Agencja LiquidThread specjalizuje się w projektowaniu i wdrażaniu nowoczesnych rozwiązań marketingowych w cyfrowym świecie contentu i rozrywki. Zespół Agencji łączy kreatywność z technologią, oferując innowacyjne rozwiązania dostosowane do potrzeb i celów biznesowych klientów. Współpraca z YOTTA wzmacnia działania LiquidThread i dzięki wykorzystaniu danych pozwala trafnie odpowiadać na potrzeby konsumentów i dostarczać markom komunikację w odpowiednich kontekstach. Mierzalność kampanii umożliwia klientom ocenę efektywności i optymalizację działań.
LiquidThread pełni również funkcję centrum kompetencyjnego w Publicis Groupe Polska, wspierając agencje w obszarach influencer marketingu, branded entertainment, gamingu i nowych kanałów social media.
Skuteczność Agencji potwierdzają liczne nagrody branżowe, w tym EFFIE Awards, Innovation, KTR, Mixx Awards, Kreatura i EMMA. Od 2016 roku wspólnie z Klientami Agencja zdobyła 30 statuetek EFFIE Awards, a w 2022 roku znalazła się na podium Rankingu Agencji EFFIE.
Czym będziesz się zajmować?
- Samodzielnym przygotowaniem i realizacją kampanii z udziałem influencerów, kontaktem z klientem;
- Kontrolą kosztów, monitorowaniem przebiegu projektów oraz bieżącą optymalizacją;
- Analizą efektywności prowadzonych działań, raportowaniem oraz przedstawianiem rekomendacji;
- Kontaktem i współpracą z twórcami internetowymi;
- Współpracą z działem strategii oraz kreacji;
- Współpraca z agencją mediową przy planowaniu działań paidowych;
- Rozwojem relacji z Klientami;
- Umacnianiem i rozwijaniem kompetencji Influencer Marketingu dla Publicis Media.
Dołącz do nas, jeśli:
- Masz min. roczne doświadczenie w prowadzeniu kampanii z influencerami w różnych kanałach oraz zrozumienie całego procesu przygotowania kampanii z ich udziałem;
- Doskonale znasz rynek influencerski oraz trendy na nim panujące;
- Świetnie obracasz się w tematyce kanałów społecznościowych takich jak TikTok, Instagram, YouTube i Facebook oraz masz doświadczenie w tworzeniu treści w tych kanałach;
- Posiadasz umiejętność pracy na briefach, przygotowywaniu ofert dla Klientów - w tym estymacji KPI kampanii;
- Posiadasz doświadczenie w bezpośrednim kontakcie i pracy z Klientami;
- Potrafisz przeprowadzić research twórców oraz analizę efektów działań z influencerami;
- Umiesz podać przykłady dobrych kampanii z twórcami internetowymi;
- Lubisz i rozumiesz analityczne podejście do kampanii influencerskich, nie boisz się tabelek;
- Posługujesz się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym;
- Umiesz rozwiązywać problemy i działać w sytuacjach kryzysowych;
- Potrafisz wykazać się kreatywnością i zaangażowaniem w powierzane obowiązki;
- Jesteś samodzielny/a i nie boisz się nowych wyzwań.
Co oferujemy:
- Pracę hybrydową;
- Atmosferę pracy opartą na wzajemnym szacunku i wspieraniu różnorodności pracowników zespołu;
- Dostęp do platformy benefitowej Nais, dofinansowanie do pakietów opieki zdrowotnej, karty sportowej, biletów do kina oraz urlopu ("wakacje pod gruszą");
- Możliwość nauki języków obcych z pomocą dedykowanej platformy dla Ciebie i wskazanej przez Ciebie osoby;
- Możliwość uczestniczenia w międzynarodowych i lokalnych programach i projektach rozwojowych;
- Dostęp do wewnętrznej, międzynarodowej platformy Marcel umożliwiającej wymianę kontaktów oraz doświadczeń, wraz z szerokim portfolio kursów e-learningowych.
W Publicis Groupe cenimy różnorodność i zapraszamy do aplikowania wszystkich kandydatów, bez względu na wiek, płeć, orientację seksualną, wyznanie lub jego brak, pochodzenie czy pełno/niepełnosprawność.