Strategy Planner
Domaniewska 44, Warszawa
Liquid Thread
Agencja LiquidThread specjalizuje się w projektowaniu i wdrażaniu nowoczesnych rozwiązań marketingowych w cyfrowym świecie contentu i rozrywki. Zespół Agencji łączy kreatywność z technologią, oferując innowacyjne rozwiązania dostosowane do potrzeb i celów biznesowych klientów. Współpraca z YOTTA wzmacnia działania LiquidThread i dzięki wykorzystaniu danych pozwala trafnie odpowiadać na potrzeby konsumentów i dostarczać markom komunikację w odpowiednich kontekstach. Mierzalność kampanii umożliwia klientom ocenę efektywności i optymalizację działań.
LiquidThread pełni również funkcję centrum kompetencyjnego w Publicis Groupe Polska, wspierając agencje w obszarach influencer marketingu, branded entertainment, gamingu i nowych kanałów social media.
Skuteczność Agencji potwierdzają liczne nagrody branżowe, w tym EFFIE Awards, Innovation, KTR, Mixx Awards, Kreatura i EMMA. Od 2016 roku wspólnie z Klientami Agencja zdobyła 30 statuetek EFFIE Awards, a w 2022 roku znalazła się na podium Rankingu Agencji EFFIE.
Twoje zadania:
Analiza potrzeb biznesowych klientów i rekomendacja skutecznych rozwiązań komunikacyjnych; wspierających realizację celów marki;
Samodzielne prowadzenie projektów strategicznych w obszarze digital marketingu;
Tworzenie i optymalizacja Customer Journey;
Współpraca z ekspertami ds. Influencer Marketingu, Branded Entertainment, Gamingu, a także zespołami kreatywnymi i analitycznymi;
Dzielenie się wiedzą oraz promowanie Kultury Ciekawości w agencji i wśród klientów;
Analiza danych z różnych źródeł i ich synteza w celu budowania rekomendacji strategicznych;
Współpraca z innymi agencjami w ramach Publicis Groupe;
Aktywne uczestnictwo w procesach nowobiznesowych.
Nasze oczekiwania:
Minimum 3-letnie doświadczenie w strategii digital / social media;
Umiejętność definiowania celów i KPI dla działań komunikacyjnych;
Znajomość aktualnych trendów w komunikacji i social mediach;
Analityczne myślenie i samodzielne wyciąganie wniosków na podstawie danych;
Znajomość i praktyczne wykorzystanie narzędzi AI do analizy danych, generowania insightów i optymalizacji strategii;
Chęć nieustannego rozwoju, ciekawość społeczno-kulturowa oraz umiejętność dostrzegania zmian w zrachowaniach konsumenckich;
Mile widziane doświadczenie w branży beauty, retail lub finansach;
Wysokie kompetencje komunikacyjne i interpersonalne;
Umiejętność tworzenia angażujących i przekonujących prezentacji;
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
Co oferujemy?
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - pierwszą umowę podpisujemy na okres próbny.
Pracę hybrydową - każdy zespół pracuje w innym trybie spotkań stacjonarnych. Główna zasada to praca minimum 8 dni w miesiącu z biura.
Pakiet benefitów pozapłacowych - podstawowy pakiet opieki medycznej opłacany przez pracodawcę, który możesz rozszerzyć o dodatkowe usługi oraz objąć opieką członków rodziny; doładowanie środków na platformę benefitową Nais, które możesz przeznaczyć na kartę sportową kulturę lub rozrywkę; możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego; dostęp do platformy do nauki języków obcych; Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, z którego możesz otrzymać np. dofinansowanie do urlopu.
Środowisko, w którym otrzymasz wsparcie, zaufanie i pomoc - w badaniach satysfakcji nasze talenty potwierdzają, że mogą polegać na zespole, gdy potrzebują porady (98%), oraz że panuje tutaj atmosfera otwartości i akceptacji różnic między ludźmi (96%).
Wewnętrzna, międzynarodowa platforma Marcel – na której możemy korzystać z e-learningów (Linkedin i Udemy), a także autorskich programów czy warsztatów live.
Let’s Talk - możliwość darmowego skorzystania z konsultacji z psychologiem.
Kultura Ciekawości - postrzegamy ją jako kluczowy element naszej organizacji. Stale zasilamy nasz zespół inspiracjami i wiedzą podczas regularnych spotkań i nie tylko.
Międzynarodowe i lokalne programy i projekty rozwojowe, między innymi:
Program AI Ready - ma na celu pogłębianie i aktualizowanie wiedzy z obszaru generatywnej sztucznej inteligencji w całej organizacji. Uczymy się wykorzystywać narzędzia AI w sposób etyczny, zgodny z prawem bezpieczny i odpowiedzialny.
Przystanek - kilkumiesięczny projekt edukacyjno-inspiracyjny, tworzony z udziałem i dla naszych talentów, w ramach którego zajmujemy się tematami, które aktualnie są dla nas szczególnie ważne i potrzebne.
Power Of Experts – inicjatywa, która wspiera nasze talenty w budowaniu marki osobistej i angażuje je do dzielenia się doświadczeniami związanymi z pracą w naszej firmie oraz wiedzą ekspercką.
Działania charytatywne - przykładem jest Akcja Mikołaje, w której już kilkanaście lat z rzędu prowadzimy działania wspierające dzieci w Domach Dziecka, a także mieszkańców i podopiecznych Domu Samotnej Matki w Kielcach.
Biura Pet Friendly - możesz przyjść do pracy razem ze swoim pupilem.
Work Your World – inicjatywa dla osób z minimum rocznym stażem, w której umożliwiamy pracę zdalną z dowolnego miejsca na świecie przez 6 tygodni.
Power of Referral – program wewnętrznych poleceń pracowniczych, w którym możesz otrzymać bonus finansowy za skuteczne polecenie talentu.
Parking – w naszych budynkach dostępna jest określona liczba miejsc parkingowych.
W Publicis Groupe cenimy różnorodność i zapraszamy do aplikowania wszystkie osoby, bez względu na wiek, płeć, orientację seksualną, wyznanie lub jego brak, pochodzenie czy pełno/niepełnosprawność.
Publicis Groupe to największy holding reklamowy, lider w dziedzinie marketingu, komunikacji, transformacji cyfrowej.