Oferty
Pracownik ds. obsługi klienta
Nowa
Support

Pracownik ds. obsługi klienta

4 880 - 5 180 PLNBrutto miesięcznie - UZ
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UZ
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

Praca zmianowa

komunikatywność

praca w zespole

język angielski

Mile widziane

analiza

obsługa klienta

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Gameseal.com to platforma e-commerce, działająca globalnie, specjalizująca się w sprzedaży kodów aktywacyjnych do gier PC, konsol, kart przedpłaconych, subskrypcji oraz software. Wraz z ciągłym rozwojem firmy i zwiększaniem skali sprzedaży, poszukujemy nowego członka naszego zespołu na stanowisko Pracownik ds. obsługi klienta. Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z silną orientacją na klienta i jego potrzeby oraz cechuje Cię efektywne i skuteczne rozwiązywanie problemów, to zapraszamy Cię do zapoznania się z dalszą częścią oferty.


Zakres obowiązków:

  1. Odpowiadanie na zapytania klientów, które napływają za pośrednictwem wiadomości e-mail za pośrednictwem narzędzia Helpdesk oraz mediów społecznościowych.
  2. Pomoc w procesie zakupowym oraz obsługa posprzedażowa, która ma znaczny wpływ na satysfakcję klienta.
  3. Rozwiązywanie problemów, skarg oraz przyjmowanie reklamacji klientów, czyli cierpliwe poprowadzenie ich krok po kroku aż do rozwiązania sprawy.
  4. Zbieranie opinii klientów, a także odpowiadanie na już istniejące pozytywne jak i negatywne recenzje. Przekazywanie zawartych w nich cennych informacji do odpowiednich zespołów, które na ich podstawie będą mogły stale ulepszać nasze produkty i usługi.
  5. Analiza transakcji klientów i monitorowanie podejrzanych zachowań w celu wykrywania wszelkich nieautoryzowanych działań lub potencjalny zagrożeń. Twoja czujność będzie kluczowa dla zapewnienia bezpieczeństwa naszych klientów oraz firmy.


Wymagania:

  1. Swoboda w komunikacji (pisanej) w języku angielskim.
  2. Gotowość do pracy zmianowej: 6:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-6:00.
  3. Status studenta lub osoby uczącej się.
  4. Samodyscyplina, odpowiedzialność i zdrowe podejście do pracy.
  5. Umiejętność analizy oraz krytycznego myślenia.
  6. Pozytywne nastawienie do klienta.
  7. Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.


Oferujemy:

  1. Pracę zdalną w pełnym wymiarze godzin.
  2. Nabycie unikatowej wiedzy, w tym z zakresu technologii (dostawcy płatności, automatyzacja), analiz, prowadzenia projektów, zarządzania ryzykiem i innych.
  3. Możliwość rozwoju na ścieżce zawodowej, m.in. analityka ds. oszustw i nadużyć finansowych (anti-fraud).
  4. Profesjonalne przygotowanie do pracy – szkolenie i opieka mentora.
  5. Umowę zlecenie.
  6. Wynagrodzenie 30,50 zł/h + premia w wysokości 0-400 zł brutto.
  7. Zniżki pracownicze na produkty m.in. gry komputerowe, karty podarunkowe Zalando, Netflix itp.
4 880 - 5 180 PLN

Umowa zlecenia

Sprawdź podobne oferty pracy

Customer Relations Specialist (język angielski)

Nowa
CodeTwo sp. z o.o. sp. k.
Jelenia Góra
język angielski
Microsoft Azure
Windows
Nowa

Manager Działu Obsługi Klienta

Nowa
12 000 - 15 000 pln
CorazLepszaFirma.pl Sp. z o.o.
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
rozwiązywanie problemów
customer success
budowanie relacji
Nowa

Młodszy Konsultant ds. Procesów Wsparcia Bankowości

Nowa
CERI INTERNATIONAL SP Z O O
Olsztyn
, Praca zdalna
Zdalnie
Microsoft Office
obsługa klienta
język niemiecki
Nowa

Customer Support Specialist

Nowa
4 500 - 6 000 pln
Scanye
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
język polski
Nowa

Ekspert ds. Starodruków (Książki) i książek antykwarycznych

Nowa
ANTYKWARIAT I KSIĘGARNIA TEZEUSZ
Kraków
księgozbiory
język angielski
Microsoft Office
Nowa