Oferty
Office Manager - Asystent/ka ds. Księgowości
Finanse

Office Manager - Asystent/ka ds. Księgowości

Kraków
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UZ, B2B
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Microsoft Office Excel

finanse

ERP

księgowość

Mile widziane

Microsoft Dynamics

SAP

Opis stanowiska

Landotech Mobile, międzynarodowa firma eksportowa, poszukuje Office Managera, który wesprze nasz zespół również w obszarze księgowości. Jeśli masz doświadczenie, świetne umiejętności organizacyjne oraz posługujesz się biegle językiem angielskim – dołącz do nas i rozwijaj swoją karierę w dynamicznym środowisku eksportowym!


Zakres obowiązków:

  • Stały kontakt z działem księgowości oraz wsparcie przy kompletowaniu dokumentacji
  • Potwierdzanie przelewów, wystawianie faktur oraz prowadzenie korespondencji e-mailowej związanej z transakcjami importowo-eksportowymi
  • Organizacja zaopatrzenia biura oraz rezerwacje hotelowe dla pracowników z dwóch oddziałów
  • Koordynowanie przepływów bankowych, weryfikacja zgodności z umowami bankowymi
  • Obsługa i koordynacja faktoringów oraz wsparcie w zakresie transakcji finansowych
  • Współpraca i koordynacja działań z księgowościami spółek zależnych
  • Bieżąca współpraca z młodszymi pracownikami księgowości
  • Sporządzanie cotygodniowych raportów kosztów i wpływów bankowych
  • Nadzór nad dokumentacją w systemie ERP łączącym księgowość z zarządzaniem magazynem
  • Praca w biurze w Krakowie (brak możliwości pracy zdalnej)


Wymagania:

  • Minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, najlepiej w firmie o profilu eksportowym lub logistycznym
  • Biegła znajomość języka angielskiego – niezbędna do współpracy z partnerami międzynarodowymi
  • Zaawansowana znajomość programu Excel (w tym praca z tabelami przestawnymi i zaawansowanymi funkcjami)
  • Doświadczenie w pracy z systemami ERP – mile widziana znajomość SAP lub Microsoft Dynamics
  • Doskonałe zdolności organizacyjne i umiejętność pracy w dynamicznym środowisku
  • Komunikatywność i zdolności interpersonalne, pozwalające na efektywną współpracę z zespołem
  • Gotowość do pełnej dostępności telefonicznej w godzinach pracy
  • Preferowana współpraca B2B – własna działalność gospodarcza


Dlaczego warto dołączyć do Landotech Mobile?

  • Praca w dynamicznie rozwijającej się firmie o stabilnej pozycji na rynku
  • Możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowym środowisku eksportowym
  • Przestrzeń do rozwoju i samodzielności w działaniu


📩 Jeśli jesteś gotowy/a na nowe wyzwania, wyślij nam swoje CV!


#praca #OfficeManager #księgowość #eksport #LandotechMobile #kariera #rekrutacja #dołączdoteamu #krakowpraca #nowewyzwania #B2B #międzynarodowybiznes

Sprawdź podobne oferty pracy

Kierownik Finansowy Projektu

Nowa
AB Industry
Macierzysz
język angielski
budownictwo
rozliczenia kontraktów
Nowa

Specjalista ds. produktów lendingowych (kredyty, leasingi, faktoring)

Nowa
10 000 - 30 000 pln
BusinessFirst
Kraków
sprzedaż B2B
obsługa klienta
finanse
Nowa

Specjalista ds. rozliczeń

Nowa
Pokoje3City
Gdańsk
finanse
Nowa

Pracownik działu Zamówień Publicznych

Nowa
Skamex S.A.
Łódź
dobra organizacja pracy
priorytetyzacja
MS Office
Nowa

Ekspert hipoteczny

Nowa
5 500 - 16 000 pln
Przyjazne Kredyty
Warszawa
komunikacja
Nowa