Agencja LiquidThread specjalizuje się w projektowaniu i wdrażaniu nowoczesnych rozwiązań marketingowych w cyfrowym świecie contentu i rozrywki. Zespół Agencji łączy kreatywność z technologią, oferując innowacyjne rozwiązania dostosowane do potrzeb i celów biznesowych klientów. Współpraca z YOTTA wzmacnia działania LiquidThread i dzięki wykorzystaniu danych pozwala trafnie odpowiadać na potrzeby konsumentów i dostarczać markom komunikację w odpowiednich kontekstach. Mierzalność kampanii umożliwia klientom ocenę efektywności i optymalizację działań.
LiquidThread pełni również funkcję centrum kompetencyjnego w Publicis Groupe Polska, wspierając agencje w obszarach influencer marketingu, branded entertainment, gamingu i nowych kanałów social media.
Skuteczność Agencji potwierdzają liczne nagrody branżowe, w tym EFFIE Awards, Innovation, KTR, Mixx Awards, Kreatura i EMMA. Od 2016 roku wspólnie z Klientami Agencja zdobyła 30 statuetek EFFIE Awards, a w 2022 roku znalazła się na podium Rankingu Agencji EFFIE.
Do Twoich zadań należeć będzie:
-
Wsparcie zespołu przy wprowadzaniu elementów branded content do strategii komunikacji powstających dla Klientów Publicis Media oraz przy pozyskiwaniu nowych Klientów;
-
Pomoc przy przygotowaniu i wdrażaniu dedykowanych rozwiązań komunikacyjnych w obszarze content marketingu (koncentracja na działaniach branded content, w tym lokowanie produktu w formatach telewizyjnych i digitalowych, teledyskach oraz podcastach, z pominięciem współpracy z influencerami);
-
Dbanie o jakość realizacji działań branded contentowych (ustalenia dotyczące kontekstu, nadzór na planie zdjęciowym, dbałość o branding oraz ekspozycję marki);
-
Wsparcie przy codziennej pracy z Klientami, w tym czynny udział w spotkaniach briefingowych;
-
Ścisła współpraca z mediami oraz producentami w zakresie integracji marek z treściami wydawców.
Dołącz do nas, jeśli:
-
Jesteś zainteresowany zdobywaniem doświadczenia w obszarze komunikacji marketingowej - otwartość na naukę jest dla nas najważniejsza;
-
Śledzisz media i na bieżąco orientujesz się w trendach;
-
Masz kreatywne podejście i chęć rozwijania umiejętności w realizacji projektów contentowych;
-
Lubisz pracę z ludźmi i jesteś otwarty na naukę współpracy z działami reklamy mediów i pracy z Klientem;
-
Chcesz nauczyć się interpretować podstawowe wskaźniki mediowe i analizować dane – zapewniamy odpowiednie szkolenia;
-
Znasz język angielski na poziomie co najmniej średniozaawansowanym;
-
Jesteś osobą dobrze zorganizowaną i gotową do pracy w dynamicznym środowisku.
Co oferujemy:
-
Pracę hybrydową;
-
Atmosferę pracy opartą na wzajemnym szacunku i wspieraniu różnorodności pracowników zespołu;
-
Dostęp do platformy benefitowej Nais, dofinansowanie do pakietów opieki zdrowotnej, karty sportowej, biletów do kina oraz urlopu ("wakacje pod gruszą");
-
Możliwość nauki języków obcych z pomocą dedykowanej platformy dla Ciebie i wskazanej przez Ciebie osoby;
-
Możliwość uczestniczenia w międzynarodowych i lokalnych programach i projektach rozwojowych;
-
Dostęp do wewnętrznej, międzynarodowej platformy Marcel umożliwiającej wymianę kontaktów oraz doświadczeń, wraz z szerokim portfolio kursów e-learningowych.
W Publicis Groupe cenimy różnorodność i zapraszamy do aplikowania wszystkich kandydatów, bez względu na wiek, płeć, orientację seksualną, wyznanie lub jego brak, pochodzenie czy pełno/niepełnosprawność.