Agencja LiquidThread specjalizuje się w projektowaniu i wdrażaniu nowoczesnych rozwiązań marketingowych w cyfrowym świecie contentu i rozrywki. Zespół Agencji łączy kreatywność z technologią, oferując innowacyjne rozwiązania dostosowane do potrzeb i celów biznesowych klientów. Współpraca z YOTTA wzmacnia działania LiquidThread i dzięki wykorzystaniu danych pozwala trafnie odpowiadać na potrzeby konsumentów i dostarczać markom komunikację w odpowiednich kontekstach. Mierzalność kampanii umożliwia klientom ocenę efektywności i optymalizację działań.
LiquidThread pełni również funkcję centrum kompetencyjnego w Publicis Groupe Polska, wspierając agencje w obszarach influencer marketingu, branded entertainment, gamingu i nowych kanałów social media.
Skuteczność Agencji potwierdzają liczne nagrody branżowe, w tym EFFIE Awards, Innovation, KTR, Mixx Awards, Kreatura i EMMA. Od 2016 roku wspólnie z Klientami Agencja zdobyła 30 statuetek EFFIE Awards, a w 2022 roku znalazła się na podium Rankingu Agencji EFFIE.
Czym będziesz się zajmować?
- Tworzeniem strategii komunikacji social mediowej i influencer marketingowej dla klientów
- Samodzielnym przygotowaniem i realizacją kampanii z udziałem influencerów, kontaktem z klientem
- Planowanie oraz realizacja działań w Social Media dla zróżnicowanych marek;
- Planowanie harmonogramów komunikacji w oparciu o realizowaną strategię;
- Kontrolą kosztów, monitorowaniem przebiegu projektów oraz bieżącą optymalizacją
- Analizą efektywności prowadzonych działań, raportowaniem oraz przedstawianiem rekomendacji
- Kontaktem i współpracą z twórcami internetowymi
- Współpracą z działem strategii oraz kreacji
- Współpraca z agencją mediową przy planowaniu działań paidowych;
- Rozwojem relacji z Klientami
- Umacnianiem i rozwijaniem kompetencji Influencer Marketingu dla Publicis Media
Dołącz do nas, jeśli:
- Masz min. 2‑letnie doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu kampanii z influencerami w różnych kanałach oraz zrozumienie całego procesu przygotowania kampanii z ich udziałem
- Doskonale znasz rynek influencerski oraz trendy na nim panujące
- Świetnie obracasz się w tematyce kanałów społecznościowych takich jak TikTok, Instagram, YouTube i Facebook oraz masz doświadczenie w tworzeniu treści w tych kanałach.
- Posiadasz umiejętność pracy na biretach, przygotowywaniu ofert dla Klientów - w tym estymacji KPI kampanii
- Posiadasz doświadczenie w bezpośrednim kontakcie i pracy z Klientami
- Potrafisz przeprowadzić research twórców oraz analizę efektów działań z influencerami
- Umiesz podać przykłady dobrych kampanii z twórcami internetowymi
- Lubisz i rozumiesz analityczne podejście do kampanii influencerskich, nie boisz się tabelek
- Posługujesz się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym
- Umiesz rozwiązywać problemy i działać w sytuacjach kryzysowych
- Potrafisz wykazać się kreatywnością i zaangażowaniem w powierzane obowiązki
- Jesteś samodzielny/a i nie boisz się nowych wyzwań
- Masz doświadczenie w przygotowywaniu cyklicznych raportów dla Klienta z wyników przebiegu kampanii
Co oferujemy:
- Pracę hybrydową.
- Atmosferę pracy opartą na wzajemnym szacunku i wspieraniu różnorodności pracowników zespołu.
- Dostęp do platformy benefitowej Nais, dofinansowanie do pakietów opieki zdrowotnej, karty sportowej, biletów do kina oraz urlopu ("wakacje pod gruszą").
- Możliwość nauki języków obcych z pomocą dedykowanej platformy dla Ciebie i wskazanej przez Ciebie osoby.
- Możliwość uczestniczenia w międzynarodowych i lokalnych programach i projektach rozwojowych
- Dostęp do wewnętrznej, międzynarodowej platformy Marcel umożliwiającej wymianę kontaktów oraz doświadczeń, wraz z szerokim portfolio kursów e-learningowych.
W Publicis Groupe cenimy różnorodność i zapraszamy do aplikowania wszystkich kandydatów, bez względu na wiek, płeć, orientację seksualną, wyznanie lub jego brak, pochodzenie czy pełno/niepełnosprawność.