Specjalista ds. serwisu (urządzenia wearables)
Nowa
Obsługa klienta

Specjalista ds. serwisu (urządzenia wearables)

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista / Mid
Forma zatrudnienia
UZ
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

customer service

Opis stanowiska

Friendly offer

Twój zakres obowiązków


  • Serwis produktów (smartwatche, lokalizatory GPS), wstępna diagnoza usterek oraz wykonywanie napraw urządzeń z portfolio Bezpiecznej Rodziny (np. wymiana wyświetlaczy, pasków, obudowy).

  • Przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji i zwrotów, śledzenie postępu ich rozpatrywania.

  • Budowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez profesjonalną i pomocną obsługę klienta.


Nasze wymagania


  • Doświadczenie w serwisowaniu i prostych naprawach urządzeń elektronicznych.

  • Zainteresowanie elektroniką i urządzeniami mobilnymi.

  • Chęć nauki i rozwoju w obszarze napraw sprzętu elektronicznego.

  • Zdolności manualne i techniczne.

  • Umiejętność szybkiego uczenia się i radzenia sobie w dynamicznym środowisku pracy.

  • Umiejętności komunikacyjne i pracy w zespole.

  • Znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office.


Mile widziane


  • Doświadczenie w obsłudze reklamacji.


To oferujemy


  • Możliwość rozwoju umiejętności oraz zdobycie cennego doświadczenia zawodowego w branży IT.

  • Pensja adekwatna do umiejętności i zaangażowania.

  • Możliwość zdobycia doświadczenia w serwisie urządzeń mobilnych.

  • Przyjazną atmosferę pracy w zgranym 5-osobowym zespole.

  • Stabilne zatrudnienie w polskiej firmie technologicznej przy innowacyjnym projekcie.

  • Pakiet benefitów.