Zakres obowiązków:
- Poszukiwanie nowych kanałów pozyskiwania jakościowego ruchu do sklepu online w celu zwiększenia sprzedaży;
- Tworzenie tekstów i komunikatów marketingowych;
- Bieżąca współpraca z agencjami zewnętrznymi (m.in. agencją performance, SEO, influencer marketing);
- Monitorowanie trendów na rynku e-commerce i działań konkurencji;
- Tworzenie raportów;
- Bieżąca współpraca z innymi działami firmy (m.in. działem marketingu).
Nasze wymagania
- Minimum 1,5 roku doświadczenia na podobnym stanowisku;
- Samodzielność i dobra organizacja pracy;
- Entuzjazm oraz zaangażowanie w ramach wykonywanych obowiązków;
- Dobra znajomość programu Excel i PowerPoint;
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
Oferujemy:
- Umowę o pracę
- Możliwość pracy zdalnej (do 2 dni w tygodniu)
- Zniżki na produkty firmowe
- Dofinansowanie do karty Multisport
- Prywatną opiekę medyczną
- Ubezpieczenie na życie
- Dofinansowanie do nauki języków obcych
#digital #e-commerce
Lagardère Travel Retail to globalny lider branży travel retail z siecią ponad 5 tys. sklepów w 42 krajach i regionach. W Polsce zarządza siecią ok. 1000 różnorodnych punktów sprzedaży pod 40 markami takimi jak Inmedio, So Coffee, Relay, Aelia Duty Free, 1Minute Smacznego!, Costa Coffee i inne. Działamy w wielu różnych segmentach rynku: na lotniskach, dworcach, stacjach metra, a także w obiektach handlowych i przy ulicy. Większość sklepów funkcjonuje w modelu agencyjnym. Grono związanych z nami agentów i agentek tworzy już 600 osób, które wspieramy w rozwijaniu biznesu każdego dnia.