Creative Copywriter
Nowa
Marketing

Creative Copywriter

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista / Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa
LiquidThread

LiquidThread

Publicis Groupe to największy holding reklamowy, lider w dziedzinie marketingu, komunikacji, transformacji cyfrowej.

Wymagane umiejętności

angielski B2

portfolio

social media

influencer marketing

Opis stanowiska

Agencja LiquidThread specjalizuje się w projektowaniu i wdrażaniu nowoczesnych rozwiązań marketingowych w cyfrowym świecie contentu i rozrywki. Zespół Agencji łączy kreatywność z technologią, oferując innowacyjne rozwiązania dostosowane do potrzeb i celów biznesowych klientów. Współpraca z YOTTA wzmacnia działania LiquidThread i dzięki wykorzystaniu danych pozwala trafnie odpowiadać na potrzeby konsumentów i dostarczać markom komunikację w odpowiednich kontekstach. Mierzalność kampanii umożliwia klientom ocenę efektywności i optymalizację działań.

LiquidThread pełni również funkcję centrum kompetencyjnego w Publicis Groupe Polska, wspierając agencje w obszarach influencer marketingu, branded entertainment, gamingu i nowych kanałów social media.

Skuteczność Agencji potwierdzają liczne nagrody branżowe, w tym EFFIE Awards, Innovation, KTR, Mixx Awards, Kreatura i EMMA. Od 2016 roku wspólnie z Klientami Agencja zdobyła 30 statuetek EFFIE Awards, a w 2022 roku znalazła się na podium Rankingu Agencji EFFIE.


Dołącz do naszego zespołu jako Creative Copywriter!


Twoje zadania:

  • Współpraca z rozpoznawalnymi markami i rozwijanie atrakcyjnego portfolio projektów.

  • Praca w różnorodnych konfiguracjach — od multidyscyplinarnych zespołów po samodzielne działania, zależnie od potrzeb.

  • Tworzenie kreacji, które angażują konsumentów i przynoszą realne efekty dla marek.

  • Projektowanie nowych formatów i produktów — zamiast powielania schematów, stawiamy na oryginalność.

  • Wykorzystywanie najnowszych kanałów komunikacji udostępnianych przez media.

  • Udział w konkursach kreatywnych i efektywnościowych 

  • Współtworzenie atmosfery pracy, która jest koleżeńska, swobodna i pozbawiona nadęcia.


Aplikuj, jeśli:

  • Masz doświadczenie na podobnym stanowisku i możesz pochwalić się portfolio.

  • Lubisz wymyślać i szukać rozwiązań — nie tylko copywriterskich.

  • Potrafisz tworzyć prezentacje w PowerPoint i bierzesz odpowiedzialność za swoje zadania.

  • Twój angielski pozwala Ci swobodnie się komunikować i uzasadniać pomysły.

  • Znasz technologie wykorzystywane w komunikacji marek — przekrojowo i praktycznie.

  • Masz wyczucie estetyki i twórczy polot.

  • Jesteś otwarta/-y na ludzi i zmieniający się świat — także na pisanie do Chat'u GPT

  • Znasz narzędzia takie jak Canva, CapCut i podobne.

  • Umiesz nagrywać i montować krótkie formy wideo na TikToka i Instagrama.

  • Śledzisz trendy w social mediach i potrafisz je przekładać na rekomendacje dla klientów.

  • Masz doświadczenie w relacjonowaniu eventów w kanałach marek.

  • Znasz platformy takie jak Meta i TikTok oraz narzędzia do publikacji treści.


Co oferujemy?

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - pierwszą umowę podpisujemy na okres próbny.

  • Pracę hybrydową - każdy zespół pracuje w innym trybie spotkań stacjonarnych. Główna zasada to praca minimum 8 dni w miesiącu z biura.

  • Oczekiwane godziny rozpoczęcia pracy – elastycznie między godziną 8 a 10.

  • Pakiet benefitów pozapłacowych - podstawowy pakiet opieki medycznej opłacany przez pracodawcę, który możesz rozszerzyć o dodatkowe usługi oraz objąć opieką członków rodziny; doładowanie środków na platformę benefitową Nais, które możesz przeznaczyć na kartę sportową kulturę lub rozrywkę; możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego; dostęp do platformy do nauki języków obcych; Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, z którego możesz otrzymać np. dofinansowanie do urlopu.

  • Środowisko, w którym otrzymasz wsparcie, zaufanie i pomoc - w badaniach satysfakcji nasze talenty potwierdzają, że mogą polegać na zespole, gdy potrzebują porady (98%), oraz że panuje tutaj atmosfera otwartości i akceptacji różnic między ludźmi (96%).

  • Wewnętrzna, międzynarodowa platforma Marcel – na której możemy korzystać z e-learningów (Linkedin i Udemy), a także autorskich programów czy warsztatów live.

  • Let’s Talk - możliwość darmowego skorzystania z konsultacji z psychologiem.

  • Kultura Ciekawości - postrzegamy ją jako kluczowy element naszej organizacji. Stale zasilamy nasz zespół inspiracjami i wiedzą podczas regularnych spotkań i nie tylko.

  • Międzynarodowe i lokalne programy i projekty rozwojowe, między innymi:

    • Program AI Ready - ma na celu pogłębianie i aktualizowanie wiedzy z obszaru generatywnej sztucznej inteligencji w całej organizacji. Uczymy się wykorzystywać narzędzia AI w sposób etyczny, zgodny z prawem bezpieczny i odpowiedzialny.

    • Przystanek - kilkumiesięczny projekt edukacyjno-inspiracyjny, tworzony z udziałem i dla naszych talentów, w ramach którego zajmujemy się tematami, które aktualnie są dla nas szczególnie ważne i potrzebne. 

    • Power Of Experts – inicjatywa, która wspiera nasze talenty w budowaniu marki osobistej i angażuje je do dzielenia się doświadczeniami związanymi z pracą w naszej firmie oraz wiedzą ekspercką.

  • Działania charytatywne - przykładem jest Akcja Mikołaje, w której już kilkanaście lat z rzędu prowadzimy działania wspierające dzieci w Domach Dziecka, a także mieszkańców i podopiecznych Domu Samotnej Matki w Kielcach.

  • Biura Pet Friendly - możesz przyjść do pracy razem ze swoim pupilem.

  • Work Your World – inicjatywa dla osób z minimum rocznym stażem, w której umożliwiamy pracę zdalną z dowolnego miejsca na świecie przez 6 tygodni.

  • Power of Referral – program wewnętrznych poleceń pracowniczych, w którym możesz otrzymać bonus finansowy za skuteczne polecenie talentu.

  • Parking – w naszych budynkach dostępna jest określona liczba miejsc parkingowych.



W Publicis Groupe cenimy różnorodność i zapraszamy do aplikowania wszystkie osoby, bez względu na wiek, płeć, orientację seksualną, wyznanie lub jego brak, pochodzenie czy pełno/niepełnosprawność.