LiquidThread jest agencją digitalowo-contentową należącą do struktur Publicis Groupe w Polsce. Projektujemy i wdrażamy innowacyjne oraz angażujące odbiorców działania content marketingowe, wykorzystując do tego kompetencje strategiczne, kreatywne, produkcyjne, technologiczne oraz znajomość mediów społecznościowych, świata gamingu i influencer marketingu.
Praca u nas wygląda tak:
- obsługujemy znane marki więc budujemy atrakcyjne portfolio;
- zadania mamy różne, więc czasami organizujemy się w multidyscyplinarne zespoły a czasami działamy solo;
- projektujemy kreacje tak, żeby dawać konsumentom intrygujące doświadczenia a markom poczucie, że ich działania są skuteczne;
- wymyślamy formaty i produkty zamiast je powielać;
- śledzimy i wykorzystujemy udostępniane przez media nowe kanały komunikacji;
- bierzemy udział w konkursach na kreatywność i efektywność;
- utrzymujemy kumpelską atmosferę bez nadęcia.
Czego wymagamy:
- doświadczenie na podobnym stanowisku oraz portfolio;
- entuzjazm do wymyślania i szukania rozwiązań, nie tylko copywriterskich;
- umiejętność tworzenia prezentacji w PowerPoint; gotowość do wzięcia odpowiedzialności za przydzielone zadania;
- taki angielski, żeby móc się dogadać i napisać argumentację stojącą za wyborem pomysłu;
- przekrojową znajomość technologii używanych w komunikacji marek;
- wyczucie estetyki i ogólny polot;
- otwartość na ludzi i zmieniający się świat, w tym odwagę, żeby pisać do Chat’u GPT;
- znajomość narzędzi jak Canva, CapCut i tym podobnych;
- umiejętność nagrań i montażu krótkich form video pod social media, głównie TikTok i IG;
- znajomość trendów social mediowych, wykorzystywanie ich w rekomendacjach dla klientów;
- doświadczenie w relacjonowaniu eventów w some marek;
- znajomość platform social mediów jak Meta i TikTok oraz narzędzi do publikacji treści.
Co oferujemy:
- Pracę hybrydową
- Atmosferę pracy opartą na wzajemnym szacunku i wspieraniu różnorodności pracowników zespołu;
- Atrakcyjny pakiet benefitów pozapłacowych (opieka medyczna, platforma benefitowa Nais, "wczasy pod gruszą", dostęp do platformy do nauki języków obcych, dostęp do międzynarodowej platformy szkoleniowej Marcel, itd.) - sprawdź szczegóły w wideo poniżej;
- Możliwość uczestniczenia w międzynarodowych i lokalnych programach i projektach rozwojowych;
- Dostęp do wewnętrznej, międzynarodowej platformy Marcel umożliwiającej wymianę kontaktów oraz doświadczeń, wraz z szerokim portfolio kursów e-learningowych;
W Publicis Groupe cenimy różnorodność i zapraszamy do aplikowania wszystkich kandydatów, bez względu na wiek, płeć, orientację seksualną, wyznanie lub jego brak, pochodzenie czy pełno/niepełnosprawność.