IT Support / Helpdesk / IT

6 000 - 10 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
Obsługa klienta

IT Support / Helpdesk / IT

Obsługa klienta
Wspólna 70, Warszawa

Locon Sp. z o.o.

Pełny etat
B2B
Specjalista / Mid
Praca stacjonarna
6 000 - 10 000 PLN
Netto miesięcznie - B2B

Opis stanowiska

🌟 IT Support Specialist / Administrator IT


📍 Lokalizacja: Warszawa

💰 Wynagrodzenie: 6 000 – 10 000 PLN netto (B2B) możliwa UZ;

💼 Tryb pracy: stacjonarny

⏰ Start: elastycznie dopasujemy do Twojej dostępności


🔎 O roli

Poszukujemy osoby na stanowisko IT Support Specialist / Administrator IT, która z zaangażowaniem i podejściem „hands-on” wesprze nasze zespoły w codziennych potrzebach. Dołączysz do firmy działającej w obszarze nowoczesnych technologii, IoT i aplikacji mobilnych – marki budującej rozwiązania zwiększające bezpieczeństwo rodzin już od ponad 30 lat.




🎯 Wyzwania, które na Ciebie czekają:


  • Bieżąca pomoc techniczna w biurze (sprzęt, oprogramowanie, dostęp)

  • Wykorzystywanie AI do usprawniania pracy, dokumentacji i troubleshootingu

  • Zarządzanie użytkownikami, urządzeniami i politykami w JumpCloud

  • Rozwiązywanie zgłoszeń osób z różnych działów i o różnym poziomie technicznym

  • Zakupy sprzętu i kontakt z dostawcami

  • Onboarding IT: Przygotowanie i konfiguracja sprzętu, dostępów i kont

  • Prowadzenie ewidencji sprzętu IT i licencji

  • Tworzenie lub modyfikacja skryptów automatyzujących (PowerShell/Bash)

  • Offboarding IT: Dezaktywacja kont, odbiór sprzętu oraz archiwizacja danych

  • Tworzenie i aktualizacja procedur i instrukcji IT - dbanie o dokumentację techniczną

  • Obsługa urządzeń biurowych: drukarki, konferencje online, skanery




📌 Stack technologiczny:


IAM/MDM: JumpCloud

Systemy: Windows, macOS, Linux

Biuro: Google Meet, Zoom, drukarki sieciowe, sprzęt konferencyjny

Sieci: podstawy LAN/WiFi, DHCP, DNS

Organizacja: Google Workspace / Microsoft 365

AI/Automatyzacja: ChatGPT, Claude, Perpelxity, Gemini, Cursor, GitHub Copilot, PowerShell, Bash i wiele więcej….

Narzędzia do ewidencji sprzętu: Snipe-IT, arkusze i wewnętrzne systemy;




✅ Wymagania:

  • Minimum 1–3 lata doświadczenia w IT Support / Helpdesk / Administracji IT

  • Znajomość co najmniej jednej platformy IAM/MDM (JumpCloud, Jamf, Intune)

  • Umiejętność diagnozowania problemów sprzętowych i programowych

  • Znajomość Windows i macOS w kontekście administracyjnym

  • Podstawowa znajomość sieci (DHCP, DNS, WiFi)

  • Komunikatywność i cierpliwość w pracy z użytkownikami

  • Dokładność i dobra organizacja pracy

  • Gotowość do pracy stacjonarnej w biurze

  • Język angielski na poziomie B2

🌟 Mile widziane:

  • Doświadczenie w firmach technologicznych / startupach

  • Znajomość Google Workspace

  • Podstawy skryptowania (PowerShell / Bash)

  • Zainteresowanie rozwojem w obszarze bezpieczeństwa lub infrastruktury




💼 Co zyskasz gdy do nas dołączysz:


💡 Pracę z nowoczesnymi technologiami i AI

🚀 Realny wpływ na funkcjonowanie środowiska IT w biurze

🌍 Organizację z misją społeczną – bezpieczeństwo rodzin

🤝 Partnerskie podejście i transparentną komunikację

🏥 Prywatną opiekę medyczną

🏋️ Kartę sportową

🎉 Integracje zespołowe

⏰ Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy (start 08:00–10:00)


Wymagane umiejętności

JumpCloud

Windows

Linux

MacOS

LAN/WiFi

DHCP

DNS

PowerShell / Bash

Znajomość języków

Angielski: B2

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 05.12.2025

IT Support / Helpdesk / IT

6 000 - 10 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
Podsumowanie oferty

IT Support / Helpdesk / IT

Wspólna 70, Warszawa
Locon Sp. z o.o.
6 000 - 10 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest Locon sp.zoo z siedzibą w Szczecinie, ul. Tama Pomorzańska 1 (dalej jako "administrator"). Masz ... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.