Oferty
Poprowadź swój biznes | sklep RELAY | Metro Stare Bielany
Sprzedaż

Poprowadź swój biznes | sklep RELAY | Metro Stare Bielany

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

zarządzanie zespołem

zarządzanie sprzedażą

książeczka sanepidowska

obsługa klienta

Mile widziane

prowadzenie sklepu

Opis stanowiska

Twój zakres obowiązków


  • prowadzenie i zarządzanie sklepem Relay (art. spożywcze, prasa, akcesoria)
  • realizacja sprzedaży w sklepie
  • dbanie o profesjonalną obsługę Klienta
  • budowanie i zarządzanie Zespołem


Nasze wymagania


  • działalność gospodarcza lub gotowość do jej założenia (możesz to zrobić dopiero po szkoleniu)
  • chęć pracy w oparciu o standardy w gotowym modelu biznesowym
  • umiejętność budowania zespołu i zarządzania jego pracą
  • doświadczenie w obsłudze klienta i nastawienie na aktywną sprzedaż
  • łatwość pracy z komputerem i w środowisku mobilnym
  • mile widziane -doświadczenie w prowadzeniu sklepu


To oferujemy


  • gotowy do otwarcia, w pełni wyposażony i zatowarowany sklep w atrakcyjnej lokalizacji
  • długofalową, stabilną współpracę (umowa agencyjna na czas nieokreślony)
  • brak wkładu własnego – zabezpieczeniem umowy jest kaucja zwrotna
  • brak kosztów związanych z lokalem (czynsz, prąd i in.) oraz zatowarowaniem (to my je pokrywamy)
  • przychody, na które masz realny wpływ, oparte na systemie prowizyjnym z gwarantowaną podstawą
  • szkolenia stacjonarne i online na start i w trakcie prowadzenia sklepu
  • stałe marketingowe, merytoryczne i techniczne wsparcie Lagardère Travel Retail
  • dostęp do nowoczesnych narzędzi ułatwiających prowadzenie biznesu



Benefity


  • możliwość skorzystania na preferencyjnych warunkach z prywatnej opieki medycznej w Medicover oraz z karty sportowej Multisport Plus 
  • zniżki na produkty w sklepach, kawiarniach oraz restauracjach prowadzonych przez Lagardère Travel Retail w Polsce (m.in. So Coffee, 1Minute Smacznego!, Relay, Inmedio, Aelia Duty Free, Costa Coffee) 


Kim jest Agent?


Agent to osoba prowadząca własną działalność gospodarczą i zarządzająca punktem handlowym należącym do firmy, z którą współpracuje. Jako Nasz Agent otrzymujesz gotowy, zatowarowany sklep i dbasz o realizację wyników sprzedażowych, profesjonalną obsługą Klienta, budujesz Zespół oraz zarządzasz Pracownikami.



Lagardère Travel Retail to globalny lider branży travel retail z siecią ponad 5 tys. sklepów w 42 krajach i regionach. W Polsce zarządza siecią ok. 1000 różnorodnych punktów sprzedaży pod 40 markami takimi jak Inmedio, So Coffee, Relay, Aelia Duty Free, 1Minute Smacznego!, Costa Coffee i inne. Działamy w wielu różnych segmentach rynku: na lotniskach, dworcach, stacjach metra, a także w obiektach handlowych i przy ulicy. Większość sklepów funkcjonuje w modelu agencyjnym. Grono związanych z nami agentów i agentek tworzy już 600 osób, które wspieramy w rozwijaniu biznesu każdego dnia.


Relay to najpotężniejsza globalna marka news&gifts w branży travel retail. W punktach typu one-stop-shop działających na setkach lotnisk, dworców kolejowych i stacji metra na całym świecie, podróżni znajdują napoje, przekąski, prasę, książki czy artykuły tytoniowe i nikotynowe. Coraz większy udział w ofercie Relaya mają produkty zrównoważone, takie jak organiczne przekąski w eko-opakowaniach, napoje w butelkach z recyklingu i lokalne pamiątki. Koncept wyróżnia również rozbudowana oferta foodowa – szczególnie w punktach z kawą na wynos. 

Sprawdź podobne oferty pracy

Młodszy Menedżer Regionalny

Nowa
DOZ S.A.
Konin
zarządzanie sprzedażą
Microsoft Office
prawo jazdy kat. B
Nowa

Manager Działu Sprzedaży Kontraktowej

Nowa
Marion Sp. z o. o.
Gdynia
zarządzanie zespołem
język angielski
budowanie trwałych relacji
Nowa

Key Account Manager (marka Hairmate)

Nowa
Marion Sp. z o.o.
Gdynia
znajomość branży kosmetycznej
analiza
Współpraca z siecią Rossmann
Nowa

Goods Business Development Internship

Nowa
Groupon
Warszawa
język angielski
Nowa

Team Leader Działu Sprzedaży

Nowa
12 000 - 15 000 pln
DONE Deliveries
Oświęcim
obsługa klienta
Leadership
zarządzanie zespołem
Nowa