Zakres obowiązków:
- Opracowanie kalendarza marketingowego i wyznaczanie strategicznych obszarów do promocji marki Costa Coffee
- Opracowanie kalendarza promocji marketingowych: plan, egzekucja, analiza promocji oraz raportowanie wyników i efektywności działań marketingowych do Dyrektora Marketingu
- Planowanie kampanii ATL: kampanie online i outdoor
- Współpraca B2B z partnerami wewnętrznymi poprzez wspólne działania promocyjne
- Współpraca z Costa Coffee na poziomie globalnym
- Współtworzenie i kontrola budżetu marketingowego
- Koordynowanie działań PR dla marki Costa Coffee we współpracy z działami wewnętrznymi oraz agencją PR
- Współpraca z agencjami badawczymi
- Współpraca przy zarządzaniu wizytówkami kawiarni w Internecie
Nasze wymagania
- 3- letnie doświadczenie w Marketingu i minimum rok na stanowisku Junior Brand Manager
- dodatkowym atutem będzie praca w branży gastronomicznej lub FMCG
- wysokie kompetencje analityczne oraz umiejętność strategicznego myślenia
- doświadczenie w przygotowywaniu promocji produktowych, prowadzeniu kampanii i ich analiz
- znajomość aktualnych trendów w branży i narzędzi używanych w marketingu
- bardzo dobra znajomość j. angielskiego
- umiejętność efektywnej pracy w ramach zespołów cross funkcyjnych
- rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
- odporność na stres i pracę pod presją czasu, zarządzanie priorytetami
- dobra organizacja pracy
- samodzielność w realizowaniu złożonych projektów
Oferujemy:
- Umowę o pracę
- System premiowy
- Możliwości rozwoju
- Prywatna opieka medyczna
- Dofinansowanie do karty Multisport
- Możliwość pracy hybrydowej
Lagardère Travel Retail to globalny lider branży travel retail z siecią ponad 5 tys. sklepów w 42 krajach i regionach. W Polsce zarządza siecią ok. 1000 różnorodnych punktów sprzedaży pod 40 markami takimi jak Inmedio, So Coffee, Relay, Aelia Duty Free, 1Minute Smacznego!, Costa Coffee i inne. Działamy w wielu różnych segmentach rynku: na lotniskach, dworcach, stacjach metra, a także w obiektach handlowych i przy ulicy. Większość sklepów funkcjonuje w modelu agencyjnym. Grono związanych z nami agentów i agentek tworzy już 600 osób, które wspieramy w rozwijaniu biznesu każdego dnia.