Zaczęliśmy w 4 w 2015 roku. Teraz w zarządzie są Zuza i Jakub, a cały zespół Lettly liczy ponad 30 specjalistów. Na początku stworzyliśmy aplikację dla sklepów internetowych, która pozwalała im sprzedawać przez Instagrama (before it was cool). Z czasem zaczęliśmy zajmować się także współpracą z influencerami. Byliśmy jedną z pierwszych, a obecnie jesteśmy wiodącą agencją influencer marketingu w Polsce. W ostatnich latach rośniemy co najmniej o 50% rok do roku.
Influencer is not an ideaInfluencer marketing to... przemyślana strategia i kreacja, zaufanie i świadome partnerstwo, zaangażowana społeczność i naprawdę dużo pracy. Tylko wtedy influencer nie jest narzędziem, pomysłem, czy banerem reklamowym.
Naszą misją jest dostarczanie narzędzi i wiedzy, by kampanie nie tylko poruszały, ale też działały. Chcemy zmieniać branżę, edukując i inspirując do działania. Zorganizowaliśmy pierwszą w Polsce konferencję o influencer marketingu. Ponadto wypuszczamy case study, artykuły blogowe, newslettery i analizy trendów na social media.
Nasze wartościZawsze staramy się zrozumieć różne punkty widzenia i szanujemy opinie innych. Dbamy o nasz zespół i o to, żeby każdy czuł się dobrze. Śledzimy działania influencerów i doskonale znamy się na marketingu, co pozwala nam przekładać tę wiedzę na skuteczne kampanie. Relacje są dla nas kluczowe – każdego dnia dbamy o nie i lubimy współpracować na partnerskich zasadach. Ufamy naszym klientom i influencerom, a oni ufają nam. Dla nas najważniejszy jest teamwork oparty na wzajemnym zaufaniu.