Manager Marketingu

12 000 - 14 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
Marketing

Manager Marketingu

Marketing

Zielona, Żarki-Letnisko

LEAN TO WIN Sp. z o.o.

Pełny etat
B2B
Specjalista / Mid
Praca hybrydowa
12 000 - 14 000 PLN
Netto miesięcznie - B2B

Wymagane umiejętności

marketing b2b
lejki marketingowe w B2B
kampanie lead generation
kampanie budujące świadomość marki
narzędzia AI w marketingu
zarządzanie zespołami marketingowymi
wystąpienia na webinarach i eventach
performance marketing

Znajomość języków

Angielski: B2

Mile widziane

Otwartość na eksperymentowanie
rozumienie terminologii po angielsku
Doświadczenie w mniejszych organizacjach

Opis stanowiska

Kim jesteśmy:


Jesteśmy firmą specjalizującą się w usprawnianiu procesów biznesowych - od produkcji, przez logistykę magazynową, aż po obieg informacji w przedsiębiorstwach. 

Wdrażamy narzędzia wpływające na zwiększenie efektywności procesów i zaangażowania pracowników oraz zmniejszenie kosztów poprzez: konsultacje strategiczne, szkolenia i warsztaty dla pracowników, wdrażanie rozwiązań lean bezpośrednio u Klienta, organizowanie wizyt benchmarkingowych. Organizujemy również studia podyplomowe i prowadzimy zajęcia na 2-3 uczelniach wyższych.

Poza usprawnieniem firm rozwijamy także aplikację heartly.pl, który pomaga w mierzeniu wskaźników w biznesie i usprawnieniu we wsparciu AI.

Naszą kluczową grupą klientów są firmy rodzinne, głównie z sektora produkcyjnego, którym pomagają poprawić efektywność operacyjną, terminowość realizacji zamówień oraz wdrażać automatyzacje i usprawnienia raportowania.


Dlaczego warto do nas dołączyć:


Wierzymy, że najlepsze efekty daje współpraca oparta na zaufaniu, wspólne rozwiązywanie problemów, a każde wyzwanie to tylko etap na drodze do sukcesu.  

Traktujemy się nawzajem z szacunkiem. Wierzymy, że można dowozić świetne rezultaty i pracować z zaangażowaniem, godząc pracę z innymi obowiązkami i pasjami.

Wierzymy i inwestujemy w ciągłą naukę i rozwój. Mamy wysokie standardy. Wspieramy się nawzajem.


Kogo szukamy:


Szukamy doświadczonego Managera Marketingu, który przejmie odpowiedzialność za budowanie i wdrażanie skutecznej strategii marketingowej w środowisku B2B. Twoim celem będzie przekształcenie marketingu w jeden z kluczowych filarów wzrostu firmy - poprzez wspólne budowanie fundamentów strategicznych, tworzenie lejków marketingowych, zarządzanie zespołem i podwykonawcami oraz ścisłą współpracę ze sprzedażą i delivery.

Jesteś osobą pozytywnie nastawioną do świata i ludzi. Czerpiesz motywację z rozwiązywania problemów, poprawy wyników i budowania relacji oraz masz doświadczenie we współpracy z różnymi branżami.


Ofertę kierujemy do osób, które: 

Wymagane:

  • Mają min. 2-letnie w budowaniu fundamentów strategicznych dla marketingu B2B.

  • Mają min. 2-letnie doświadczenie w budowaniu i wdrażaniu lejków marketingowych w B2B.

  • Potrafią projektować kampanie lead generation oraz kampanie budujące świadomość marki, wykorzystując m.in. LinkedIn, webinary, SEO, PPC czy mailingi.

  • Swobodnie posługują się narzędziami: WAALAXY, Pipedrive, GetResponse, Make/Zapier, GA4, GSC, GTM, Senuto/Ahrefs, YouTube, Google Workspace oraz narzędziami do zarządzania projektami (Asana/Trello/Jira).

  • Potrafią projektować, dokumentować, konsekwentnie doskonalić procesy i standardy marketingowe na styku ze sprzedażowymi oraz integrować narzędzia w spójny ekosystem wspierający marketing i sprzedaż. 

  • Mają solidne doświadczenie w performance marketingu, analityce i pracy z KPI oraz umiejętnie wyciągają dane z wielu źródeł, formułują kreatywne wnioski i przekładają je na działania.

  • Sprawnie wykorzystują narzędzia AI w marketingu.

  • Posiadają min. 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami marketingowymi. Potrafią motywować, budować zaangażowanie i zapewniać sprawną współpracę w zespole. Mają doświadczenie w planowaniu zadań dla zespołu i konsekwentnej egzekucji tych zadań. 

  • Mają wysoką skuteczność w realizacji założonych celów.

  • Mają doświadczenie w prowadzeniu webinarów oraz wystąpień na eventach branżowych. 

  • Mają naturalna ciekawość marketingu, śledzą trendy i wychodzą poza schematy.

Mile widziane:

  • Doświadczenie w mniejszych organizacjach, gdzie zakres odpowiedzialności był szeroki i realnie wpływał na wyniki biznesowe.

  • Otwartość na eksperymentowanie z nowoczesnymi rozwiązaniami i wdrażanie ich w praktyce.

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2 – ważne jest rozumienie terminologii po angielsku.


Na czym będzie polegać Twoja praca:


  • Zarządzaniu niewielkim zespołem (1–2 osoby) oraz współpracą z podwykonawcami. Dbałości o rozwój kompetencji zespołu i utrzymanie ich motywacji.

  • Ustawienie jasnego systemu zarządzania zadaniami i procesami, które można skalować wraz z rozwojem firmy.

  • Tworzeniu i wdrażaniu pełnych lejków marketingowych B2B – od budowania świadomości marki, przez generowanie leadów, po konwersję i utrzymanie klienta.

  • Projektowaniu kampanii lead generation oraz kampanii budujących świadomość marki, wykorzystując m.in. LinkedIn, webinary, SEO, PPC czy mailingi.

  • Projektowaniu content planów i harmonogramów w social mediach - wspólnych z założeniami strategicznymi oraz opisanymi w lejkach.

  • Integracji działań marketingowych ze sprzedażą – oparciu działań na danych, monitorowaniu KPI i konwersji oraz bieżącej optymalizacji kampanii.

  • Wykorzystywaniu AI i automatyzacji w celu optymalizacji i zwiększania efektywności działań marketingowych.

  • Alokowaniu budżetu i monitorowaniu wyników, szybkim reagowaniu na odchylenia.

  • Aktywnym projektowaniu i usprawnianiu procesów marketingowych połączonych z działaniami innych obszarów firmy, szczególnie sprzedaży.


Pasujesz do tej roli jeśli: 


Wyznajesz wartości, które wpisują się w kulturę organizacyjną opartą na zaufaniu, samodzielności, ciągłym rozwoju i współpracy. Istotne jest, abyś potrafił stawiać klienta w centrum działań, rozumiejąc jego potrzeby i budując na tej podstawie realną wartość. Kluczowe jest, abyś był osobą otwartą i komunikatywną – zarówno w pracy zespołowej, jak i w relacjach z interesariuszami zewnętrznymi. Zależy nam, abyś był osobą kreatywną i elastyczną, nastawioną na generowanie rozwiązań. Chcemy, abyś aktywnie współpracował w ramach wspierającego się zespołu oraz był gotowy do podejmowania inicjatywy i odpowiedzialności za swoje działania. 

Te wartości tworzą środowisko pracy, które sprzyja rozwojowi, zaangażowaniu i wspólnemu osiąganiu celów.


Ze swojej strony oferujemy:


  • Pełny onboarding i wprowadzenie w procesy

  • Udział w dniu konsultacyjnym u naszego Klienta

  • Dostęp do danych i materiałów historycznych

  • Dostęp do narzędzi

  • Komputer i telefon

  • Spotkania integracyjne

  • Możliwość wzięcia udziału w studiach podyplomowych

Wymagane umiejętności

marketing b2b
lejki marketingowe w B2B
kampanie lead generation
kampanie budujące świadomość marki
narzędzia AI w marketingu
zarządzanie zespołami marketingowymi
wystąpienia na webinarach i eventach
performance marketing

Znajomość języków

Angielski: B2

Mile widziane

Otwartość na eksperymentowanie
rozumienie terminologii po angielsku
Doświadczenie w mniejszych organizacjach

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 03.10.2025

Manager Marketingu

12 000 - 14 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
Podsumowanie oferty

Manager Marketingu

Zielona, Żarki-Letnisko

LEAN TO WIN Sp. z o.o.

12 000 - 14 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest Lean To Win Sp. z o. o. z siedzibą w Chorzowie ul. Stalowa 17 (dalej jako "administrator"). Masz ... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.