Oferty
Doradca / Doradczyni ds. reklamacji Warszawa, Ursus GIGAmarket
Support

Doradca / Doradczyni ds. reklamacji Warszawa, Ursus GIGAmarket

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna
Leroy Merlin Polska

Leroy Merlin Polska

W Leroy Merlin tworzymy jedną, zgraną Ekipę. Nasi pracownicy codziennie pomagają klientom tworzyć DOM i kreują swoje ścieżki kariery. Klientocentryczność i dostarczanie najwyższej jakości serwisu są dla nas ważne. Regularnie badamy satysfakcję klientów, co motywuje nas do nieustannego podnoszenia standardów. Nasza współpraca opiera się na solidnych fundamentach. Wsparcie, dobra atmosfera, dzielenie się wiedzą i wzajemny szacunek to wartości, które są dla nas ważne. Chcemy tworzyć DOM, budować stabilne kariery i zapewniać możliwości rozwoju. Dowiedz się więcej o pracy w Leroy Merlin i znajdź swoje miejsce w Ekipie!

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

reklamacje

obsługa klienta

Opis stanowiska

Leroy Merlin to sieć sklepów budowlano-dekoracyjnych należąca do ADEO, składającej się z 32 przedsiębiorstw, działających w 14 krajach. Oferujemy materiały budowlane, artykuły do majsterkowania, wystroju wnętrz i ogrodnictwa.


Jesteśmy różni i chcemy być różni. Na różnorodności Pracowników budujemy naszą markę. Jesteśmy Pracodawcą rów(ż)nych możliwości - niezależnie od tego kim jesteś, co robisz, ile masz lat czy posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności - czekamy na Ciebie.  

Nasza firma to przyjazne miejsce pracy: rozwijamy ludzi, dajemy im samodzielność i możliwość podejmowania decyzji, doceniamy zaangażowanie, dzielimy się wspólnie wypracowanymi zyskami.


Od 2016 roku razem kibicujemy Reprezentacji Polski w piłce nożnej.

 

Co zyskasz dołączając do Ekipy?

 

  • umowę o pracę i terminowe wynagrodzenie;  
  • premie uzależnione od wyników sklepu i działu;  
  • udział w wypracowanym zysku firmy, akcjonariat pracowniczy; 
  • priorytetowe podejście do bezpieczeństwa pracowników oraz klientów;
  • profesjonalne wdrożenie i przygotowanie do pracy;   
  • szkolenia stacjonarne i on-line (będziesz ekspertem w swojej dziedzinie);  
  • możliwość udziału w programach rozwojowych;  
  • przewidywalny grafik;  
  • smartfon;  
  • benefity: ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, karta Multisport, Fundusz Świadczeń Socjalnych, Fundusz Mieszkaniowy;  
  • możliwość włączenia się w inicjatywy organizowane przez Fundację LMP.  

 

Kogo szukamy?

 

  • Klient jest dla Ciebie na pierwszym miejscu; 
  • Lubisz pracę z ludźmi i jesteś osobą komunikatywną; 
  • Sprawnie obsługujesz komputer; 
  • Potrafisz pracować w dynamicznym środowisku;
  • Mile widziane doświadczenie w punkcie reklamacyjnym.

 

Jakie zadania na Ciebie czekają?

 

  • Obsługa klientów w kasie i punkcie reklamacyjnym sklepu;
  • Realizacja sprawnego przyjęcia reklamacji oraz spraw spornych;
  • Współpracę z innymi serwisami wewnętrznymi i zewnętrznymi w celu zapewnienia poprawności procesu reklamacyjnego;
  • Prawidłowe rozliczanie i zabezpieczenie środków finansowych i dokumentów firmowych;
  • Udzielanie informacji klientom zgodnie ze standardami firmy;
  • Reagowanie na zgłoszone problemy, sugestie i uwagi.

Sprawdź podobne oferty pracy

Junior Operations Specialist in Customer Support (Chinese)

Nowa
AirHelp
Kraków
Chinese (B2/C1)
customer support
English language (C1)
Nowa

Account Success Specialist(s)

Nowa
5 000 - 7 000 pln
BeMyGuest
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
Analytical skills
High attention to detail
Customer service communication skills
Nowa

Specjalista / Specjalistka ds. administracji i obsługi klienta

Nowa
6 000 - 6 800 pln
Car Service Partner sp. z o.o.
Łódź
prawo jazdy kat. B
komunikatywność
Punktualność
Nowa

Staż w Dziale Client Service

Nowa
2 000 pln
Connectmedica
Warszawa
dobra organizacja
kreatywność
Microsoft Office
Nowa

✨ Customer Support Specialist (HRtech SaaS)

Nowa
7 000 - 8 000 pln
tomHRM
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
komunikatywność
analiza
Nowa