Zaczęliśmy w 4 w 2015 roku. Teraz w zarządzie są Zuza i Jakub, a cały zespół Lettly liczy 20 specjalistów. Na początku stworzyliśmy aplikację dla sklepów internetowych, która pozwalała im sprzedawać przez Instagrama (before it was cool). Z czasem zaczęliśmy zajmować się także współpracą z influencerami. Byliśmy jedną z pierwszych, a obecnie jesteśmy wiodącą agencją influencer marketingu w Polsce. W ostatnich latach rośniemy co najmniej o 50% rok do roku.
Influencer is not an ideaInfluencer to nie pomysł na kampanię. Influencer to nie baner. Influencer to nie moda. Influencer to nie moda. Influencer to nie zasięg. Influencer to nie kwestia gustu. Influencer Marketing to przemyślana strategia i kreacja. Takie podejście towarzyszy nam od lat, dlatego ZMIENILIŚMY SIĘ W AGENCJĘ STRATEGICZNĄ INFLUENCER MARKETINGU! Poza zmianą pozycjonowania naszej agencji rozpoczęliśmy też nowy rozdział naszej komunikacji — “Influencer is not an idea”.
EMPATIA Rozumiemy różne perspektywy i zawsze szanujemy poglądy innych osób. Dbamy o nasz team i samopoczucie pracowników. WIEDZA Obserwujemy każdego influencera i znamy się na marketingu, więc potrafimy przełożyć wiedzę o twórcach na świetne wyniki kampanii. WSPÓŁPRACA Relacje są dla nas najważniejsze. Pielęgnujemy je każdego dnia i kochamy współpracować na partnerskich zasadach. ZAUFANIE Ufamy naszym klientom i influencerom, a oni ufają nam. Stawiamy na team work oparty na zaufaniu.