Oferty
Pracownik ds. obsługi klienta
Support

Pracownik ds. obsługi klienta

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UZ
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

Praca zmianowa

komunikatywność

praca w zespole

język angielski

Mile widziane

analiza

obsługa klienta

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

🎮 Gameseal.com to wiodący sklep internetowy oferujący ponad 50 000 cyfrowych produktów gamingowych, w tym gry na PC, konsole, karty podarunkowe, DLC oraz subskrypcje. Zapewniamy graczom na całym świecie konkurencyjne ceny, natychmiastową dostawę cyfrową i bezproblemowe zakupy. Łączymy naszą pasję do gamingu z zaangażowaniem w dostarczanie wszystkiego, czego potrzebują gracze – i wiele więcej.


✨ Poszukujemy osoby na stanowisko Pracownik ds. obsługi klienta, która swoją komunikatywnością i orientacją na potrzeby klienta pomoże nam zapewnić najwyższy poziom obsługi. Jeśli efektywne rozwiązywanie problemów to Twoja specjalność – zapraszamy do zapoznania się z ofertą!


📋 Zakres obowiązków:

  • Odpowiadanie na zapytania klientów, które napływają za pośrednictwem wiadomości e-mail za pośrednictwem narzędzia Helpdesk oraz mediów społecznościowych.
  • Pomoc w procesie zakupowym oraz obsługa posprzedażowa, która ma znaczny wpływ na satysfakcję klienta.
  • Rozwiązywanie problemów, skarg oraz przyjmowanie reklamacji klientów, czyli cierpliwe poprowadzenie ich krok po kroku aż do rozwiązania sprawy.
  • Zbieranie opinii klientów, a także odpowiadanie na już istniejące pozytywne jak i negatywne recenzje. Przekazywanie zawartych w nich cennych informacji do odpowiednich zespołów, które na ich podstawie będą mogły stale ulepszać nasze produkty i usługi.
  • Analiza transakcji klientów i monitorowanie podejrzanych zachowań w celu wykrywania wszelkich nieautoryzowanych działań lub potencjalnych zagrożeń. Twoja czujność będzie kluczowa dla zapewnienia bezpieczeństwa naszych klientów oraz firmy.


🔍 Wymagania:

  • Swoboda w komunikacji (pisanej) w języku angielskim.
  • Gotowość do pracy zmianowej: 6:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-6:00.
  • Status studenta lub osoby uczącej się.
  • Samodyscyplina, odpowiedzialność i zdrowe podejście do pracy.
  • Umiejętność analizy oraz krytycznego myślenia.
  • Pozytywne nastawienie do klienta.
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.


💼 Oferujemy:

  • 💻 Pracę zdalną w pełnym wymiarze godzin.
  • 📚 Nabycie unikatowej wiedzy, w tym z zakresu technologii (dostawcy płatności, automatyzacja), analiz, prowadzenia projektów, zarządzania ryzykiem i innych.
  • 🚀 Możliwość rozwoju na ścieżce zawodowej, m.in. analityka ds. oszustw i nadużyć finansowych (anti-fraud).
  • 🧑‍🏫 Profesjonalne przygotowanie do pracy – szkolenie i opieka mentora.
  • 📜 Umowę zlecenie.
  • 💰 Wynagrodzenie 30,50 zł/h + premia w wysokości 0-400 zł brutto.
  • 🎮 Zniżki pracownicze na produkty m.in. gry komputerowe, karty podarunkowe Zalando, Netflix itp.

Sprawdź podobne oferty pracy

Specjalista ds. Obsługi klienta zagranicznego (Customer Service Specialist) 🌿

Nowa
Bielenda
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
język angielski
Obsługi klienta zagranicznego
CDN
Nowa

Service Desk Specialist with French

Nowa
8 000 - 10 000 pln
Cyclad
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
French
IT support
Nowa

Host/Hostessa - Promotor marki

Nowa
5 200 - 7 200 pln
4Specialist Sp. z.o.o.
Warszawa
empatia
język angielski
administracja
Nowa

Specjalista(-ka) ds. Relacji z Użytkownikami

Nowa
4 000 - 6 000 pln
A&S sp. z o.o.
Kraków
dobra organizacja pracy
doradztwo
Microsoft Office Excel
Nowa

Młodszy Konsultant ds. Procesów Wsparcia Bankowości

Nowa
CERI INTERNATIONAL SP Z O O
Toruń
, Praca zdalna
Zdalnie
Microsoft Office
obsługa klienta
język niemiecki
Nowa