Kim jesteśmy?
Na co dzień pomagamy klientom w zakresie finansów i prawa. Zajmujemy się między innymi pośrednictwem finansowym, unieważnianiem kredytów walutowych oraz złotówkowych, restrukturyzacją przedsiębiorstw i optymalizacjami procesów gospodarczych. Doradztwo finansowe i prawne jest naszą pasją, dlatego stawiamy czoła największym wyzwaniom i najbardziej wymagającym klientom.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy, poszukujemy osoby na stanowisko: Asystent/ka biura
Jesteś charyzmatyczny/a, ambitny/a i proaktywny/a w działaniu?
Potrafisz poradzić sobie z każdym wyzwaniem, a nowe zadania Cię ekscytują?
Donna z serialu "W Garniturach" jest Twoją idolką?
Odpowiedziałeś/aś TAK na trzy powyższe pytania?
To szukamy właśnie Ciebie!
📋 Za co będziesz odpowiedzialny/a?
- Administracyjna obsługa recepcji i biura,
- Zarządzanie korespondencją papierową i mailową,
- Przyjmowanie klientów kancelarii.
- Realizowanie zamówień asortymentu biurowego,
- Dbanie o utrzymanie wysokiego standardu i porządku w biurze,
- Archiwizowanie dokumentów,
- Zarządzanie kalendarzem spotkań,
- Wspieranie managementu w codziennych obowiązkach,
- Przygotowanie raportów okresowych,
- Edycję i opracowywanie dokumentów.
🔎Czego oczekujemy?
- Min. 6 miesięcy doświadczenia na podobnym stanowisku,
- Dobrej organizacji pracy i samodzielności w działaniu,
- Wysokiej kultury osobistej,
- Pozytywnego nastawienia do pracy,
- Komunikatywności i umiejętności interpersonalnych,
- Posługiwania się programami pakietu MS Office - w szczególności MS Word i MS Excel,
- Zaangażowania i inicjatywy w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
- Błyskotliwości i charyzmy w codziennej pracy,
- Umiejętności planowania i wyznaczania priorytetów,
- Sumienności, dokładności i terminowości.
🌟 Mile widzialne, lecz nie wymagane:
- Umiejętność swobodnej komunikacji w j. angielskim,
- Status studenta,
- Doświadczenie w robieniu pysznej kawy.
💎Co oferujemy?
- Jasne warunki wynagrodzenia,
- Kompleksowe szkolenie i wdrożenie do powierzonych obowiązków,
- Brak korporacyjnych nonsensów i biurokracji,
- Możliwość rozwoju w wielu projektach organizowanych przez firmę,
- Dostęp do szerokiego pakietu szkoleń z zakresu finansów, prawa i umiejętności sprzedażowych,
- Dodatkowe 15 dni wolnych od pracy poza dniami ustawowymi i przysługującym urlopem,
- Stabilną pracę w rozwijającej się firmie,
- Przyjazną oraz inspirującą atmosferę pracy,
- Biuro w świetnie skomunikowanej lokalizacji w Warszawie.
👉Jak wygląda proces rekrutacji?
- Jeżeli Twoje CV spełnia nasze kryteria, otrzymasz od nas telefon. Zazwyczaj kontaktujemy się z kandydatami w ciągu 2 dni roboczych.
- Zaprosimy Cię na spotkanie do naszego biura, otrzymasz SMS-em potwierdzenie terminu spotkania oraz dokładny adres naszego biura.
- Wyślemy do Ciebie maila ze wstępnymi informacjami o naszej firmie.
- Przeprowadzimy ok. 45 minutowe spotkanie, na którym się poznamy, zapoznamy ze specyfiką naszej pracy i odpowiemy na Twoje pytania.
- W ciągu 7 dni odezwiemy się do Ciebie z informacją zwrotną, nawet jeśli wynik rekrutacji będzie negatywny.