Strategy Planner
Nowa
Marketing

Strategy Planner

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa
Liquid Thread

Liquid Thread

Publicis Groupe to największy holding reklamowy, lider w dziedzinie marketingu, komunikacji, transformacji cyfrowej.

Wymagane umiejętności

angielski B2

strategia

digital marketing

komunikacja

social media

Opis stanowiska

Agencja LiquidThread specjalizuje się w projektowaniu i wdrażaniu nowoczesnych rozwiązań marketingowych w cyfrowym świecie contentu i rozrywki. Zespół Agencji łączy kreatywność z technologią, oferując innowacyjne rozwiązania dostosowane do potrzeb i celów biznesowych klientów. Współpraca z YOTTA wzmacnia działania LiquidThread i dzięki wykorzystaniu danych pozwala trafnie odpowiadać na potrzeby konsumentów i dostarczać markom komunikację w odpowiednich kontekstach. Mierzalność kampanii umożliwia klientom ocenę efektywności i optymalizację działań.

LiquidThread pełni również funkcję centrum kompetencyjnego w Publicis Groupe Polska, wspierając agencje w obszarach influencer marketingu, branded entertainment, gamingu i nowych kanałów social media.

Skuteczność Agencji potwierdzają liczne nagrody branżowe, w tym EFFIE Awards, Innovation, KTR, Mixx Awards, Kreatura i EMMA. Od 2016 roku wspólnie z Klientami Agencja zdobyła 30 statuetek EFFIE Awards, a w 2022 roku znalazła się na podium Rankingu Agencji EFFIE.


Twoje zadania:

  • Analiza potrzeb biznesowych klientów i rekomendacja skutecznych rozwiązań komunikacyjnych; wspierających realizację celów marki;

  • Samodzielne prowadzenie projektów strategicznych w obszarze digital marketingu;

  • Tworzenie i optymalizacja Customer Journey;

  • Współpraca z ekspertami ds. Influencer Marketingu, Branded Entertainment, Gamingu, a także zespołami kreatywnymi i analitycznymi;

  • Dzielenie się wiedzą oraz promowanie Kultury Ciekawości w agencji i wśród klientów;

  • Analiza danych z różnych źródeł i ich synteza w celu budowania rekomendacji strategicznych;

  • Współpraca z innymi agencjami w ramach Publicis Groupe;

  • Aktywne uczestnictwo w procesach nowobiznesowych.


Nasze oczekiwania:

  • Minimum 3-letnie doświadczenie w strategii digital / social media;

  • Umiejętność definiowania celów i KPI dla działań komunikacyjnych;

  • Znajomość aktualnych trendów w komunikacji i social mediach;

  • Analityczne myślenie i samodzielne wyciąganie wniosków na podstawie danych;

  • Znajomość i praktyczne wykorzystanie narzędzi AI do analizy danych, generowania insightów i optymalizacji strategii;

  • Chęć nieustannego rozwoju, ciekawość społeczno-kulturowa oraz umiejętność dostrzegania zmian w zrachowaniach konsumenckich;

  • Mile widziane doświadczenie w branży beauty, retail lub finansach;

  • Wysokie kompetencje komunikacyjne i interpersonalne;

  • Umiejętność tworzenia angażujących i przekonujących prezentacji;

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.


Co oferujemy:

  • Pracę hybrydową;

  • Atmosferę pracy opartą na wzajemnym szacunku i wspieraniu różnorodności pracowników zespołu;

  • Dostęp do platformy benefitowej Nais, dofinansowanie do pakietów opieki zdrowotnej, karty sportowej, biletów do kina oraz urlopu ("wakacje pod gruszą");

  • Możliwość nauki języków obcych z pomocą dedykowanej platformy dla Ciebie i wskazanej przez Ciebie osoby;

  • Możliwość uczestniczenia w międzynarodowych i lokalnych programach i projektach rozwojowych;

  • Dostęp do wewnętrznej, międzynarodowej platformy Marcel umożliwiającej wymianę kontaktów oraz doświadczeń, wraz z szerokim portfolio kursów e-learningowych.


W Publicis Groupe cenimy różnorodność i zapraszamy do aplikowania wszystkich kandydatów, bez względu na wiek, płeć, orientację seksualną, wyznanie lub jego brak, pochodzenie czy pełno/niepełnosprawność.

Strategy Planner - Liquid Thread