Zajmujemy się digital marketingiem. Nasz przepis na sukces to łączenie wiedzy o konsumencie z celami biznesowymi marketera, tak by tworzyć skuteczną komunikację marek. By to osiągnąć, skupiamy ekspertów z najróżniejszych obszarów: media, rozrywka, technologia i digital art. Specjalizujemy się w mediach cyfrowych, dobierając najefektywniejsze kanały i formaty komunikacji. Tak, tak, dane i wyciąganie z nich wniosków to też my. Myślimy doświadczeniem ludzi z markami – bo chcemy, by nasza komunikacja i marki, dla których pracujemy były uwielbiane. Tworzymy centra kompetencji, z których korzystają agencje Publicis Groupe.
Czym będziesz się zajmować?
- Samodzielne przygotowanie i realizacja kampanii z udziałem influencerów
- Kontrola kosztów, monitorowanie przebiegu projektów oraz bieżąca optymalizacja
- Analiza efektywności prowadzonych działań, raportowanie oraz przedstawianie rekomendacji
- Kontaktem i współpracą z twórcami internetowymi
- Współpraca z działem strategii
- Rozwój relacji z Klientami
- Umacnianiem i rozwijaniem kompetencji Influencer Marketingu dla Publicis Media
Dołącz do nas, jeśli:
- Masz min. 2‑letnie doświadczenie w prowadzeniu kampanii z influencerami w różnych kanałach oraz zrozumienie całego procesu przygotowania kampanii z ich udziałem
- Doskonale znasz rynek influencerski oraz trendy na nim panujące
- Świetnie obracasz się w tematyce kanałów społecznościowych takich jak Facebook, Instagram, YouTube i TikTok oraz masz doświadczenie w tworzeniu treści w tych kanałach
- Posiadasz umiejętność pracy na briefach
- Potrafisz przeprowadzić research twórców oraz analizę efektów działań z influencerami
- Umiesz podać przykłady dobrych kampanii z twórcami internetowymi
- Posługujesz się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym
- Umiesz rozwiązywać problemy i działać w sytuacjach kryzysowych
- Potrafisz wykazać się kreatywnością i zaangażowaniem w powierzane obowiązki
- Jesteś samodzielny i nie boisz się nowych wyzwań
Co oferujemy:
- Pracę hybrydową;
- Atmosferę pracy opartą na wzajemnym szacunku i wspieraniu różnorodności pracowników zespołu;
- Dostęp do platformy benefitowej Nais, dofinansowanie do pakietów opieki zdrowotnej, karty sportowej, biletów do kina oraz urlopu ("wakacje pod gruszą").
- Możliwość nauki języków obcych z pomocą dedykowanej platformy dla Ciebie i wskazanej przez Ciebie osoby
- Możliwość uczestniczenia w międzynarodowych i lokalnych programach i projektach rozwojowych;
- Dostęp do wewnętrznej, międzynarodowej platformy Marcel umożliwiającej wymianę kontaktów oraz doświadczeń, wraz z szerokim portfolio kursów e-learningowych
W Publicis Groupe cenimy różnorodność i zapraszamy do aplikowania wszystkich kandydatów, bez względu na wiek, płeć, orientację seksualną, wyznanie lub jego brak, pochodzenie czy pełno/niepełnosprawność.