Junior Influencer Marketing Specialist
Nowa
Marketing

Junior Influencer Marketing Specialist

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UZ, UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa
LiquidThread

LiquidThread

Publicis Groupe to największy holding reklamowy, lider w dziedzinie marketingu, komunikacji, transformacji cyfrowej.

Wymagane umiejętności

angielski B2

social media

influencer marketing

Opis stanowiska

Agencja LiquidThread specjalizuje się w projektowaniu i wdrażaniu nowoczesnych rozwiązań marketingowych w cyfrowym świecie contentu i rozrywki. Zespół Agencji łączy kreatywność z technologią, oferując innowacyjne rozwiązania dostosowane do potrzeb i celów biznesowych klientów. Współpraca z YOTTA wzmacnia działania LiquidThread i dzięki wykorzystaniu danych pozwala trafnie odpowiadać na potrzeby konsumentów i dostarczać markom komunikację w odpowiednich kontekstach. Mierzalność kampanii umożliwia klientom ocenę efektywności i optymalizację działań.

LiquidThread pełni również funkcję centrum kompetencyjnego w Publicis Groupe Polska, wspierając agencje w obszarach influencer marketingu, branded entertainment, gamingu i nowych kanałów social media.

Skuteczność Agencji potwierdzają liczne nagrody branżowe, w tym EFFIE Awards, Innovation, KTR, Mixx Awards, Kreatura i EMMA. Od 2016 roku wspólnie z Klientami Agencja zdobyła 30 statuetek EFFIE Awards, a w 2022 roku znalazła się na podium Rankingu Agencji EFFIE.

Czym będziesz się zajmować?

  • Samodzielnym przygotowaniem i realizacją kampanii z udziałem influencerów, kontaktem z klientem;
  • Kontrolą kosztów, monitorowaniem przebiegu projektów oraz bieżącą optymalizacją;
  • Analizą efektywności prowadzonych działań, raportowaniem oraz przedstawianiem rekomendacji;
  • Kontaktem i współpracą z twórcami internetowymi;
  • Współpracą z działem strategii oraz kreacji;
  • Współpraca z agencją mediową przy planowaniu działań paidowych; 
  • Rozwojem relacji z Klientami;
  • Umacnianiem i rozwijaniem kompetencji Influencer Marketingu dla Publicis Media.

Dołącz do nas, jeśli:

  • Masz min. roczne doświadczenie w prowadzeniu kampanii z influencerami w różnych kanałach oraz zrozumienie całego procesu przygotowania kampanii z ich udziałem;
  • Doskonale znasz rynek influencerski oraz trendy na nim panujące;
  • Świetnie obracasz się w tematyce kanałów społecznościowych takich jak TikTok, Instagram, YouTube i Facebook oraz masz doświadczenie w tworzeniu treści w tych kanałach;
  • Posiadasz umiejętność pracy na briefach, przygotowywaniu ofert dla Klientów - w tym estymacji KPI kampanii;
  • Posiadasz doświadczenie w bezpośrednim kontakcie i pracy z Klientami;
  • Potrafisz przeprowadzić research twórców oraz analizę efektów działań z influencerami;
  • Umiesz podać przykłady dobrych kampanii z twórcami internetowymi;
  • Lubisz i rozumiesz analityczne podejście do kampanii influencerskich, nie boisz się tabelek;
  • Posługujesz się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym;
  • Umiesz rozwiązywać problemy i działać w sytuacjach kryzysowych;
  • Potrafisz wykazać się kreatywnością i zaangażowaniem w powierzane obowiązki;
  • Jesteś samodzielny/a i nie boisz się nowych wyzwań.

Co oferujemy:

  • Pracę hybrydową;
  • Atmosferę pracy opartą na wzajemnym szacunku i wspieraniu różnorodności pracowników zespołu;
  • Dostęp do platformy benefitowej Nais, dofinansowanie do pakietów opieki zdrowotnej, karty sportowej, biletów do kina oraz urlopu ("wakacje pod gruszą");
  • Możliwość nauki języków obcych z pomocą dedykowanej platformy dla Ciebie i wskazanej przez Ciebie osoby;
  • Możliwość uczestniczenia w międzynarodowych i lokalnych programach i projektach rozwojowych;
  • Dostęp do wewnętrznej, międzynarodowej platformy Marcel umożliwiającej wymianę kontaktów oraz doświadczeń, wraz z szerokim portfolio kursów e-learningowych.

W Publicis Groupe cenimy różnorodność i zapraszamy do aplikowania wszystkich kandydatów, bez względu na wiek, płeć, orientację seksualną, wyznanie lub jego brak, pochodzenie czy pełno/niepełnosprawność.