalizacja emisji CO2 czy automatyzacja procesów logistycznych.

4. Optymalizacja kosztów:

  • Redukcja kosztów związanych z transportem, magazynowaniem i obsługą floty przy jednoczesnym zachowaniu wysokiej jakości usług.

5. Zarządzanie zespołem:

  • Koordynacja pracy zespołów logistyki, transportu
  • Rozwój kompetencji zespołu poprzez szkolenia i motywowanie pracowników do realizacji celów
  • Monitorowanie kluczowych wskaźników wydajności (KPI), takich jak terminowość dostaw, koszty logistyki, efektywność floty

6. Dbanie o zgodność z przepisami:

  • Zapewnienie zgodności z przepisami dotyczącymi transportu (np. HACCP dla transportu żywności, przepisy dotyczące przewozu chłodniczego) oraz przestrzeganie norm jakościowych

7. Współpraca z innymi działami:

  • Ścisła współpraca z działem produkcji, sprzedaży, kontroli jakości i zakupów, aby zapewnić płynność operacji w całym łańcuchu dostaw
  • Wsparcie w analizie danych sprzedażowych, prognozowania popytu i planowania produkcji w oparciu o prognozy

8. Zarządzanie kryzysowe:

  • Opracowywanie i wdrażanie planów awaryjnych na wypadek problemów logistycznych, takich jak opóźnienia w dostawach, awarie pojazdów, problemy z zaopatrzeniem itp.

 

 

Wymagania:


  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: logistyka, zarządzanie, transport, inżynieria produkcji lub pokrewne
  •  Minimum 5 lat doświadczenia w obszarze logistyki, transportu lub zarządzaniem łańcuchem dostaw
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem logistycznym/operacyjnym
  • Umiejętność planowania strategicznego i operacyjnego oraz podejmowanie decyzji biznesowych
  • Zdolność do analizy danych, identyfikowania obszarów do poprawy i wdrażania efektywnych rozwiązań

 

 

Oferujemy:


  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności
  • Umowa o pracę / B2B
  • Możliwość zakwaterowania
  • Pakiet benefitów pracowniczych 
  • Możliwości rozwoju zawodowego i szkoleń
12 000 - 20 000 PLN

Umowa o pracę

12 000 - 20 000 PLN

B2B

Sprawdź podobne oferty pracy

Pracownik działu części/magazynu

Nowa
GRUPA AUTO FORUM
Płock
CRM
Nowa

Specjalista ds. zakupów

Nowa
Fabb
Cieszyn
Microsoft Office
język angielski
dobra organizacja pracy
Nowa

Pracownik/Pracowniczka Działu Przepływu Towaru (pełny etat), IKEA Retail, Szczecin

Nowa
IKEA Retail Sp. z o.o.
Szczecin
prace magazynowe
Nowa

Kupiec

Nowa
FAKRO
Limanowa
współpraca
monitorowanie rynku
negocjacje
Nowa

Specjalista w dziale zagranicznym

Nowa
6 100 - 7 500 pln
Dambat
Pruszków
język angielski
Microsoft Office
WF-Mag
Nowa