Doradca / Doradczyni ds. Reklamacji
Nowa
Obsługa klienta

Doradca / Doradczyni ds. Reklamacji

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista / Senior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna
Leroy Merlin Polska

Leroy Merlin Polska

W Leroy Merlin tworzymy jedną, zgraną Ekipę. Nasi pracownicy codziennie pomagają klientom tworzyć DOM i kreują swoje ścieżki kariery. Klientocentryczność i dostarczanie najwyższej jakości serwisu są dla nas istotne. Regularnie badamy satysfakcję klientów, co motywuje nas do nieustannego podnoszenia standardów. Nasza współpraca opiera się na solidnych fundamentach. Wsparcie, dobra atmosfera, dzielenie się wiedzą i wzajemny szacunek to wartości, które są dla nas ważne. Chcemy tworzyć DOM, budować stabilne kariery i zapewniać możliwości rozwoju. Dowiedz się więcej o pracy w Leroy Merlin i znajdź swoje miejsce w Ekipie!

Wymagane umiejętności

obsługa klienta

zwroty

reklamacje

prawo konsumenta

Opis stanowiska

Tu możesz być sobą. Naprawdę.

W Leroy Merlin wierzymy, że różnorodność i autentyczność to nasza siła. Dlatego tworzymy miejsce, w którym możesz pracować bez udawania i obaw. Wnieś swoją historię, pomysły i doświadczenie do zielonej Ekipy. Dołącz do nas i przekonaj się, jak to jest być częścią zespołu, w którym po prostu jesteś sobą.

 


Cztery proste kroki do dołączenia do naszej Ekipy: 

  • złóż aplikację i wypełnij obowiązkową ankietę, która pokaże czy do siebie pasujemy

  • porozmawiaj telefonicznie ze specjalistą pozyskiwania talentów

  • spotkaj się z przyszłym przełożonym

  • czekaj na informację zwrotną


Pasujemy do siebie jeżeli: 

  • wykazujesz się otwartością i życzliwością

  • posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta, szczególnie w zakresie zwrotów i reklamacji (znasz przepisy konsumenckie) lub chcesz się w nim rozwijać

  • potrafisz pracować zespołowo i cenisz współpracę z innymi

  • jesteś skrupulatny/a i dokładny/a, zwłaszcza w obszarze zarządzania terminarzem oraz przepływem informacji do klienta

  • masz doświadczenie w związane z obsługą kasy, przepływem środków finansowych i dokumentami fiskalnymi

  • jesteś gotowy/a do pracy zmianowej w godzinach otwarcia sklepu (06:30 - 22:00), także w soboty (do 3 w miesiącu) i w niedziele handlowe


Jakie zadania na Ciebie czekją: 

  • obsługa klientów w kasie i punkcie informacyjnym/reklamacyjnym zgodnie z przyjętymi procedurami i standardami

  • prowadzenie procesów reklamacyjnych, przyjmowanie zwrotów zgodnie z obowiązującymi procedurami i przepisami

  • współpraca z innymi działami sklepu, w celu szybkiego i skutecznego rozwiązywania zagadnień związanych ze zwrotami i reklamacjami

  • budowanie relacji z klientami i wzmacnianie ich poprzez programy partnerskie i lojalnościowe


Dołącz do Ekipy i zyskaj: 

  • atrakcyjne wynagrodzenie oraz jego regularne rewizje (uzależnione od kompetencji, poziomu realizacji zadań oraz stażu pracy na danym stanowisku)

  • premię kwartalną, której wysokość zależy od wyników sklepu i działu, w którym będziesz pracować

  • udział w wynikach – raz w roku otrzymasz środki, które możesz zainwestować w zakup akcji Leroy Merlin

  • umowę o pracę na 3 miesiące z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony, bo dla nas stabilne warunki zatrudnienia od zawsze są priorytetem

  • ubezpieczenie na życie i prywatną opiekę medyczną, bo spokojna i zdrowa przyszłość są najważniejsze

  • programy rozwojowe, bo stale wspieramy Twój rozwój

  • dostęp do kursów i szkoleń, bo dzielimy się wiedzą i doświadczeniami

  • platformę do nauki języków dla Ciebie i Twoich bliskich (goFluent), bo z nami możesz szlifować języki i podbijać świat

  • platformę psychologiczną, edukacyjną i wellbeingową Mindgram z nielimitowanym dostępem do konsultacji ze specjalistami (psychologowie, terapeuci, trenerzy profilaktyki zdrowia), bo Twój rozwój i dobrostan są dla nas ważne

  • platformę benefitów myBenefit (w tym karta MultiSport), bo dajemy Ci możliwość wyboru

  • smartfona również do użytku prywatnego, bo lubimy być mobilni w naszej pracy

  • zniżkę na zakupy w naszych sklepach, bo wspieramy Cię w realizacji Twoich marzeń

  • pożyczkę na pierwsze mieszkanie, na bardzo korzystnych warunkach, bo ułatwiamy Ci start w samodzielność

  • dofinansowanie do termomodernizacji, bo dbamy o Twoje oszczędności i myślimy o środowisku

  • płatny program poleceń pracowniczych, bo wiemy, że nasi Pracownicy są najlepszymi ambasadorami

 

Zachęcamy do aplikowania również osoby z niepełnosprawnością.