Menedżer Operacji Krajowych
Nowa
Logistyka

Menedżer Operacji Krajowych

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager/C-level
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

branża gastronomiczna

prawo jazdy kat. B

logistyka

Zarządzanie flotą

decyzyjność

Opis stanowiska

Dołącz do lidera cateringu dietetycznego w Polsce – Kuchni Vikinga!


Poszukujemy doświadczonego Menedżera Operacji Krajowych, który obejmie strategiczne zarządzanie całokształtem operacji logistycznych w Polsce. Stanowisko wymaga obecności w Białymstoku przez minimum 3 dni w tygodniu, z możliwością pracy w systemie hybrydowym (Białystok/Warszawa/Home-Office).


Miejsce pracy: Białystok (z opcjonalnymi wyjazdami służbowymi)


Dlaczego ta rola jest kluczowa?

Ze względu na dynamiczny rozwój naszych struktur oraz ekspansję na poziomie krajowym, poszukujemy silnego lidera, który podejmie wyzwanie zarządzania kompleksową siecią operacyjną obejmującą całą Polskę. To stanowisko dla osoby, która nie tylko wdroży nasze ambitne plany rozwoju, ale również wniesie własną wizję i doświadczenie w budowaniu efektywnych struktur logistycznych na skalę krajową.

Oferujemy możliwość realnego wpływu na kształtowanie przyszłości organizacji oraz szansę na bycie częścią zespołu zarządzającego, który wyznacza standardy w branży dystrybucyjnej & cateringowej w Polsce.


Zakres obowiązków:

  • Strategiczne zarządzanie operacjami krajowymi obejmującymi ponad 20 hubów magazynowych oraz flotę 400 pojazdów w całej Polsce.

  • Bezpośrednie zarządzanie 3-4 Menedżerami Operacyjnymi Regionu (obejmującymi regionalne struktury całej Polski) oraz nadzór nad ich zespołami składającymi się z koordynatorów i kierowców.

  • Opracowywanie i realizacja krajowej strategii rozwoju infrastruktury magazynowej, w tym optymalizacja sieci hubów, planowanie nowych lokalizacji oraz koordynacja projektów inwestycyjnych.

  • Nadzór nad wskaźnikami operacyjnymi i finansowymi na poziomie krajowym oraz zapewnienie realizacji założeń budżetowych przez wszystkie regiony.

  • Inicjowanie i koordynacja działań optymalizacyjnych w obszarze transportu i magazynowania w celu redukcji kosztów operacyjnych i poprawy efektywności w skali krajowej.

  • Zarządzanie kryzysowe i rozwiązywanie problemów operacyjnych o zasięgu ponadregionalnym, zapewnienie ciągłości procesów logistycznych oraz koordynacja działań w sytuacjach awaryjnych.

  • Wdrażanie projektów transformacyjnych opartych na nowych produktach i usługach, w celu rozszerzenia działalności firmy w ramach istniejącej infrastruktury krajowej.

  • Strategiczna współpraca z pionami wewnętrznymi (marketing, obsługa klienta, produkcja, kadra zarządzająca Pan Viking & Viking Point) w celu realizacji celów biznesowych na poziomie krajowym.

  • Budowanie i rozwój struktury zarządzania na poziomie krajowym poprzez mentoring kadry menedżerskiej, wdrażanie systemów motywacyjnych oraz kształtowanie kultury organizacyjnej.

  • Nadzór nad implementacją narzędzi IT do zarządzania transportem (m.in. TMS) w skali krajowej przy współpracy z Szefem Komórki IT. 

  • Bezpośrednia współpraca z Zarządem (Dyrektor Strategiczny, Dyrektor Generalny) w zakresie planowania strategicznego oraz raportowania wyników operacyjnych.

  • Koordynacja współpracy między komórkami operacji, floty, księgowością/finansami oraz analityką w celu osiągnięcia synergii i najlepszych rezultatów biznesowych.


Wymagania:

  • Minimum 5-letnie doświadczenie w zarządzaniu kompleksowymi procesami logistycznymi, magazynowymi i transportowymi na poziomie krajowym lub multi-regionalnym (flota minimum 200+ pojazdów).

  • Udokumentowane doświadczenie w zarządzaniu menedżerami średniego szczebla oraz budowaniu struktur organizacyjnych w firmach logistycznych/dystrybucyjnych.

  • Doświadczenie w projektach transformacji organizacyjnej oraz wdrażaniu strategii rozwoju na poziomie krajowym.

  • Zaawansowana znajomość systemów IT wspierających zarządzanie magazynem i transportem oraz doświadczenie w ich implementacji na dużą skalę.

  • Silne zdolności analityczne i strategiczne oraz udokumentowane sukcesy w optymalizacji kosztów operacyjnych w skali krajowej.

  • Wyjątkowe umiejętności przywódcze - zdolność do inspirowania i motywowania zespołów zarządzających, budowania kultury wysokiej efektywności.

  • Doskonałe umiejętności negocjacyjne oraz doświadczenie w zarządzaniu budżetami o znacznej wartości.

  • Charyzma i zdolności komunikacyjne umożliwiające budowanie długotrwałych relacji z kluczowymi interesariuszami oraz współpracę na poziomie zarządu.

  • Elastyczność geograficzna - gotowość do pracy w Białymstoku (minimum 3 dni w tygodniu) oraz okresowych wyjazdów służbowych po kraju.

  • Bardzo dobra organizacja pracy oraz umiejętność efektywnego zarządzania czasem i priorytetami w dynamicznym środowisku biznesowym.


Dodatkowym atutem będzie:

  • Doświadczenie w branży FMCG, dystrybucyjnej lub cateringowej.

  • Znajomość metodyk Lean/Six Sigma.


To oferujemy:

  • Forma zatrudnienia: B2B

  • Możliwości rozwoju w strukturach organizacji, która rośnie o min. 25% rok do roku. W przypadku utrzymania rozwoju sprzedażowego, możliwy rozwój w strukturach - rozszerzenie roli / pozycji lub wejście na wyższy pułap decyzyjności i zarządzania. 

  • Elastyczny czas pracy, brak korporacyjnej atmosfery – tworzymy środowisko przyjazne i wspierające rozwój.

  • Narzędzia pracy: laptop, telefon oraz pojazd służbowy z kartą paliwową na potrzeby przejazdów służbowych, przy czym masz możliwość wykorzystywania samochodu na przejazdy prywatne.

  • Benefity: Medicover Sport, prywatna opieka zdrowotna, zniżka na catering, dostęp do ośrodka wczasowego, bilety na mecze Reprezentacji Polski, strefa chill.