Młodszy specjalista ds. obsługi klienta
Nowa
Obsługa klienta

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta

Wrocław
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UZ, UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa
Limango

Limango

At limango, we've been in e-commerce for 17 years. We're part of the OTTO Group, one of Europe's top e-commerce companies, along with platforms in Poland, the Netherlands, and Germany. We're the shopping platform with the biggest selection of products for the whole family! We work and play together. We value work-life balance and create a culture of respect, trust, and equality. If you're looking for a company that shares these values, we'd love to have you on board.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

Microsoft Teams

Microsoft Office

obsługa klienta

Mile widziane

e-commerce

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Friendly offer

O nas


Jako limango tworzymy firmę, która od 13 lat specjalizuje się w e-commerce. Wraz z platformami w Holandii i Niemczech jesteśmy częścią Grupy OTTO jednej z wiodących firm e-commerce w Europie. Jesteśmy platformą zakupową z największym wyborem produktów dla całej rodziny!

Pracujemy i bawimy się razem. Cenimy równowagę między życiem zawodowym a prywatnym, a także tworzymy kulturę opartą na szacunku, zaufaniu i równości. Jeśli te wartości są dla Ciebie równie ważne, istnieje duża szansa, że znajdziesz u nas swoje miejsce.


Rola i zadania


Jesteś profesjonalnym doradcą dla naszych polskich klientów, zarówno za pośrednictwem poczty elektronicznej i telefonu. 

 


  • Jesteś odpowiedzialny za profesjonalne przyjmowanie i przetwarzanie zapytań od naszych polskich klientów za pośrednictwem poczty elektronicznej i telefonu. 
  • Współpracujesz również z kolegami z innych zespołów lub z naszymi dostawcami usług w zakresie płatności, reklamacji, logistyki aby znaleźć najlepsze możliwe rozwiązanie dla naszych klientów.
  • Jesteś osobą kontaktową dla naszych klientów w przypadku pytań dotyczących przetwarzania płatności, przetwarzania zamówień oraz ich anulowania, zwrotów środków, reklamacji produktów. 


Co wymagamy?


  • Umiejętność jasnego i zrozumialego wyjaśniania kwestii.  
  • Umiejętność dostosowania się do różnych form komunikacji, takich jak telefon i e-mail.  
  • Doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem (najlepiej w sektorze e-commerce).
  • Chec do pracy z klientami.
  • Pozytywne nastawienie do świata i ludzi. 
  • Samodzielność w rozwiązywaniu zapytań. 
  • Podejście zorientowane na zespół. 


Dla kandydatow spoza Wroclawia:

 

Praca jest zdalna, jednak szkolenie wstępne odbędzie się w naszym biurze we Wrocławiu i potrwa pięć dni roboczych (od poniedziałku do piątku).

Po pewnym czasie konieczna będzie dodatkowa wizyta, trwająca jeden lub dwa dni, związana ze szkoleniem telefonicznym. Wyjazd ten będzie traktowany jako podróż służbowa i zostanie w pełni pokryty przez naszą firmę, w tym koszty noclegu.


Benefity


  • Zajęcia językowe
  • Lekcje angielskiego i niemieckiego w małych grupach, dostosowane do Twojego poziomu.
  • Praca zdalna i elastyczne godziny pracy
  • Możliwość częściowej pracy zdalnej oraz dopasowania godzin pracy do Twojego codziennego rytmu.
  • Biuro w centrum Wrocławia
  • W pobliżu znajduje się kino, klub fitness oraz duży wybór miejsc na lunch.
  • Owocne poniedziałki
  • W naszym biurze nie brakuje kawy, owoców, pizzy, słodyczy i zdrowych przekąsek.
  • Wydarzenia firmowe w najlepszym towarzystwie
  • Po godzinach często organizujemy ciekawe wyjścia lub spotkania w biurze.
  • Na co możesz liczyć:
  • Ciekawą i pełną wyzwań pracę w dynamicznym środowisku branży internetowej – z nami na pewno nie będziesz się nudzić!
  • Możliwość realnego wpływu na kształtowanie biznesu – cenimy samodzielność i chętnie przekazujemy odpowiedzialność,
  • Zdobywanie doświadczenia w międzynarodowym zespole działającym na różnych rynkach

 

Brzmi dobrze?


Nie możemy się doczekać, aby Cię poznać. Aplikuj już teraz!

Rekomendowane oferty

Customer Success Manager

Nowa
4 000 - 6 000 PLN/mies.
ALPHA-NOVA SPÓŁKA Z O.O.
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
satysfakcja klienta
branża nieruchomości
kontakt z klientem
Nowa