Starszy Specjalista ds. Merytorycznej Likwidacji Szkód Komunikacyjnych
Nowa
Praca biurowa

Starszy Specjalista ds. Merytorycznej Likwidacji Szkód Komunikacyjnych

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

dokumentacja

OC/AC

organizacja pracy

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • analiza dokumentacji szkodowej pod kątem przyjęcia odpowiedzialności za szkodę (OC i AC),
  • rozpatrywanie dodatkowych roszczeń w ramach prowadzonego procesu,
  • wydawanie decyzji i zapobieganie nienależnym wypłatom odszkodowań,
  • przekazywanie klientom telefonicznej oraz mailowej informacji odnośnie prowadzonego postępowania likwidacyjnego,
  • współpraca z innymi działami w ramach prowadzonego procesu likwidacji. 


NASZE WYMAGANIA:

  • minimum 3- letnie doświadczenie zawodowe związane z likwidacją szkód komunikacyjnych (OC/AC), najlepiej w obszarze merytorycznej zasadności roszczeń,
  • bardzo dobra znajomość przepisów prawa oraz orzecznictwa sądowego stosowane w postepowaniu likwidacyjnym,
  • umiejętność analizy dokumentacji szkodowej, 
  • znajomość narzędzi związanych z likwidacją szkód,
  • zdolność do samodzielnego podejmować decyzji, za które czujesz się odpowiedzialny/a,
  • komunikatywność
  • doświadczenie w negocjacjach.


W ZAMIAN OFERUJEMY:

  • stabilne warunki zatrudnienia - współpracę w oparciu o umowę o pracę,
  • pracę w trybie hybrydowym (do biura zapraszamy na: spotkania zespołu raz w miesiącu, szkolenia stacjonarne lub w tematach kadrowych wymagających podpisania dokumentów). Nasze biuro mieści się przy ul. Postępu 15 w Warszawie,
  • wdrożenie na stanowisko pracy – przekażemy Ci naszą wiedzę i doświadczenie, abyś mógł/a komfortowo rozpocząć pracę i rozwijać swoje kompetencje,
  • pakiet benefitów (w przypadku umowy o pracę) – opiekę medyczną, dofinansowanie do karty Multisport, grupowe ubezpieczenie na życie oraz szereg inicjatyw na rzecz naszych pracowników,
  • kulturę organizacyjną opartą na trzech wartościach: klient, mistrzostwo, szacunek – w centrum naszego zainteresowania zawsze jest klient, swoimi działaniami dążymy do mistrzostwa, a podstawą naszych relacji jest szacunek.