Leroy Merlin to sieć sklepów budowlano-dekoracyjnych należąca do ADEO, składającej się z 32 przedsiębiorstw, działających w 14 krajach. Oferujemy materiały budowlane, artykuły do majsterkowania, wystroju wnętrz i ogrodnictwa.
Jesteśmy różni i chcemy być różni. Na różnorodności Pracowników budujemy naszą markę. Jesteśmy Pracodawcą rów(ż)nych możliwości - niezależnie od tego kim jesteś, co robisz, ile masz lat czy posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności - czekamy na Ciebie.
Nasza firma to przyjazne miejsce pracy: rozwijamy ludzi, dajemy im samodzielność i możliwość podejmowania decyzji, doceniamy zaangażowanie, dzielimy się wspólnie wypracowanymi zyskami.
Od 2016 roku razem kibicujemy Reprezentacji Polski w piłce nożnej.
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- profesjonalne wdrożenie i przygotowanie do samodzielnej pracy;
- możliwość udziału w programach rozwojowych oraz dostęp do kursów stacjonarnych i on-line;
- Udział w Wynikach firmy w postaci premii kwartalnej oraz możliwość nabycia akcji Grupy Adeo;
- pakiet benefitów pozapłacowych: kafeteria benefitów Worksmile, Fundusz Świadczeń Socjalnych, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, Karta Multisport, możliwość nauki języków obcych poprzez Platformę eTutor dla Ciebie i Twoich bliskich, smartfon (również do użytku prywatnego);
- platformę psychologiczną, edukacyjną i wellbeingowa Mindgram z nielimitowanym dostępem do konsultacji ze specjalistami (psychologowie, terapeuci, trenerzy profilaktyki zdrowia), bo Twój rozwój i dobrostan są dla nas ważne;
- możliwość udziału w licznych inicjatywach społecznych, organizowanych przez naszą Fundację Leroy Merlin Polska;
- zniżkę pracowniczą na zakupy w sklepach LMP.
HR BIZNES PARTNER W SKLEPIE LEROY MERLIN POLSKA ZAPEWNIA ROZWÓJ ZAWODOWY EKIP ORAZ WSPIERA PROCESY KADROWO-PŁACOWE.
APLIKUJ JUŻ DZIŚ - SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE!
- partnera w biznesie, który będzie pomostem pomiędzy sklepem, a centralą;
- posiadasz minimum 2-letnie doświadczenie na stanowisku HRBP lub podobnym;
- masz wyższe wykształcenie kierunkowe (psychologia, socjologia lub zarządzanie);
- masz wysoko rozwinięte umiejętności w zakresie komunikacji, organizacji pracy i pracy projektowej;
- lubisz poświęcać czas na samodoskonalenie i rozwijanie innych;
- potrafisz słuchać innych i szukać najlepszych rozwiązań;
- jesteś na bieżąco z przepisami prawa pracy oraz przepisów ZUS;
- znajomość programu Workday będzie dodatkowym atutem.
- budowanie kultury organizacyjnej w oparciu o wartości firmy, dbanie o przestrzeganie zasad etyki biznesu na poziomie sklepu;
- wspieranie i współpracowanie z kadrą menedżerską w rozwoju kompetencji pracowników poprzez min. szkolenia, programy rozwojowe, udział w projektach, planowaniu sukcesji;
- koordynowanie procesu ocen pracowników w sklepie;
- zapewnienie prawidłowej komunikacji i przepływu informacji w sklepie;
- udział w procesie rekrutacji oraz dbanie o pozytywne doświadczenia kandydatów;
- koordynowanie procesu wdrożenia nowego pracownika;
- dbanie o rozwój relacji pracowniczych oraz budowanie zaangażowania poprzez wspieranie inicjatyw wewnętrznych;
- budowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy na zewnątrz organizacji - udział w lokalnych wydarzeniach;
- realizacja procesów kadrowo-płacowych;
- udział we wdrażaniu polityki zatrudnienia, kosztów personalnych oraz wsparcie procesu budżetowania;
- raportowanie wskaźników HR, analiza danych i rekomendowanie rozwiązań.