Oferty
HR Biznes Partner / Partnerka sklepu - Dzierżoniów
Nowa
HR

HR Biznes Partner / Partnerka sklepu - Dzierżoniów

Dzierżoniów
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna
Leroy Merlin Polska

Leroy Merlin Polska

W Leroy Merlin tworzymy jedną, zgraną Ekipę. Nasi pracownicy codziennie pomagają klientom tworzyć DOM i kreują swoje ścieżki kariery. Klientocentryczność i dostarczanie najwyższej jakości serwisu są dla nas ważne. Regularnie badamy satysfakcję klientów, co motywuje nas do nieustannego podnoszenia standardów. Nasza współpraca opiera się na solidnych fundamentach. Wsparcie, dobra atmosfera, dzielenie się wiedzą i wzajemny szacunek to wartości, które są dla nas ważne. Chcemy tworzyć DOM, budować stabilne kariery i zapewniać możliwości rozwoju. Dowiedz się więcej o pracy w Leroy Merlin i znajdź swoje miejsce w Ekipie!

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

zarządzanie zespołem

kadry i płace

HR

prawo pracy

Mile widziane

Workday

Opis stanowiska

Dołącz do Ekipy:

 

Leroy Merlin to sieć sklepów budowlano-dekoracyjnych należąca do ADEO, składającej się z 32 przedsiębiorstw, działających w 14 krajach. Oferujemy materiały budowlane, artykuły do majsterkowania, wystroju wnętrz i ogrodnictwa.

Jesteśmy różni i chcemy być różni. Na różnorodności Pracowników budujemy naszą markę. Jesteśmy Pracodawcą rów(ż)nych możliwości - niezależnie od tego kim jesteś, co robisz, ile masz lat czy posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności - czekamy na Ciebie.   

Nasza firma to przyjazne miejsce pracy: rozwijamy ludzi, dajemy im samodzielność i możliwość podejmowania decyzji, doceniamy zaangażowanie, dzielimy się wspólnie wypracowanymi zyskami.

Od 2016 roku razem kibicujemy Reprezentacji Polski w piłce nożnej.

 

Co zyskasz dołączając do Ekipy?

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • profesjonalne wdrożenie i przygotowanie do samodzielnej pracy;
  • możliwość udziału w programach rozwojowych oraz dostęp do kursów stacjonarnych i on-line;
  • Udział w Wynikach firmy w postaci premii kwartalnej oraz możliwość nabycia akcji Grupy Adeo;
  • pakiet benefitów pozapłacowych: kafeteria benefitów Worksmile, Fundusz Świadczeń Socjalnych, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, Karta Multisport, możliwość nauki języków obcych poprzez Platformę eTutor dla Ciebie i Twoich bliskich, smartfon (również do użytku prywatnego);
  • platformę psychologiczną, edukacyjną i wellbeingowa Mindgram z nielimitowanym dostępem do konsultacji ze specjalistami (psychologowie, terapeuci, trenerzy profilaktyki zdrowia), bo Twój rozwój i dobrostan są dla nas ważne;
  • możliwość udziału w licznych inicjatywach społecznych, organizowanych przez naszą Fundację Leroy Merlin Polska;
  • zniżkę pracowniczą na zakupy w sklepach LMP.

 

HR BIZNES PARTNER W SKLEPIE LEROY MERLIN POLSKA ZAPEWNIA ROZWÓJ ZAWODOWY EKIP ORAZ WSPIERA PROCESY KADROWO-PŁACOWE.

APLIKUJ JUŻ DZIŚ - SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE!

 

Kogo szukamy?

  • partnera w biznesie, który będzie pomostem pomiędzy sklepem, a centralą;
  • posiadasz minimum 2-letnie doświadczenie na stanowisku HRBP lub podobnym;
  • masz wyższe wykształcenie kierunkowe (psychologia, socjologia lub zarządzanie);
  • masz wysoko rozwinięte umiejętności w zakresie komunikacji, organizacji pracy i pracy projektowej; 
  • lubisz poświęcać czas na samodoskonalenie i rozwijanie innych;
  • potrafisz słuchać innych i szukać najlepszych rozwiązań;
  • jesteś na bieżąco z przepisami prawa pracy oraz przepisów ZUS; 
  • znajomość programu Workday będzie dodatkowym atutem.

 

Jakie zadania na Ciebie czekają?

  • budowanie kultury organizacyjnej w oparciu o wartości firmy, dbanie o przestrzeganie zasad etyki biznesu na poziomie sklepu;
  • wspieranie i współpracowanie z kadrą menedżerską w rozwoju kompetencji pracowników poprzez min. szkolenia, programy rozwojowe, udział w projektach, planowaniu sukcesji;
  • koordynowanie procesu ocen pracowników w sklepie;
  • zapewnienie prawidłowej komunikacji i przepływu informacji w sklepie;
  • udział w procesie rekrutacji oraz dbanie o pozytywne doświadczenia kandydatów;
  • koordynowanie procesu wdrożenia nowego pracownika;
  • dbanie o rozwój relacji pracowniczych oraz budowanie zaangażowania poprzez wspieranie inicjatyw wewnętrznych;
  • budowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy na zewnątrz organizacji - udział w lokalnych wydarzeniach;
  • realizacja procesów kadrowo-płacowych;
  • udział we wdrażaniu polityki zatrudnienia, kosztów personalnych oraz wsparcie procesu budżetowania;
  • raportowanie wskaźników HR, analiza danych i rekomendowanie rozwiązań.


Sprawdź podobne oferty pracy

People Service Specialist with Dutch

Nowa
Ricoh Business Services
Gdańsk
HR
administracja
onboarding
Nowa

Information Security Manager

Nowa
15 000 - 25 000 pln
CodeTwo - HRejterzy
Wrocław
, Praca zdalna
Zdalnie
ISO
ISO 27018
Information Security
Nowa

Manager ds. Rynków Zagranicznych

Nowa
10 000 - 15 000 pln
Relout
Lublin
język angielski
e-commerce
rynki zagraniczne
Nowa

Specjalista/ka ds. szkoleń i kwalifikacji

Nowa
Michael Page
Józefów
branża motoryzacyjna
język angielski
organizacja szkoleń
Nowa

People Development Partner

Nowa
9 000 - 10 500 pln
Enjoy The Car // EVA Dywaniki
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
język angielski
HR
Career Path
Nowa