Partner Klienta (sektor publiczny)
Nowa
Obsługa klienta

Partner Klienta (sektor publiczny)

Kraków
5 600 - 6 500 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
4 700 - 5 600 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UZ
5 600 - 6 500 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
4 700 - 5 600 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UZ
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
B2B, UZ
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

skuteczna komunikacja

dobra organizacja pracy

obsługa klienta

Mile widziane

Google Workspace

Slack

Notion

Opis stanowiska

Cześć! Jesteśmy LiveKid i specjalizujemy się w tworzeniu oprogramowania dla przedszkoli i żłobków. 📱🧒 Z naszego rozwiązania korzystają placówki nie tylko w Polsce, ale również daleko, daleko na świecie, na przykład w Meksyku.🌮🌮 Nie jesteśmy jednak typową firmą IT, ale o tym być może już słyszałeś! Śmiało podejmujemy trudne tematy, ponieważ to pozwala nam na tworzenie kreatywnych i innowacyjnych rozwiązań. Głęboko wierzymy w naszą misję i wiemy, że to co robimy, realnie przyczynia się do pozytywnych zmian w edukacji.


Brzmi ciekawie? To świetnie, bo tak się składa, że aktualnie poszukujemy osoby, która wcieli się w rolę Customer Partnera dla sektora publicznego w naszej firmie. 🎉Jeśli więc lubisz pracę z ludźmi, potrafisz zatroszczyć się o klienta, a dodatkowo masz już doświadczenie w obszarze administracji publicznej: śmiało czytaj dalej! 


➡️ Dlaczego Cię potrzebujemy?

Jako Customer Partner, będziesz odpowiedzialny/a za całościową opiekę nad obecnymi klientami LiveKid (placówki publiczne i samorządowe), a dodatkowo będziesz pomagać działowi sprzedaży w pozyskaniu kolejnych zadowolonych placówek. Będziesz częścią zespołu Customer Success, a jednocześnie Twoja rola będzie bardzo samodzielna (jest to pierwsze takie stanowisko w LiveKid!). 🙌 Gdybyśmy mieli opisać specyfikę tego stanowiska jednym zdaniem, to byłoby to połączenie dynamiki startupu ze skrupulatnością najlepszego księgowego! Te cechy są bardzo potrzebne w sektorze publicznym! 🧮


No dobra, ale czym konkretnie będziesz się zajmować?

➡️Obsługą klientów firmy: jesteś idealnym kandydatem jeżeli Twoje drugie imię to cierpliwość, a Twoje podejście do Dyrektorów i opanowanie będzie zapewniało ich, że są oni dla nas najważniejsi.

➡️Pomocą naszym klientom: zarówno w prostszych kwestiach jak dodanie zdjęć do aplikacji, jak i comiesięcznym rozliczaniu rachunków.

➡️Stałym wsparciem klientów przy wdrażaniu aplikacji oraz szkoleniach: jeśli przechodziłeś/aś ze swoimi rodzicami/dziadkami przez proces zmiany telefonu z klawiaturą na smartfona i cechował Cię wtedy stoicki spokój, to na pewno odnajdziesz się w pracy z naszymi klientami. Ważne: niektóre z tych szkoleń mogą odbywać się poza Krakowem (zorganizujemy wyjazd dla Ciebie).

➡️Nawiązywaniem długotrwałych relacji z naszymi klientami: Twoje rozmowy będą na bardzo przyjacielskim poziomie, więc nie zdziw się kiedy Pani Dyrektor będzie z Tobą konsultowała wesele swojej córki. To w Twoich rękach będzie, jakie relacje zbudujesz z naszymi klientami ❤️

➡️Rozwojem produktu: pracując w zespole CS masz realny wpływ na rozwój aplikacji LiveKid. Możesz proponować swoje rozwiązania i zgłaszać pomysły zebrane od klientów. Dobrym pomysłom zawsze mówimy TAK! 💪

 ➡️Wsparciem w pozyskaniu nowych placówek publicznych: będziesz ściśle współpracować z Bartkiem, który pozyskuje nowe placówki publiczne. Wspólnie z nim będziesz odpowiadać na pytania klientów o wdrożenie naszej aplikacji, czy jej funkcjonalności. Będziesz także pomagać im przejść przez kwestie administracyjne (np. związane z RODO) niezbędne do rozpoczęcia korzystania z naszej aplikacji.

➡️Organizowaniem wydarzeń dla klientów, pomocą przy tworzeniu materiałów edukacyjnych dla nich: zależy nam, żeby oprócz aplikacji dostarczać naszym klientom także wartość edukacyjną, a Ty będziesz ważną częścią tej misji 😍

 

Jakie umiejętności i doświadczenie są dla nas ważne?

Nasze wymagania:

➡️Szukamy osób, które telefoniczną obsługę klienta mają we krwi i mają w tym już doświadczenie! 😎 Jeżeli opieka nad klientem to dla Ciebie coś więcej niż tylko szybka odpowiedź na maila lub szybki telefon z odpowiedzią na pytanie, to dobrze trafiłe/aś! 

➡️Umiesz w cierpliwość, dokładność, empatię i odpowiedzialność: będziesz na co dzień pracować z ludźmi więc są to bardzo ważne cechy w tej roli!

➡️Dobrą organizację masz we krwi, a apkę z kalendarzem na głównym ekranie swojego smartfona: zawsze wiesz co i kiedy zrobić aby mieć wszystko pod kontrolą 🙂

➡️Umiesz poradzić sobie nawet z najbardziej skomplikowanym problemem: niezależnie od tego jak bardzo jest on złożony zawsze potrafisz znaleźć rozwiązanie. Masz zdolność do analitycznego myślenia i kreatywności, co pozwala Ci znaleźć nowe sposoby radzenia sobie z trudnościami 🎉

➡️Jesteś osobą bardzo skrupulatną i dokładną: nie przegapiasz terminów, wyłapujesz błędy w dokumentach, lubisz czasem posiedzieć nad dokumentami. To cechy baaardzo dla nas ważne przy współpracy z obszarem publicznych placówek. 

➡️Słowo multitasking jest Ci doskonale znane i jego zastosowanie w pracy Cię nie odstrasza. Potrafisz się przełączać między tematami, a w różnorodnych tematach czujesz się jak ryba w wodzie 💪

➡️Lubisz swoją pracę i nie trzeba Cię pilnować, popędzać, kontrolować: z przyjemnością angażujesz się w wykonywanie swoich obowiązków. Masz wewnętrzną motywację do osiągania sukcesów i nie wymaga to od innych osób nadzoru czy motywacji. Twój entuzjazm i zaangażowanie pomaga innym współpracownikom w codziennej pracy 👍


Mile widziane:

➡️Działałeś/aś już w obszarze publicznym (np. jako stażysta w Urzędzie Miasta, wolontariusz w organizacji rządowej, czy referent w Urzędzie). Nie będziemy ukrywać: jeżeli wniesiesz takie doświadczenie, to będzie Twój ogromny plus!

➡️ Pracowałeś/aś już w firmie technologicznej, produktowej, lub w modelu SaaS i rozumiesz specyfikę działania takiej branży.

➡️Znajomość obsługi programów i narzędzi biurowych, m.in. Google Workspace (wcześniej G Suite), Slack, Notion, Trello, Calamari etc.

 

Nasze wartości

Wartości, którymi się kierujemy to: Ownership, Growth mindset, Get it done, Transparency oraz Teamwork and Communication. 💪 No i super (pewnie sobie myślisz), ale co to właściwie znaczy?

💪 Ownership oznacza, że każdy potrafi wziąć odpowiedzialność za swoje działania i decyzje. 

🤯 Growth mindset to przekonanie, że zawsze jest coś nowego do nauczenia się i rozwijania swoich umiejętności. 

🤝 Get it done mówi o tym, że zawsze stawiamy sobie ambitne cele i robimy wszystko, co w naszej mocy, aby je osiągnąć.

😇 Transparency to kluczowa wartość, która pozwala nam na budowanie zaufania i otwartości w relacjach z klientami oraz w naszym zespole.

👊 Teamwork and Communication wszyscy gramy do jednej bramki, szacunek, którym się wzajemnie darzymy jest niezbędny podczas realizacji celów.

 

Co zyskasz dołączając do LiveKid?

➡️ Wynagrodzenie w wysokości 4700-5600 brutto (UZ) lub 5600-6500 netto (B2B).

➡️ Pracę w stałych godzinach 8:00-16:00 od poniedziałku do piątku i zawsze wolne weekendy.

➡️ Jeżeli czujesz, że musisz trochę zmienić klimat to niezależnie od typu umowy mamy dla Ciebie płatne dni wolne. 🌴

➡️ Pracę w jednym z najszybciej rozwijających się startupów w Polsce.

➡️ Dofinansowanie prywatnej opieki medycznej (Warta), karty sportowej (FitProfit) oraz nauki angielskiego ⚽

➡️ Miejsca parkingowe tuż pod biurem 🚗

➡️ Liczne imprezy integracyjne: w biurze, na mieście, wyjazdowe… No będzie się działo! 🎉

➡️ Pracę w biurze w centrum Starego Podgórza z genialną atmosferą i dużą ilością kawy. I cukierków! 🍬

5 600 - 6 500 PLN/mies.

Netto miesięcznie - B2B

4 700 - 5 600 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UZ

Rekomendowane oferty

Associate Support Specialist

Nowa
SE Ranking
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
CRM
Jira
HubSpot
Nowa