Oferty
Menedżer Operacyjny Regionu
Nowa
Logistyka

Menedżer Operacyjny Regionu

10 000 - 15 000 PLNBrutto miesięcznie - UoP
10 000 - 15 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
UoP, B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

zarządzanie projektami

negocjacja biznesowa

analiza finansowa

WMS/TMS

logistyka

zarządzanie kryzysowe

Opis stanowiska


Miejsce pracy - poszukujemy trzech Menedżerów Operacyjnych z doświadczeniem logistycznym, którzy będą odpowiedzialni za rozwój i zarządzanie kluczowymi regionami w Polsce:


1. Zachód (cała flanka zachodnia - począwszy od Wrocławia do Szczecina)

2. Południe (Śląsk, Kraków, Rzeszów i część północnej Małopolski i Śląska)

3. Warmia i Mazury oraz Podlasie (od Białegostoku przez Ełk do Olsztyna)


Dlaczego ta rola jest ważna?


Ze względu na dynamiczny rozwój naszych struktur oraz rosnące potrzeby operacyjne, poszukujemy silnych liderów, którzy podejmą wyzwanie zarządzania kluczowymi regionami i wdrażania innowacyjnych rozwiązań logistycznych. Nasze pomysły to dopiero początek – liczymy na to, że wzbogacisz je swoimi propozycjami i wspólnie zrealizujemy ambitne cele. To stanowisko oferuje nie tylko możliwość realnego wpływu na rozwój naszej organizacji, ale również szansę na bycie częścią zespołu, który wyznacza standardy w branży dystrybucyjnej & cateringowej.


Zakres obowiązków:


  • Zarządzanie infrastrukturą magazynową oraz transportem w regionie, obejmując 3-4 huby oraz podległą strukturę składającą się z koordynatorów i kierowców.
  • Opracowywanie i realizacja planów rozwoju infrastruktury magazynowej (np. optymalizacja przestrzeni, nowe lokalizacje magazynów przeładunkowych) we współpracy z Koordynatorami Hubów.
  • Kontrola wskaźników operacyjnych i finansowych oraz zapewnienie zgodności wyników z założonym budżetem.
  • Inicjowanie działań optymalizacyjnych w obszarze transportu i magazynowania w celu redukcji kosztów i poprawy efektywności operacyjnej.
  • Rozwiązywanie bieżących problemów operacyjnych, takich jak braki floty czy opóźnienia w dostawach oraz zapewnienie ciągłości procesów logistycznych.
  • Wdrażanie nowych projektów opartych na odmiennym koszyku sprzedażowym, w celu rozszerzenia działalności firmy wewnątrz zarządzanej infrastruktury i struktury organizacyjnej.
  • Współpraca z pionami wewnętrznymi (marketing, obsługa klienta, sortownia, pakowalnia, produkcja, kadra zarządzająca pozostałymi produktami - Pan Viking & Viking Point) w celu podnoszenia jakości usług i rozwoju regionu.
  • Budowanie i rozwijanie zespołu poprzez motywowanie, mentoring oraz dbanie o środowisko sprzyjające zaangażowaniu.
  • Wsparcie procesu wdrażania narzędzi IT do zarządzania magazynem i transportem (WMS/TMS) przy współpracy z Koordynatorem ds. IT.
  • Bezpośrednia współpraca z wewnętrznymi komórkami Logistyki i budowanie polityki wzajemnego wsparcia w celu osiągnięcia najlepszych rezultatów wpływających na rozwój spółki - analityka, dział floty (realizujemy usługi za pomocą własnej floty), księgowość/finanse, menedżerowie operacyjni pozostałych regionów, kadra zarządzająca. 


Wymagania:


  • Minimum 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu procesami logistycznymi, magazynowymi i transportowymi (flota minimum 50 pojazdów własnych/zewnętrznych - z wyłączeniem spedycji).
  • Znajomość systemów IT wspierających zarządzanie magazynem i transportem (np. WMS/TMS).
  • Zdolności analityczne i umiejętność optymalizacji kosztów transportowych oraz magazynowych.
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem - w tym koordynatorami i kierowcami oraz umiejętność efektywnego motywowania pracowników.
  • Umiejętność skutecznego rozwiązywania problemów operacyjnych i kryzysowych.
  • Umiejętności negocjacyjne i nastawienie na realizację celów biznesowych.
  • Charyzma, zdolność budowania długotrwałych relacji oraz wspieranie współpracy między działami.
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej i umiejętność efektywnego zarządzania czasem.



Oferta:


  • Model pracy: z uwagi na strukturę stanowiska i działu – przewidujemy stacjonarny/hybrydowy tryb pracy w regionie (Ty zarządzasz swoim czasem i procesami). Podczas pracy przewidujemy regularne podróże służbowe pomiędzy hubami, jednak organizację schematu zarządzania zostawiamy Twojej osobie. Przed rozpoczęciem pracy przewidujemy także okres wdrożenia - czyli czas do 4 tygodni, podczas którego poznasz całą strukturę organizacyjną naszej organizacji, a także dotkniesz procesów logistycznych (z poziomu centralnego oraz regionalnego). Nasza siedziba i biura ulokowane są w Białymstoku
  • Możliwości rozwoju: w strukturach organizacji, która rośnie o min. 25% rok do roku. W przypadku utrzymania rozwoju sprzedażowego, możliwe utworzenie stanowiska Menedżera Operacji Krajowych w 2026 roku.
  • Korzyści: zniżki na produkty cateringowe, elastyczny czas pracy, brak korporacyjnej atmosfery – tworzymy środowisko przyjazne i wspierające rozwój
  • Narzędzia pracy: laptop, telefon oraz pojazd służbowy z kartą paliwową na potrzeby przejazdów służbowych, przy czym masz możliwość wykorzystywania samochodu na przejazdy prywatne
  • Forma zatrudnienia: możliwość wyboru B2B lub umowy o pracę
  • Pakiet ZFŚŚ: świadczenia socjalne i dodatkowe benefity
10 000 - 15 000 PLN

Brutto miesięcznie - UoP

10 000 - 15 000 PLN

Netto miesięcznie - B2B

Sprawdź podobne oferty pracy

Specjalista/-tka ds. Kontroli Jakości Dostaw

Nowa
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Podkonice Duże
Microsoft Office Excel
Microsoft Office
Nowa

Pracownik / Pracownica magazynu sklepu - Kraków (Bunscha)

Nowa
5 100 - 6 400 pln
Leroy Merlin Polska
Kraków
kontrola towaru
zabezpieczenie towaru
obsługa wózka widłowego
Nowa

Junior Logistic Specialist

Nowa
Grow Now
Warszawa
Microsoft Office Excel
język angielski B2
Nowa

Kierownik Transportu

Nowa
Foodcare
Zabierzów
zarządzanie działem transportu
Microsoft Office Excel
analiza
Nowa

Kierownik Działu Floty

Nowa
KUCHNIA VIKINGA
Nidzica
logistyka
transport
branża transportowa
Nowa