Leroy Merlin to sieć sklepów budowlano-dekoracyjnych należąca do ADEO, składającej się z 32 przedsiębiorstw, działających w 14 krajach. Oferujemy materiały budowlane, artykuły do majsterkowania, wystroju wnętrz i ogrodnictwa.
Jesteśmy różni i chcemy być różni. Na różnorodności Pracowników budujemy naszą markę. Jesteśmy Pracodawcą rów(ż)nych możliwości - niezależnie od tego kim jesteś, co robisz, ile masz lat czy posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności - czekamy na Ciebie.
Nasza firma to przyjazne miejsce pracy: rozwijamy ludzi, dajemy im samodzielność i możliwość podejmowania decyzji, doceniamy zaangażowanie, dzielimy się wspólnie wypracowanymi zyskami.
Od 2016 roku razem kibicujemy Reprezentacji Polski w piłce nożnej.
Co zyskasz dołączając do Ekipy?
- umowę o pracę i terminowe wynagrodzenie;
- premie uzależnione od wyników sklepu i działu;
- udział w wypracowanym zysku firmy, akcjonariat pracowniczy;
- priorytetowe podejście do bezpieczeństwa pracowników oraz klientów;
- profesjonalne wdrożenie i przygotowanie do pracy;
- szkolenia stacjonarne i on-line (będziesz ekspertem w swojej dziedzinie);
- możliwość udziału w programach rozwojowych;
- przewidywalny grafik;
- smartfon;
- benefity: ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, karta Multisport, Fundusz Świadczeń Socjalnych, Fundusz Mieszkaniowy;
- możliwość włączenia się w inicjatywy organizowane przez Fundację LMP.
APLIKUJ JUŻ DZIŚ - SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE!
Kogo szukamy?
- lubisz pracę z klientami i potrafisz realizować ich potrzeby;
- uśmiech to Twój klucz do budowania relacji;
- jesteś przedsiębiorczy i bierzesz odpowiedzialność za to, co robisz;
- chętnie dzielisz się wiedzą i zdobywasz nowe doświadczenia;
- lubisz działać zespołowo;
- jesteś nastawiony na działanie, szukasz coraz lepszych rozwiązań; skrupulatność i dokładność to Twoje mocne strony;
- masz doświadczenie w pracy z klientami i przepływem gotówki.
Jakie zadania na Ciebie czekają?
- profesjonalną i kompleksową obsługę naszych klientów w kasach i w punkcie informacyjnym;
- zapewnienie zgodnego ze standardami funkcjonowania kas;
- bezpieczny i sprawny przepływ środków płatniczych i towarów;
- sprawny przebieg procesu reklamacji;
- koordynację bieżącego funkcjonowania działu.