Oferty
Specjalista / Specjalistka ds. wsparcia IT
Nowa
Support

Specjalista / Specjalistka ds. wsparcia IT

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna
Leroy Merlin Polska

Leroy Merlin Polska

W Leroy Merlin tworzymy jedną, zgraną Ekipę. Nasi pracownicy codziennie pomagają klientom tworzyć DOM i kreują swoje ścieżki kariery. Klientocentryczność i dostarczanie najwyższej jakości serwisu są dla nas ważne. Regularnie badamy satysfakcję klientów, co motywuje nas do nieustannego podnoszenia standardów. Nasza współpraca opiera się na solidnych fundamentach. Wsparcie, dobra atmosfera, dzielenie się wiedzą i wzajemny szacunek to wartości, które są dla nas ważne. Chcemy tworzyć DOM, budować stabilne kariery i zapewniać możliwości rozwoju. Dowiedz się więcej o pracy w Leroy Merlin i znajdź swoje miejsce w Ekipie!

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

obsługa klienta

Windows

Linux

język angielski

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Kogo szukamy?

  • Masz wykształcenie kierunkowe (techniczne lub wyższe);
  • Swobodnie poruszasz się w środowisku Microsoft Windows/Linux;
  • Znasz podstawy technologii sieciowych;
  • Komunikujesz się w języku angielskim;
  • Jesteś osobą systematyczną i dobrze zorganizowaną;
  • Jesteś nastawiony pro-kliencko - mile widziane doświadczenie w pracy związanej z obsługą klienta wewnętrznego;
  • Potrafisz diagnozować potrzeby klientów wewnętrznych i rozwiązywać zgłaszane przez nich problemy;
  • Posiadasz prawo jazdy kat. B i jesteś osobą mobilną (posiadasz własny samochód) / wsparcie sklepu w Mielcu i Tarnobrzegu.


Jakie zadania na Ciebie czekają?

  • Wsparcie procesu zarządzania smartfonami i sprzętem IT, w tym konfigurację, wymianę oraz ewidencję;
  • Zarządzanie kontami służbowymi pracowników;
  • Bezpośrednie oraz zdalne wsparcie klientów wewnętrznych w zakresie sprzętu oraz oprogramowania;
  • Obsługa zgłoszeń klientów wewnętrznych w systemie ITSM w zakresie zarządzania incydentami oraz realizacji wniosków;
  • Komunikacja z klientami wewnętrznymi.


Co zyskasz dołączając do ekipy?

  • Dostęp do technologii - nie mamy ograniczeń - pracujemy na rozwiązaniach wysoko ocenianych przez Gartnera;
  • Profesjonalne wdrożenie i przygotowanie do samodzielnej pracy;
  • Możliwość udziału w programach rozwojowych oraz dostęp do specjalistycznych szkoleń, kursów Google/ Coursera i nie tylko;
  • Umowę o pracę;
  • Bezpośredni udział w technologicznej transformacji naszej firmy;
  • Akcjonariat pracowniczy, udział w zyskach przedsiębiorstwa oraz premie kwartalne uzależnione od wyników sieci;
  • Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych: kafeteria benefitów MyBenefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, wsparcie finansowe przy zakupie pierwszego mieszkania, możliwość nauki języków obcych poprzez Platformę eTutor dla Ciebie i Twoich bliskich, dostęp do platformy psychologicznej, edukacyjnej i wellbeingowej Mindgram (z nielimitowanym dostępem do konsultacji ze specjalistami - psychologowie, terapeuci, trenerzy profilaktyki zdrowia);
  • Zniżkę pracowniczą na zakupy w sklepach LMPL.




Sprawdź podobne oferty pracy

Client Relations Manager

Nowa
Colliers
Warszawa
język angielski
sprzedaż
Microsoft Office Excel
Nowa

Informatyk Wsparcia Technicznego - HelpDesk

Nowa
Bank BPS S.A.
Warszawa
PC
MS Office
Nowa

Młodszy/a Specjalista/tka ds. Relacji Inwestorskich

Nowa
Benefit Systems SA
Warszawa
Rynki kapitałowe
analiza finansowa
język angielski
Nowa

IT Customer Success Specialist

Nowa
CodeTwo - HRejterzy
Jelenia Góra
, Praca zdalna
Zdalnie
Microsoft Office
obsługa klienta
język angielski
Nowa

Customer Relations Specialist (język angielski)

Nowa
CodeTwo sp. z o.o. sp. k.
Jelenia Góra
Microsoft Office
Microsoft Azure
język angielski
Nowa