Leroy Merlin Polska
W Leroy Merlin tworzymy jedną, zgraną Ekipę. Nasi pracownicy codziennie pomagają klientom tworzyć DOM i kreują swoje ścieżki kariery. Klientocentryczność i dostarczanie najwyższej jakości serwisu są dla nas istotne. Regularnie badamy satysfakcję klientów, co motywuje nas do nieustannego podnoszenia standardów. Nasza współpraca opiera się na solidnych fundamentach. Wsparcie, dobra atmosfera, dzielenie się wiedzą i wzajemny szacunek to wartości, które są dla nas ważne. Chcemy tworzyć DOM, budować stabilne kariery i zapewniać możliwości rozwoju. Dowiedz się więcej o pracy w Leroy Merlin i znajdź swoje miejsce w Ekipie!
W Leroy Merlin Polska tworzymy łańcuch dostaw, który łączy naszych dostawców, sklepy i klientów w jeden sprawny organizm. Jako Senior Menedżer ds. Współpracy z Dostawcami i Logistyki Ostatniej Mili będziesz odpowiadać za kształtowanie strategii w tych dwóch kluczowych
obszarach – zapewniając integrację łańcucha dostaw, optymalny przepływ towarów i najwyższą satysfakcję klienta.
To stanowisko dla doświadczonego lidera, który potrafi myśleć strategicznie, wdrażać nowoczesne rozwiązania, prowadzić negocjacje na najwyższym poziomie i budować trwałe relacje biznesowe.
Twoje wyzwania
Strategia i optymalizacja procesów
Tworzenie, wdrażanie i egzekwowanie strategii w obszarze Współpracy z Dostawcami i Logistyki Ostatniej Mili.
Monitorowanie trendów rynkowych w łańcuchach dostaw oraz wprowadzanie nowoczesnych rozwiązań zwiększających efektywność i satysfakcję klienta.
Projektowanie optymalnych przepływów logistycznych (w tym zwiększenie udziału przepływów centralnych) oraz rozwój systemów IT (EDI, OMS, DMS itp.).
Ustalanie wskaźników efektywności (KPI) i raportowanie wyników.
Współpraca z dostawcami
Negocjowanie warunków logistycznych, opłat tranzytowych i rabatów pokrywających koszty łańcucha dostaw.
Zapewnienie zgodności dostaw ze standardami LMP – terminowość, jakość, standard oznakowania.
Współpraca nad optymalizacją zapasów, rotacji produktów i ergonomii zatowarowania.
Logistyka ostatniej mili (B2C)
Zapewnienie różnorodnych i konkurencyjnych usług dostawy dla klientów indywidualnych.
Negocjowanie i nadzorowanie umów kurierskich oraz współpraca z przewoźnikami w celu dostarczania wysokiej jakości serwisu dostaw przy optymalnych kosztach.
Centralizacja procesów w celu odciążenia ekip sklepowych i podniesienia efektywności.
Zarządzanie zespołem i budżetem
Prowadzenie zespołu zgodnie z Kodeksem Postępowania Etycznego LMP – od rekrutacji po rozwój kompetencji.
Planowanie i kontrola realizacji celów, budżetu działu i założeń strategicznych Dyrekcji Supply Chain.
Zapewnienie bezpieczeństwa procesów, obiegu informacji i narzędzi pracy.
Relacje biznesowe i projekty strategiczne
Udział w projektach biznesowych i inwestycyjnych w obszarze Supply Chain.
Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z partnerami biznesowymi i organizacjami branżowymi.
Wymagania
Doświadczenie w tworzeniu i realizacji strategii w obszarze logistyki, łańcucha dostaw lub współpracy z dostawcami.
Umiejętność negocjowania warunków handlowych i logistycznych na poziomie strategicznym.
Znajomość nowoczesnych rozwiązań i systemów wspierających logistykę oraz last mili.
Silne kompetencje analityczne i zdolność do pracy w oparciu o KPI.
Doświadczenie w zarządzaniu zespołem i budżetem.
Umiejętność pracy w złożonym środowisku i angażowania wielu interesariuszy.
Mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji.
Co zyskasz dołączając do ekipy
Pracę w modelu hybrydowym;
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
Profesjonalne wdrożenie i przygotowanie do samodzielnej pracy;
Samodzielność w działaniu i realny wpływ na projekty, w których jesteś;
Możliwość udziału w programach rozwojowych oraz dostęp do kursów stacjonarnych i on-line;
Udział w wynikach firmy w postaci premii kwartalnej oraz możliwość nabycia akcji Grupy Adeo;
Pakiet benefitów pozapłacowych: kafeteria benefitów MyBenefit, Fundusz Świadczeń Socjalnych, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, Karta Multisport, możliwość nauki języków obcych poprzez platformę goFLUENT dla Ciebie i Twoich bliskich, smartfon (również do użytku prywatnego);
Platformę psychologiczną, edukacyjną i wellbeingowa Mindgram z nielimitowanym dostępem do konsultacji ze specjalistami (psychologowie, terapeuci, trenerzy profilaktyki zdrowia), bo Twój rozwój i dobrostan są dla nas ważne;
Możliwość udziału w licznych inicjatywach społecznych, organizowanych przez naszą Fundację Leroy Merlin Polska;
Zniżkę pracowniczą na zakupy w sklepach Leroy Merlin.
Dołącz do nas i kształtuj przyszłość logistyki w Leroy Merlin Polska.
Czekają na Ciebie ambitne projekty, duży wpływ na kształt procesów i zespół ekspertów, z którymi będziesz mógł/mogła realizować strategię o realnym znaczeniu dla milionów klientów
Rekomendowane oferty