appName

Portal pracy przyszłości.

OfertyPracodawcyWięcejZaloguj
Lettly logo
Lettly
Jesteśmy agencją strategiczną influencer marketingu. Działamy od 2015 roku, zaczynaliśmy w 4 osoby, a teraz nasz zespół liczy ponad 30 osób i stale rośnie. Pracujemy bezpośrednio z markami, prowadząc kampanie z influencerami, ale także pomagamy agencjom w zakresie współpracy z twórcami. Współpracowaliśmy z m.in.: Zalando, AXE, Żywiec Zdrój, BBC, Netflix, Sanofi oraz Unilever.
AgencjaInfluencer marketing15-20Warszawa
Social Media
Nasz zespół
Jakub Orłowski
CEO, Co - Founder

Współzałożyciel Lettly. Odpowiedzialny za biznesową stronę prowadzenia agencji. Z marketingiem związany od 13 lat, a z influencer marketingiem od kiedy powstało słowo influencer.

Zuzanna Śleszyńska
Creative Director, Co-Founder

Współzałożycielka i dyrektorka kreatywna Lettly. Od 10 lat działa w branży e-commerce i digital marketingu. Lauretka rankingu Forbes 30 under 30, mentorka programu Google Launchpad, wykładowczyni Akademii Leona Koźmińskiego.

Zuza Ledworowska
Business Development Managerka

Twórczyni internetowa, cyfrowa nomadka. Od 6 lat pracuje w Influencer Marketingu, specjalizuje się w strategii i analityce.


Poznaj nas bliżej
Historia Lettly

Zaczęliśmy w 4 w 2015 roku. Teraz w zarządzie są Zuza i Jakub, a cały zespół Lettly liczy ponad 30 specjalistów. Na początku stworzyliśmy aplikację dla sklepów internetowych, która pozwalała im sprzedawać przez Instagrama (before it was cool). Z czasem zaczęliśmy zajmować się także współpracą z influencerami. Byliśmy jedną z pierwszych, a obecnie jesteśmy wiodącą agencją influencer marketingu w Polsce. W ostatnich latach rośniemy co najmniej o 50% rok do roku.

Influencer is not an idea

Influencer marketing to... przemyślana strategia i kreacja, zaufanie i świadome partnerstwo, zaangażowana społeczność i naprawdę dużo pracy. Tylko wtedy influencer nie jest narzędziem, pomysłem, czy banerem reklamowym.

Influencer is not an idea
Misja: edukacja

Naszą misją jest dostarczanie narzędzi i wiedzy, by kampanie nie tylko poruszały, ale też działały. Chcemy zmieniać branżę, edukując i inspirując do działania. Zorganizowaliśmy pierwszą w Polsce konferencję o influencer marketingu. Ponadto wypuszczamy case study, artykuły blogowe, newslettery i analizy trendów na social media.

Nasze wartości

Zawsze staramy się zrozumieć różne punkty widzenia i szanujemy opinie innych. Dbamy o nasz zespół i o to, żeby każdy czuł się dobrze. Śledzimy działania influencerów i doskonale znamy się na marketingu, co pozwala nam przekładać tę wiedzę na skuteczne kampanie. Relacje są dla nas kluczowe – każdego dnia dbamy o nie i lubimy współpracować na partnerskich zasadach. Ufamy naszym klientom i influencerom, a oni ufają nam. Dla nas najważniejszy jest teamwork oparty na wzajemnym zaufaniu.


Życie firmy

Social Media