Kuchnia Vikinga, Lider cateringu dietetycznego poszukuje Kierownika Działu Floty, która będzie odpowiedzialna m.in. za zarządzanie flotą pojazdów w firmie, optymalizacją kosztów operacyjnych oraz zapewnieniem ciągłości działania floty.
Lokalizacja: Białystok, z możliwością zakwaterowania
Zakres obowiązków:
- Kierowanie działem składającym się z 3 osób – Specjalistów ds. Floty
- Zarządzanie wszystkimi procesami związanymi z utrzymaniem i rozwojem floty własnej (w 2025 r. osiągniemy poziom 400 pojazdów - 85% flota lekka do 2.5 tony, 10% flota osobowa, 5% flota ciężarowa)
- Kreowanie procesów i raportów wspierających skuteczne monitorowanie procesów kosztowych, jakościowych i operacyjnych (oferujemy wsparcie Analityka)
- Dążenie do doskonałości operacyjnej poprzez wykorzystanie narzędzi i systemów IT (oferujemy wsparcie Koordynatora ds. wdrożeń i utrzymania systemów IT)
- Nadzór, tworzenie i prowadzenie procesu zakupowego (tabor, materiały serwisowe, ubezpieczenia) od momentu inicjacji po zakup i utrzymanie
- Zarządzanie małym warsztatem usytuowanym na terenie siedziby Kuchni Vikinga w Białymstoku
- Dokonanie profilowania stanowisk, obowiązków i wymogów i przypisanie na nowo kompetencji do odpowiednich procesów oraz zadań
- Regularna praca nad rozwojem zespołu i budowa kompetencji miękkich & twardych
- Bliska współpraca z innymi działami – Operacje, Controlling, IT
Wymagania:
- Minimum 3 lata doświadczenia na stanowisku Flotowca (lub podobnym w branży logistycznej, transportowej, motoryzacyjnej) lub 1.5 roku na stanowisku zarządzającym Flotą (szef / koordynator / kierownik ds. floty)
- W przypadku braku doświadczenia na stanowisku zarządzającym – wysoki potencjał do kierowania zespołem & procesami oraz chęć rozwoju umiejętności przywódczych
- W przypadku posiadania doświadczenia na stanowisku zarządzającym – umiejętność prezentacji swoich osiągnięć na tle doświadczenia i prowadzonych projektów
- Minimum średnio-zaawansowana znajomość MS Excel i narzędzi do zarządzania flotą
- Charyzma i umiejętność argumentacji podejmowanych decyzji
- Kreatywność, elastyczność, otwartość na nowe pomysły oraz proaktywność w działaniu
- Zaangażowanie, samodzielność oraz zdolność do inicjowania zmian
- Możliwość rozpoczęcia współpracy – marzec/kwiecień 2025 r.
Oferta:
-
Model pracy: z uwagi na strukturę stanowiska i działu – przewidujemy stacjonarny tryb pracy z małą hybrydą po okresie wdrożenia. Nasza siedziba i biura ulokowane są w Białymstoku
-
Możliwości rozwoju: w strukturach organizacji, która rośnie o min. 25% rok do roku
-
Korzyści: zniżki na produkty cateringowe, elastyczny czas pracy, brak korporacyjnej atmosfery – tworzymy środowisko przyjazne i wspierające rozwój
-
Narzędzia pracy: laptop, telefon oraz możliwość wypożyczenia pojazdu do wykorzystania w ramach obowiązków służbowych z ramienia aut pulowych podlegających pod Dział Floty
-
Forma zatrudnienia: możliwość wyboru B2B lub umowy o pracę
-
Pakiet ZFŚŚ: świadczenia socjalne i dodatkowe benefity
Co w naszej opinii jest istotne na tej pozycji?
- Krótka i bezpośrednia ścieżka raportowania – stanowisko usytuowane jest bezpośrednio pod Zastępcą Dyrektora Logistyki raportującego do Zarządu Spółki
- Szybkie procesy decyzyjne – opieramy się na danych i faktach, a skutki Twoich działań będą znacznie wpływały na optymalizację i kształt struktury budżetowej Spółki