Cześć! Jesteśmy LiveKid i specjalizujemy się w tworzeniu oprogramowania dla przedszkoli i żłobków. 📱🧒 Z naszego rozwiązania korzystają placówki nie tylko w Polsce, ale również daleko, daleko na świecie, na przykład w Meksyku.🌮🌮 Nie jesteśmy jednak typową firmą IT, ale o tym być może już słyszałeś! Śmiało podejmujemy trudne tematy, ponieważ to pozwala nam na tworzenie kreatywnych i innowacyjnych rozwiązań. Głęboko wierzymy w naszą misję i wiemy, że to co robimy, realnie przyczynia się do pozytywnych zmian w edukacji.
Brzmi ciekawie? To świetnie, bo tak się składa, że aktualnie poszukujemy osoby, która wcieli się w rolę Customer Partnera dla sektora publicznego w naszej firmie. 🎉Jeśli więc lubisz pracę z ludźmi, potrafisz zatroszczyć się o klienta, a dodatkowo masz już doświadczenie w obszarze administracji publicznej: śmiało czytaj dalej!
➡️ Dlaczego Cię potrzebujemy?
Jako Customer Partner, będziesz odpowiedzialny/a za całościową opiekę nad obecnymi klientami LiveKid (placówki publiczne i samorządowe), a dodatkowo będziesz pomagać działowi sprzedaży w pozyskaniu kolejnych zadowolonych placówek. Będziesz częścią zespołu Customer Success, a jednocześnie Twoja rola będzie bardzo samodzielna (jest to pierwsze takie stanowisko w LiveKid!). 🙌 Gdybyśmy mieli opisać specyfikę tego stanowiska jednym zdaniem, to byłoby to połączenie dynamiki startupu ze skrupulatnością najlepszego księgowego! Te cechy są bardzo potrzebne w sektorze publicznym! 🧮
No dobra, ale czym konkretnie będziesz się zajmować?
➡️Obsługą klientów firmy: jesteś idealnym kandydatem jeżeli Twoje drugie imię to cierpliwość, a Twoje podejście do Dyrektorów i opanowanie będzie zapewniało ich, że są oni dla nas najważniejsi.
➡️Pomocą naszym klientom: zarówno w prostszych kwestiach jak dodanie zdjęć do aplikacji, jak i comiesięcznym rozliczaniu rachunków.
➡️Stałym wsparciem klientów przy wdrażaniu aplikacji oraz szkoleniach: jeśli przechodziłeś/aś ze swoimi rodzicami/dziadkami przez proces zmiany telefonu z klawiaturą na smartfona i cechował Cię wtedy stoicki spokój, to na pewno odnajdziesz się w pracy z naszymi klientami. Ważne: niektóre z tych szkoleń mogą odbywać się poza Krakowem (zorganizujemy wyjazd dla Ciebie).
➡️Nawiązywaniem długotrwałych relacji z naszymi klientami: Twoje rozmowy będą na bardzo przyjacielskim poziomie, więc nie zdziw się kiedy Pani Dyrektor będzie z Tobą konsultowała wesele swojej córki. To w Twoich rękach będzie, jakie relacje zbudujesz z naszymi klientami ❤️
➡️Rozwojem produktu: pracując w zespole CS masz realny wpływ na rozwój aplikacji LiveKid. Możesz proponować swoje rozwiązania i zgłaszać pomysły zebrane od klientów. Dobrym pomysłom zawsze mówimy TAK! 💪
➡️Wsparciem w pozyskaniu nowych placówek publicznych: będziesz ściśle współpracować z Bartkiem, który pozyskuje nowe placówki publiczne. Wspólnie z nim będziesz odpowiadać na pytania klientów o wdrożenie naszej aplikacji, czy jej funkcjonalności. Będziesz także pomagać im przejść przez kwestie administracyjne (np. związane z RODO) niezbędne do rozpoczęcia korzystania z naszej aplikacji.
➡️Organizowaniem wydarzeń dla klientów, pomocą przy tworzeniu materiałów edukacyjnych dla nich: zależy nam, żeby oprócz aplikacji dostarczać naszym klientom także wartość edukacyjną, a Ty będziesz ważną częścią tej misji 😍
Jakie umiejętności i doświadczenie są dla nas ważne?
Nasze wymagania:
➡️Szukamy osób, które telefoniczną obsługę klienta mają we krwi i mają w tym już doświadczenie! 😎 Jeżeli opieka nad klientem to dla Ciebie coś więcej niż tylko szybka odpowiedź na maila lub szybki telefon z odpowiedzią na pytanie, to dobrze trafiłe/aś!
➡️Umiesz w cierpliwość, dokładność, empatię i odpowiedzialność: będziesz na co dzień pracować z ludźmi więc są to bardzo ważne cechy w tej roli!
➡️Dobrą organizację masz we krwi, a apkę z kalendarzem na głównym ekranie swojego smartfona: zawsze wiesz co i kiedy zrobić aby mieć wszystko pod kontrolą 🙂
➡️Umiesz poradzić sobie nawet z najbardziej skomplikowanym problemem: niezależnie od tego jak bardzo jest on złożony zawsze potrafisz znaleźć rozwiązanie. Masz zdolność do analitycznego myślenia i kreatywności, co pozwala Ci znaleźć nowe sposoby radzenia sobie z trudnościami 🎉
➡️Jesteś osobą bardzo skrupulatną i dokładną: nie przegapiasz terminów, wyłapujesz błędy w dokumentach, lubisz czasem posiedzieć nad dokumentami. To cechy baaardzo dla nas ważne przy współpracy z obszarem publicznych placówek.
➡️Słowo multitasking jest Ci doskonale znane i jego zastosowanie w pracy Cię nie odstrasza. Potrafisz się przełączać między tematami, a w różnorodnych tematach czujesz się jak ryba w wodzie 💪
➡️Lubisz swoją pracę i nie trzeba Cię pilnować, popędzać, kontrolować: z przyjemnością angażujesz się w wykonywanie swoich obowiązków. Masz wewnętrzną motywację do osiągania sukcesów i nie wymaga to od innych osób nadzoru czy motywacji. Twój entuzjazm i zaangażowanie pomaga innym współpracownikom w codziennej pracy 👍
Mile widziane:
➡️Działałeś/aś już w obszarze publicznym (np. jako stażysta w Urzędzie Miasta, wolontariusz w organizacji rządowej, czy referent w Urzędzie). Nie będziemy ukrywać: jeżeli wniesiesz takie doświadczenie, to będzie Twój ogromny plus!
➡️ Pracowałeś/aś już w firmie technologicznej, produktowej, lub w modelu SaaS i rozumiesz specyfikę działania takiej branży.
➡️Znajomość obsługi programów i narzędzi biurowych, m.in. Google Workspace (wcześniej G Suite), Slack, Notion, Trello, Calamari etc.
Nasze wartości
Wartości, którymi się kierujemy to: Ownership, Growth mindset, Get it done, Transparency oraz Teamwork and Communication. 💪 No i super (pewnie sobie myślisz), ale co to właściwie znaczy?
💪 Ownership oznacza, że każdy potrafi wziąć odpowiedzialność za swoje działania i decyzje.
🤯 Growth mindset to przekonanie, że zawsze jest coś nowego do nauczenia się i rozwijania swoich umiejętności.
🤝 Get it done mówi o tym, że zawsze stawiamy sobie ambitne cele i robimy wszystko, co w naszej mocy, aby je osiągnąć.
😇 Transparency to kluczowa wartość, która pozwala nam na budowanie zaufania i otwartości w relacjach z klientami oraz w naszym zespole.
👊 Teamwork and Communication wszyscy gramy do jednej bramki, szacunek, którym się wzajemnie darzymy jest niezbędny podczas realizacji celów.
Co zyskasz dołączając do LiveKid?
➡️ Wynagrodzenie w wysokości 4700-5600 brutto (UZ) lub 5600-6500 netto (B2B).
➡️ Pracę w stałych godzinach 8:00-16:00 od poniedziałku do piątku i zawsze wolne weekendy.
➡️ Jeżeli czujesz, że musisz trochę zmienić klimat to niezależnie od typu umowy mamy dla Ciebie płatne dni wolne. 🌴
➡️ Pracę w jednym z najszybciej rozwijających się startupów w Polsce.
➡️ Dofinansowanie prywatnej opieki medycznej (Warta), karty sportowej (FitProfit) oraz nauki angielskiego ⚽
➡️ Miejsca parkingowe tuż pod biurem 🚗
➡️ Liczne imprezy integracyjne: w biurze, na mieście, wyjazdowe… No będzie się działo! 🎉
➡️ Pracę w biurze w centrum Starego Podgórza z genialną atmosferą i dużą ilością kawy. I cukierków! 🍬
Netto miesięcznie - B2B
Brutto miesięcznie - UZ
Rekomendowane oferty