Analityk / Analityczka ds. digital marketingu
Nowa
Marketing

Analityk / Analityczka ds. digital marketingu

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa
Leroy Merlin Polska

Leroy Merlin Polska

W Leroy Merlin tworzymy jedną, zgraną Ekipę. Nasi pracownicy codziennie pomagają klientom tworzyć DOM i kreują swoje ścieżki kariery. Klientocentryczność i dostarczanie najwyższej jakości serwisu są dla nas istotne. Regularnie badamy satysfakcję klientów, co motywuje nas do nieustannego podnoszenia standardów. Nasza współpraca opiera się na solidnych fundamentach. Wsparcie, dobra atmosfera, dzielenie się wiedzą i wzajemny szacunek to wartości, które są dla nas ważne. Chcemy tworzyć DOM, budować stabilne kariery i zapewniać możliwości rozwoju. Dowiedz się więcej o pracy w Leroy Merlin i znajdź swoje miejsce w Ekipie!

Wymagane umiejętności

angielski B2

Google Analytics

Google Tag Manager

Google BigQuery

CMP

OneTrust

Mile widziane

Microsoft Power BI

SQL

Opis stanowiska

Kogo szukamy?

  • Znasz Google Analytics 4 – konfiguracja, analiza ścieżek użytkownika, segmentacja, eventy;
  • Posiadasz umiejętność pracy z Google BigQuery – budowanie zapytań SQL, tworzenie raportów i przekształcanie danych;
  • Masz doświadczenie w tworzeniu dashboardów i raportów w Looker Studio;
  • Wyróżnia Cię praktyczna znajomość Google Tag Manager – implementacja tagów, debugowanie;
  • Znasz narzędzia CMP (Consent Management Platform), w szczególności OneTrust;
  • Posiadasz umiejętność analizy efektywności kampanii reklamowych (Meta Ads, Google Ads, Microsoft Ads) oraz przygotowywania rekomendacji optymalizacyjnych;
  • Masz wykształcenie wyższe;
  • Znasz język angielski na poziomie min. B2.

Mile widziane:

  • Znajomość Power BI;
  • Podstawowa znajomość języka SQL (lub R / Python w kontekście analiz danych jako mile widziane);
  • Zrozumienie zagadnień z zakresu prywatności danych i zgodności z RODO;
  • Doświadczenie w pracy z modelowaniem atrybucji i analizami kohortowymi;
  • Umiejętność klarownego komunikowania wniosków i współpracy z zespołami marketingu, IT i biznesu.

Jakie zadania na Ciebie czekają?

  • Przygotowywanie analiz i raportów wspierających decyzje marketingowe;
  • Monitorowanie KPI kampanii (m.in. CPA, ROAS, CTR, CVR) oraz identyfikacja anomalii;
  • Analiza ruchu na platformach cyfrowych i efektywności ścieżek użytkownika, z naciskiem na kampanie performance;
  • Tworzenie i aktualizacja list klientów na potrzeby kampanii digitalowych (Google Ads, Meta), bazując na danych z BigQuery;
  • Wsparcie zespołu w zakresie personalizacji kampanii oraz ofert na podstawie danych użytkowników i historii zakupów;
  • Konfigurowanie mechanizmów śledzenia (m.in. tagi konwersji, eventy w GA4 i GTM);
  • Udział w projektach wdrażania i integracji narzędzi analitycznych i martechowych (np. CDP, MMP, CMP);
  • Weryfikacja poprawności danych po wdrożeniach technicznych i aktualizacjach serwisów/platform;
  • Udział w planowaniu i analizie testów A/B oraz eksperymentów marketingowych;
  • Generowanie insightów i rekomendacji wspierających działania Always-On i kampanie sezonowe;
  • Sugestie dotyczące strategii biddingowej, targetowania i doboru kanałów reklamowych w oparciu o dane.

Co zyskasz dołączając do Ekipy?

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • Profesjonalne wdrożenie i przygotowanie do samodzielnej pracy;
  • Możliwość udziału w programach rozwojowych oraz dostęp do kursów stacjonarnych i on-line;
  • Udział w wynikach firmy w postaci premii kwartalnej oraz możliwość nabycia akcji Grupy Adeo;
  • Pakiet benefitów pozapłacowych: kafeteria benefitów MyBenefit, Fundusz Świadczeń Socjalnych, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, Karta Multisport, możliwość nauki języków obcych poprzez platformę goFLUENT dla Ciebie i Twoich bliskich, smartfon (również do użytku prywatnego);
  • Platformę psychologiczną, edukacyjną i wellbeingowa Mindgram z nielimitowanym dostępem do konsultacji ze specjalistami (psychologowie, terapeuci, trenerzy profilaktyki zdrowia), bo Twój rozwój i dobrostan są dla nas ważne;
  • Możliwość udziału w licznych inicjatywach społecznych, organizowanych przez naszą Fundację Leroy Merlin Polska;
  • Zniżkę pracowniczą na zakupy w sklepach LMP.