Szukamy ambitnych osób ze zdolnościami analitycznymi na stanowisko Lidera Zespołu Customer Service.
Zakres obowiązków:
Obsługa zgłoszeń reklamacyjnych klientów
Przygotowywanie dokumentacji reklamacyjnej
Reprezentowanie firmy i współpraca z innymi działami
Obsługa zapytań nt. zgubionych/zniszczonych przesyłek
Wdrażanie nowych klientów do systemu firmy
Zarządzanie bazą klientów firmy
Tworzenie ewidencji wykonanej pracy zespołu
Parametryzowanie pracy oraz określanie miar wydajności
Tworzenie systemu pracy akordowej i premiowania
Wymagania:
Doświadczenie w obsłudze klientów
Umiejętność organizowania pracy własnej i innych osób
Znajomość programu Excel
Komunikatywna znajomość języka angielskiego
Wysoka kultura osobista, empatia, pozytywne nastawienie
Umiejętność pracy z danymi i wyciągania wniosków
Mile widziane doświadczenie w zarządzaniu zespołem
Oferujemy:
Stałe i stabilne zatrudnienie
Elastyczne godziny pracy
Atrakcyjny system premiowy
Pracę w trybie hybrydowym po okresie wdrożenia
Pełne wsparcie podczas wdrożenia stanowiskowego
Szkolenie z obsługi programu SAP
Realny wpływ na kształtowanie procesów i standardów pracy zespołu
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych:
Administratorami danych osobowych są Logart Sp. z o.o., adres siedziby: ul. Karola Hiellego 3/108, 96-300 Żyrardów, NIP: 8381852559 oraz Logart, adres siedziby: ul. Armii Krajowej 41, 96-314 Baranów, NIP: 8381256389. Dane osobowe mogą być udostępnione potencjalnym pracodawcom oraz podmiotom współpracującym z Administratorem. Kandydatowi przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, włączając w to prawo do ich usunięcia. Aplikacja oznacza potwierdzenie zapoznania się z zasadami przetwarzania danych osobowych przez Administratorów oraz przysługujących kandydatowi prawach, opublikowanych na stronie www.logart.com.pl/index.php/rodo.
Rekomendowane oferty