Lettly to agencja strategiczna Influencer Marketingu. Pracujemy z klientami bezpośrednio i wspieramy inne agencje w działaniach influencerskich. Odpowiadamy za cały proces od budowania strategii, przez koncepcję kreatywną, aż do realizacji kampanii.
Byliśmy jedną z pierwszych, a obecnie jedną z wiodących agencji influencer marketingu w Polsce. W ostatnich latach rośniemy co najmniej o 50% rok do roku. Pracujemy m.in. z Zalando, Perrigo, Unilever i adidas, a wśród naszych partnerów są agencje 2012, VMLY&R, 24/7 Communications czy 180heartbeats + JUNG v. MATT.
KOGO SZUKAMY?
Szukamy osoby, która posiada wieloletnie doświadczenie w pracy w agencji reklamowej, realizowała projekty influencer marketingu i wie, jak zaplanować i poprowadzić kampanię od briefu po raportowanie. Chcemy móc powierzyć Ci realizację kampanii influencerskich dla naszych klientów.
Co będziesz robić?
- Dużo rozmawiać z klientami, którzy się do nas zgłaszają. Starać się zrozumieć ich potrzeby i przekonywać do rozwiązań, które mają sens.
- Do Twoich codziennych obowiązków będzie należało przygotowywanie koncepcji współpracy marek z influencerami, doradztwo w zakresie doboru twórców i działań realizujących cele klienta.
- Będziesz prowadzić naszych bezpośrednich klientów w ich działaniach z influencerami.
- Będziesz współpracować z agencjami z którymi wspólnie realizujemy kampanie influencerskie dla ich klientów.
- Będziesz raportować wyniki swojej pracy przed zespołem i klientami oraz sugerować dalsze działania na podstawie wyników kampanii.
- Będziesz współpracować z project managerami, kreatywnymi, czy grafikami i delegować zadania zespołowi juniorskiemu.
Benefity:
- Będziesz częścią szybko rozwijającej się agencji marketingowej, która współpracuje z największymi graczami na rynku.
- Będziesz mieć bezpośredni wpływ na to jak rozwija się Lettly – szukamy ludzi do współtworzenia rosnącej organizacji.
- Twoja praca zostanie doceniona – oferujemy wynagrodzenie adekwatne do umiejętności, przejrzysty system prowizyjny za przyprowadzonych klientów, prywatne ubezpieczenie zdrowotne oraz kartę Multisport.
- Będziesz mieć możliwość pracy hybrydowej lub zdalnej.
- W piątki będziesz wychodzić z pracy godzinę wcześniej - o 16. :)
- Ostatnie co można powiedzieć, to to, że atmosferę mamy jak w rodzinie - jest dużo lepiej!
Widełki - 8000-10000 zł brutto w zależności od doświadczenia i kwalifikacji, jesteśmy otwarci też na współpracę B2B.
Wymagania:
- 2-3 lat doświadczenia w pracy w agencji kreatywnej lub działach marketingu, z czego 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku.
- Masz doświadczenie w pracy z projektami influencerskimi, jesteś na bieżąco z nowościami w branży.
- Masz prokliencką postawę, tzn.: rozumiesz biznes klienta, potrafisz rozpoznać także nienazwane potrzeby i przekonać do sensownych rozwiązań.
- Opowiadanie o swoich pomysłach nie sprawia Ci problemu, umiesz je sprawnie przedstawić w każdej formie (prezentacji, maila, telefonicznie).
- Potrafisz zarządzać zespołem projektowym, jesteś wspierający/ąca i wymagający/ąca na raz.
- Umiesz łatwo nawiązywać kontakty.
- Znasz język angielski na poziomie zaawansowanym, a język polski na poziomie biegłym.
- Tu miał być śmieszny punkt w stylu “musisz lubić placki” ale nic nie wymyśliliśmy, więc go nie ma.
Jak wygląda proces rekrutacji?
Kontaktujemy się z wybranymi kandydatami, na pierwsze spotkanie zapraszamy on-line. Po rozmowach wybieramy osoby do drugiego etapu, które otrzymują zadanie praktyczne do wykonania i zaprezentowania. Nie wykluczamy trzeciego etapu rekrutacji.