Oferty
Dyrektor Logistyki
Logistyka

Dyrektor Logistyki

Suwałki
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager/C-level
Forma zatrudnienia
UoP, B2B
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

analiza

branża gastronomiczna

analiza finansowa

logistyka

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Kuchnia Vikinga, Lider cateringu dietetycznego poszukuje Dyrektora Logistyki. Osoba na tym stanowisku będzie pełnić kluczową rolę w zarządzaniu przepływem towarów, optymalizacji procesów oraz dbaniu o terminowość i jakość dostaw przy jednoczesnym zachowaniu efektywności kosztowej.


Lokalizacja: Białystok

 

Zakres obowiązków:


1. Zarządzanie flotą transportową:

  • Nadzór nad flotą ponad 300 aut chłodniczych, które codziennie dostarczają 40 000 paczek w całej Polsce
  • Optymalizacja tras, aby minimalizować koszty paliwa, czas dostawy i zużycie pojazdów
  • Utrzymanie floty w dobrym stanie technicznym oraz nadzór nad regularnymi przeglądami i serwisami

2. Planowanie logistyczne:

  • Opracowywanie i wdrażanie strategii dostaw, zapewniających terminowość i efektywność
  • Zapewnienie sprawnej współpracy między działami produkcji, magazynowania i transportu w celu zminimalizowania opóźnień i optymalizacji procesów

3. Wdrażanie nowoczesnych rozwiązań logistycznych:

  • Monitorowanie nowoczesnych trendów w logistyce, takich jak zrównoważony transport, optymalizacja emisji CO2 czy automatyzacja procesów logistycznych.

4. Optymalizacja kosztów:

  • Redukcja kosztów związanych z transportem, magazynowaniem i obsługą floty przy jednoczesnym zachowaniu wysokiej jakości usług.

5. Zarządzanie zespołem:

  • Koordynacja pracy zespołów logistyki, transportu
  • Rozwój kompetencji zespołu poprzez szkolenia i motywowanie pracowników do realizacji celów
  • Monitorowanie kluczowych wskaźników wydajności (KPI), takich jak terminowość dostaw, koszty logistyki, efektywność floty

6. Dbanie o zgodność z przepisami:

  • Zapewnienie zgodności z przepisami dotyczącymi transportu (np. HACCP dla transportu żywności, przepisy dotyczące przewozu chłodniczego) oraz przestrzeganie norm jakościowych

7. Współpraca z innymi działami:

  • Ścisła współpraca z działem produkcji, sprzedaży, kontroli jakości i zakupów, aby zapewnić płynność operacji w całym łańcuchu dostaw
  • Wsparcie w analizie danych sprzedażowych, prognozowania popytu i planowania produkcji w oparciu o prognozy

8. Zarządzanie kryzysowe:

  • Opracowywanie i wdrażanie planów awaryjnych na wypadek problemów logistycznych, takich jak opóźnienia w dostawach, awarie pojazdów, problemy z zaopatrzeniem itp.

 

 

Wymagania:


  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: logistyka, zarządzanie, transport, inżynieria produkcji lub pokrewne
  •  Minimum 5 lat doświadczenia w obszarze logistyki, transportu lub zarządzaniem łańcuchem dostaw
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem logistycznym/operacyjnym
  • Umiejętność planowania strategicznego i operacyjnego oraz podejmowanie decyzji biznesowych
  • Zdolność do analizy danych, identyfikowania obszarów do poprawy i wdrażania efektywnych rozwiązań

 

 

Oferujemy:


  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności
  • Pakiet benefitów pracowniczych
  • Możliwości rozwoju zawodowego
  • Możliwość zakwaterowania

Sprawdź podobne oferty pracy

Junior IT Vendor Manager

Nowa
Alior Bank SA
Kraków
negocjacje
it
procesy zakupowe
Nowa

Manager ds. Logistyki Magazynowej

Nowa
Human Focus Sp. z o.o.
Gdynia
język angielski
logistyka
branża TSL
Nowa

Planista Zapasu

Nowa
Hebe - Jeronimo Martins
Warszawa
Dobra organizacja czasu pracy
analityczne myślenie
Organizacja dostaw
Nowa

Kierownik obszaru/zmiany produkcyjnej

Nowa
CTDI Poland
Sękocin Stary
zarządzanie zespołem
język angielski
Microsoft Office Excel
Nowa

Junior Logistic Specialist

Nowa
Grow Now
Warszawa
Microsoft Office Excel
język angielski B2
Nowa