New Business & Influencer Strategy Specialist
Nowa
Marketing

New Business & Influencer Strategy Specialist

Warszawa
9 500 - 11 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
9 500 - 11 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa
Lettly

Lettly

Jesteśmy agencją strategiczną influencer marketingu. Działamy od 2015 roku, zaczynaliśmy w 4 osoby, a teraz nasz zespół liczy ponad 30 osób i stale rośnie. Pracujemy bezpośrednio z markami, prowadząc kampanie z influencerami, ale także pomagamy agencjom w zakresie współpracy z twórcami. Współpracowaliśmy z m.in.: Zalando, AXE, Żywiec Zdrój, BBC, Netflix, Sanofi oraz Unilever.

Wymagane umiejętności

influencer marketing

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Lettly to agencja strategiczna Influencer Marketingu. Pracujemy z klientami bezpośrednio i wspieramy inne agencje w działaniach influencerskich. Odpowiadamy za cały proces od budowania strategii, przez koncepcję kreatywną, aż do realizacji kampanii.


Byliśmy jedną z pierwszych, a obecnie jedną z wiodących agencji influencer marketingu w Polsce. W ostatnich latach rośniemy co najmniej o 50% rok do roku. Pracujemy m.in. z Unilever, adidas, Oatly, czy Rituals,, a wśród naszych partnerów są agencje 2012, VMLY&R, 24/7 Communications czy 180heartbeats + JUNG v. MATT.



KOGO SZUKAMY?

Szukamy osoby, która nie tylko rozumie świat influencerów, ale potrafi połączyć go z realnymi celami biznesowymi marek. Kogoś, kto lubi rozmawiać z klientami, potrafi zidentyfikować ich potrzeby (nawet te niewypowiedziane) i doradzić im najlepsze kierunki działań — czasem edukując, czasem kwestionując brief, a czasem ratując projekt przed wpadką.

To rola na styku sprzedaży doradczej, strategii i trendwatchingu. Jeśli czujesz się dobrze w pitchach, briefach i dyskusjach o tym, „dlaczego to zadziała” — zapraszamy.


Szukamy osoby, która:

  1. Ma min. 2-3 lata doświadczenia w influencer marketingu – najlepiej po stronie agencji lub strategii.
  2. Czuje się pewnie w rozmowach z klientami i ma doświadczenie w tworzeniu prezentacji oraz ofert.
  3. Rozumie, jak influencer marketing działa w szerszym kontekście digitalu i strategii marki.
  4. Zna trendy, ale też wie, które z nich są przereklamowane – i potrafi o tym mądrze opowiedzieć.
  5. Jest samodzielna, komunikatywna, ogarnia projekty i terminy.
  6. Umie powiedzieć klientowi „to nie ma sensu” – i wyjaśnić, dlaczego.
  7. Lubi uczyć się, analizować i rozumieć – a nie tylko powielać schematy.


Co będziesz robić?

  1. Prowadzić działania new business – od researchu i pierwszego kontaktu po zamknięcie sprzedaży.
  2. Spotykać się z klientami, diagnozować ich potrzeby, rekomendować działania i tworzyć oferty.
  3. Tworzyć strategie ofertowe i prezentacje, które nie tylko wyglądają dobrze, ale realnie odpowiadają na cele klienta.
  4. Budować relacje, w których klient mówi naszym językiem i podąża za rekomendacją.
  5. Śledzić trendy i zmieniające się formaty w influencer marketingu – i przekładać je na konkretne propozycje dla marek.
  6. Współpracować z zespołami strategii, kreacji i accountów przy przetargach i wdrożeniach.
  7. Dbać o jakość prezentacji – merytorycznie i wizualnie – oraz koordynować procesy przetargowe.
  8. Rozwijać młodsze osoby w zespole – delegowanie, feedback, mentoring.


Co oferujemy?

  1. Realny wpływ na to, jak wygląda nasza oferta i strategia sprzedaży.
  2. Pracę z dużymi i znanymi markami – i z twórcami, którzy coś znaczą.
  3. Otwartość na rozwój – w kierunku strategii, sprzedaży albo zarządzania zespołem.
  4. Świetny zespół – serio, po prostu dobrze się tu pracuje.
  5. Hybrydowy model pracy (Warszawa + home office), elastyczne godziny, dostęp do eventów, platform rozwojowych i regularnych feedbacków.
  6. Twoja praca zostanie doceniona – oferujemy wynagrodzenie adekwatne do umiejętności, przejrzysty system prowizyjny za przyprowadzonych klientów, prywatne ubezpieczenie zdrowotne oraz kartę Multisport.


Widełki - 9500-11000 zł brutto w zależności od doświadczenia i kwalifikacji, jesteśmy otwarci też na współpracę B2B.



Jak wygląda proces rekrutacji?

Kontaktujemy się z wybranymi kandydatami, na pierwsze spotkanie zapraszamy on-line. Po rozmowach wybieramy osoby do drugiego etapu, które otrzymują zadanie praktyczne do wykonania i zaprezentowania. Nie wykluczamy trzeciego etapu rekrutacji.

9 500 - 11 000 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UoP