Oferty
E-commerce Manager
Marketing

E-commerce Manager

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager/C-level
Forma zatrudnienia
B2B, UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

Shopify Plus

Analiza Danych

zarządzanie zespołem

zarządzanie projektami

znajomość technologii wspierających e-commerce

Google Analytics

język angielski

Minimum 3-letnie doświadczenie

Mile widziane

doświadczenie w sektorze marek premium

doświadczenie w sektorze fashion

Opis stanowiska

O nas:

La Mania to polska marka premium, która od lat zachwyca swoim wyjątkowym designem, najwyższą jakością i unikalnym podejściem do kobiecości.

W La Manii wierzymy, że zarówno moda, jak i wnętrza są wyrazem charakteru, budzą emocje i inspirują do działania. Dynamiczny rozwój naszych marek z branży fashion (La Mania) oraz home & decor (La Mania Home) sprawia, że poszukujemy osoby na stanowisko E-commerce Managera.


Dołącz do naszego zespołu:

Szukamy utalentowanego lidera, który nie tylko zadba o rozwój naszej obecności online, ale także stanie się częścią dynamicznego zespołu wybitnych specjalistów, z którymi będzie współtworzył przyszłość naszej marki. To wyjątkowa okazja, by realizować projekty wyznaczające nowe standardy w branży mody i designu.


Cel stanowiska i zakres obowiązków:

Twoim zadaniem będzie strategiczne i operacyjne zarządzanie platformami e-commerce (lamania.eu oraz lamaniahome.com), by maksymalnie wykorzystać ich potencjał biznesowy oraz zapewnić klientom wyjątkowe doświadczenia zakupowe, a w szczególności:

  • Tworzenie i wdrażanie strategii e-commerce, która harmonizuje z wizją oraz celami biznesowymi marki La Mania
  • Wyznaczanie kierunków rozwoju platform e-commerce marki La Mania (lamania.eu oraz lamaniahome.com) poprzez wdrażanie innowacyjnych narzędzi i technologii, które zwiększają efektywność operacyjną oraz wzmacniają doświadczenie i satysfakcję klientów
  • Realizacja założonych celów sprzedażowych oraz kluczowych wskaźników efektywności, takich jak konwersja, CLV, CAC, ROAS i retencja klientów
  • Analiza trendów rynkowych i identyfikowanie nowych możliwości wzrostu w obszarze e-commerce
  • Tworzenie wyjątkowych, spersonalizowanych i płynnych doświadczeń zakupowych, które wzmacniają lojalność i emocjonalną więź klientów z marką premium
  • Dbanie o spójność komunikacji i estetyki we wszystkich cyfrowych punktach styku z klientem
  • Wdrażanie strategii omnichannel, która płynnie łączy doświadczenia online i offline, w tym integrację sklepu internetowego z butikami stacjonarnymi
  • Budowanie i rozwijanie kompetencji zespołu e-commerce w obszarach UX, performance marketingu, webmerchandisingu i analityki, automatyzacji marketingu
  • Inspirowanie zespołu do osiągania wysokich wyników i realizowania innowacyjnych projektów
  • Nadzór i optymalizacja funkcjonowania infrastruktury technologicznej i integracyjnej systemów (CRM, ERP, PIM, logistyka)
  • Analiza danych sprzedażowych i zachowań klientów w celu optymalizacji strategii oraz identyfikacji kluczowych obszarów do poprawy
  • Dbałość o to, aby wszystkie działania w kanale e-commerce odzwierciedlały prestiż, ekskluzywność i innowacyjność marki premium
  • Przygotowywanie regularnych raportów oraz dostarczanie analiz wspierających podejmowanie strategicznych decyzji przez zarząd i kluczowe działy firmy


Nasze oczekiwania:

  • Minimum 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w branży e-commerce, preferowane w sektorze fashion lub premium
  • Znajomość platformy Shopify Plus lub innego systemu e-commerce klasy premium
  • Umiejętność analizy danych i podejmowania decyzji w oparciu o KPI oraz insighty rynkowe
  • Doświadczenie w zarządzaniu webmerchandisingiem, strategią produktową i omnichannel
  • Znajomość narzędzi do analityki (np. Google Analytics) i podstawowych technologii wspierających e-commerce
  • Wysoko rozwinięte umiejętności zarządzania projektami i współpracy z zespołami kreatywnymi
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym (w mowie i piśmie)
  • Gotowość do wdrażania nieszablonowych rozwiązań i wyznaczania trandów w branży e-commerce
  • Umiejętność inspirowania i skutecznego zarządzania zespołem specjalistów
  • Umiejętność zarządzania wieloma projektami jednocześnie, przy zachowaniu najwyższej jakości i terminowości


Naszym pracownikom oferujemy:

  • Pracę w jednej z najbardziej prestiżowych polskich marek modowych premium o międzynarodowych ambicjach
  • Realny wpływ na strategię e-commerce marek La Mania Fashion i La Mania Home
  • Możliwość wdrażania nowoczesnych rozwiązań i innowacji w branży e-commerce
  • Pracę w zespole kreatywnych i ambitnych specjalistów, którzy dzielą się swoją wiedzą i inspiracjami
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia oraz system premiowy
  • Umowę na pełny etat w preferowanej przez Ciebie formie
  • Atrakcyjne rabaty pracownicze na produkty La Mania Fashion i La Mania Home
  • Kartę MultiSport i prywatną opiekę medyczną


Sprawdź podobne oferty pracy

Strategic Planner

Nowa
GPD
Poznań
organizacja pracy
komunikatywność
skuteczna komunikacja
Nowa

Amazon Customer Success Specialist

Nowa
7 000 - 8 400 pln
Go2Market Sp. z o.o.
Wrocław
, Praca zdalna
Zdalnie
samodzielność
komunikatywność
dobra organizacja pracy
Nowa

Specjalista ds. obsługi klienta w sklepie internetowym ♻

Nowa
5 000 - 9 000 pln
Ekofabryka
Poznań
multitasking
e-commerce
dobra organizacja pracy
Nowa

Digital Marketing Business Partner/-ka

Nowa
Centrum Terapii DIALOG
Warszawa
digital marketing
e-mail marketing
Facebook Ads
Nowa

Koordynator ds. e-commerce na rynek węgierski

Nowa
45 - 47 pln
Cosibella
Wrocław
, Praca zdalna
Zdalnie
e-commerce
Nowa