Lettly to agencja strategiczna Influencer Marketingu. Pracujemy z klientami bezpośrednio i wspieramy inne agencje w działaniach influencerskich. Odpowiadamy za cały proces od budowania strategii, przez koncepcję kreatywną, aż do realizacji kampanii.
Byliśmy jedną z pierwszych, a obecnie jedną z wiodących agencji influencer marketingu w Polsce. W ostatnich latach rośniemy co najmniej o 50% rok do roku. Pracujemy m.in. z Adidasem, Zalando, Perrigo, GLO i McDonald’s, a wśród naszych partnerów są VMLY&R, Dentsu, Polot, 24/7 Communications czy 180heartbeats + JUNG v. MATT.
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Wiejska 14
Co będziesz robić?
- Dużo rozmawiać z klientami, którzy się do nas zgłaszają. Starać się zrozumieć ich potrzeby i cele biznesowe i przekonywać do rozwiązań, które mają sens.
- Do Twoich codziennych obowiązków będzie należał nadzór nad realizacją koncepcji współpracy marek z influencerami, doradztwo w zakresie strategii, doboru twórców i działań realizujących cele klienta.
- Będziesz prowadzić naszych bezpośrednich klientów w ich działaniach z influencerami w ciągu roku.
- Będziesz ściśle współpracować z zespołem odpowiedzialnym za realizację kampanii.
- Będziesz raportować wyniki swojej pracy przed zarządem i klientami oraz sugerować dalsze działania na podstawie wyników kampanii.
- Będziesz delegować zadania do teamu juniorskiego i współpracować z Business Development Managerem i działem strategii.
Benefity:
- Staniesz się częścią szybko rozwijającej się agencji marketingowej, która współpracuje z największymi graczami na rynku.
- Będziesz mieć bezpośredni wpływ na to jak rozwija się Lettly – szukamy ludzi do współzarządzania rosnącą organizacją.
- Twoja praca zostanie doceniona – oferujemy wynagrodzenie adekwatne do umiejętności, przejrzysty system prowizyjny za przyprowadzonych klientów, prywatne ubezpieczenie zdrowotne oraz kartę Multisport.
- Będziesz mieć możliwość pracy hybrydowej.
- W piątki będziesz wychodzić z pracy godzinę wcześniej - o 16. :)
- Ostatnie co można powiedzieć, to to, że atmosferę mamy jak w rodzinie - jest dużo lepiej!
Widełki - 11000-13000 brutto w zależności od doświadczenia i kwalifikacji, jesteśmy otwarci też na współpracę B2B.
Wymagania:
- +/- 6 lat doświadczenia w pracy w agencji kreatywnej lub działach marketingu, z czego 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku - to warunek konieczny!
- Masz doświadczenie w pracy z projektami influencerskimi, jesteś na bieżąco z nowościami w branży
- Nie boisz się budżetów powyżej miliona złotych i masz doświadczenie z projektami o takiej skali
- Masz prokliencką postawę, tzn.: rozumiesz biznes klienta, potrafisz rozpoznać także nienazwane potrzeby i przekonać do sensownych rozwiązań.
- Opowiadanie o swoich pomysłach nie sprawia Ci problemu, umiesz je sprawnie przedstawić w każdej formie (prezentacji, maila, telefonicznie)
- Masz dużą samodzielność, ale potrafisz poprosić o pomoc i delegować zadania w razie potrzeby
- Umiesz łatwo nawiązywać kontakty
- Znasz język angielski na poziomie zaawansowanym
Jak wygląda proces rekrutacji?
Kontaktujemy się z wybranymi kandydatami, na pierwsze spotkanie zapraszamy on-line. Po rozmowach wybieramy osoby do drugiego etapu, które otrzymują zadanie praktyczne do wykonania i zaprezentowania. Nie wykluczamy trzeciego etapu rekrutacji.