Leroy Merlin Polska
W Leroy Merlin tworzymy jedną, zgraną Ekipę. Nasi pracownicy codziennie pomagają klientom tworzyć DOM i kreują swoje ścieżki kariery. Klientocentryczność i dostarczanie najwyższej jakości serwisu są dla nas istotne. Regularnie badamy satysfakcję klientów, co motywuje nas do nieustannego podnoszenia standardów. Nasza współpraca opiera się na solidnych fundamentach. Wsparcie, dobra atmosfera, dzielenie się wiedzą i wzajemny szacunek to wartości, które są dla nas ważne. Chcemy tworzyć DOM, budować stabilne kariery i zapewniać możliwości rozwoju. Dowiedz się więcej o pracy w Leroy Merlin i znajdź swoje miejsce w Ekipie!
Tu możesz być sobą. Naprawdę.
W Leroy Merlin wierzymy, że różnorodność i autentyczność to nasza siła. Dlatego tworzymy miejsce, w którym możesz pracować bez udawania i obaw. Wnieś swoją historię, pomysły i doświadczenie do zielonej Ekipy. Dołącz do nas i przekonaj się, jak to jest być częścią zespołu, w którym po prostu jesteś sobą.
Cztery proste kroki do dołączenia do naszej Ekipy:
złóż aplikację i wypełnij obowiązkową ankietę, która pokaże czy do siebie pasujemy
porozmawiaj telefonicznie ze specjalistą pozyskiwania talentów
spotkaj się z przyszłym przełożonym
czekaj na informację zwrotną
Pasujemy do siebie jeżeli:
wykazujesz się otwartością i życzliwością
posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta, szczególnie w zakresie zwrotów i reklamacji (znasz przepisy konsumenckie) lub chcesz się w nim rozwijać
potrafisz pracować zespołowo i cenisz współpracę z innymi
jesteś skrupulatny/a i dokładny/a, zwłaszcza w obszarze zarządzania terminarzem oraz przepływem informacji do klienta
masz doświadczenie w związane z obsługą kasy, przepływem środków finansowych i dokumentami fiskalnymi
jesteś gotowy/a do pracy zmianowej w godzinach otwarcia sklepu (06:30 - 22:00), także w soboty (do 3 w miesiącu) i w niedziele handlowe
Jakie zadania na Ciebie czekją:
obsługa klientów w kasie i punkcie informacyjnym/reklamacyjnym zgodnie z przyjętymi procedurami i standardami
prowadzenie procesów reklamacyjnych, przyjmowanie zwrotów zgodnie z obowiązującymi procedurami i przepisami
współpraca z innymi działami sklepu, w celu szybkiego i skutecznego rozwiązywania zagadnień związanych ze zwrotami i reklamacjami
budowanie relacji z klientami i wzmacnianie ich poprzez programy partnerskie i lojalnościowe
Dołącz do Ekipy i zyskaj:
atrakcyjne wynagrodzenie oraz jego regularne rewizje (uzależnione od kompetencji, poziomu realizacji zadań oraz stażu pracy na danym stanowisku)
premię kwartalną, której wysokość zależy od wyników sklepu i działu, w którym będziesz pracować
udział w wynikach – raz w roku otrzymasz środki, które możesz zainwestować w zakup akcji Leroy Merlin
umowę o pracę na 3 miesiące z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony, bo dla nas stabilne warunki zatrudnienia od zawsze są priorytetem
ubezpieczenie na życie i prywatną opiekę medyczną, bo spokojna i zdrowa przyszłość są najważniejsze
programy rozwojowe, bo stale wspieramy Twój rozwój
dostęp do kursów i szkoleń, bo dzielimy się wiedzą i doświadczeniami
platformę do nauki języków dla Ciebie i Twoich bliskich (goFluent), bo z nami możesz szlifować języki i podbijać świat
platformę psychologiczną, edukacyjną i wellbeingową Mindgram z nielimitowanym dostępem do konsultacji ze specjalistami (psychologowie, terapeuci, trenerzy profilaktyki zdrowia), bo Twój rozwój i dobrostan są dla nas ważne
platformę benefitów myBenefit (w tym karta MultiSport), bo dajemy Ci możliwość wyboru
smartfona również do użytku prywatnego, bo lubimy być mobilni w naszej pracy
zniżkę na zakupy w naszych sklepach, bo wspieramy Cię w realizacji Twoich marzeń
pożyczkę na pierwsze mieszkanie, na bardzo korzystnych warunkach, bo ułatwiamy Ci start w samodzielność
dofinansowanie do termomodernizacji, bo dbamy o Twoje oszczędności i myślimy o środowisku
płatny program poleceń pracowniczych, bo wiemy, że nasi Pracownicy są najlepszymi ambasadorami
Zachęcamy do aplikowania również osoby z niepełnosprawnością.
Rekomendowane oferty