Jesteśmy prężnie rozwijającą się agencją pracy tymczasowej. W związku z dynamicznym rozwojem naszej działalności poszukujemy doświadczonej i zaangażowanej osoby na stanowisko Kierownik Administracji, która wesprze nas w skutecznym zarządzaniu kluczowymi obszarami administracyjnymi i organizacyjnymi agencji.
Zakres obowiązków:
Zarządzanie zespołem (rekrutacja, motywacja, bieżąca kontrola).
Organizacja, prowadzenie i usprawnianie procesów administracyjnych w firmie.
Nadzór nad prawidłowym i terminowym obiegiem dokumentów.
Kontrola jakości pracy zespołu i utrzymanie standardów komunikacji wewnątrz firmy.
Współpraca z zarządem i innymi działami w zakresie administracji.
Monitorowanie zmian w przepisach i dostosowywanie procesów administracyjnych do obowiązujących regulacji.
Kontakt z urzędami.
Tworzenie dokumentów i współpraca prawna (samodzielne sporządzanie prostych pism, wezwań, aneksów i umów oraz współpraca z prawnikiem przy redagowaniu bardziej złożonych dokumentów i analizie zagadnień prawnych).
Inne zadania operacyjne zlecane przez Zarząd.
Oczekiwania:
Doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane w agencji pracy)
Umiejętność zarządzania zespołem i utrzymywania wysokiego standardu pracy
Dobra organizacja pracy, terminowość, odpowiedzialność i wielozadaniowość.
Umiejętność optymalizacji procesów administracyjnych
Znajomość przepisów związanych z legalizacją zatrudnienia, kadrami i księgowością będzie dodatkowym atutem - lecz nie jest wymagana.
Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji
Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy
Miłą atmosferę i wsparcie zespołu
Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia
Możliwość rozwoju i zdobycia nowego doświadczenia
Forma zatrudnienia do uzgodnienia: UoP/ B2B/ Umowa zlecenie
Osoby zainteresowane - prosimy o przesłanie CV w odpowiedzi na ogłoszenie.
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.
Rekomendowane oferty