Konsultant ds. Wsparcia IT (z SQL)
W LSI Software od ponad 20 lat tworzymy i wdrażamy systemy ERP dla branży retail, HoReCa i kinowej. Wspieramy naszych klientów kompleksowo – od analizy, przez wdrożenie, aż po rozwój i optymalizację.
W związku z rozwojem szukamy osoby na stanowisko Konsultanta ds. Wsparcia IT.
Twoje zadania:
· Realizacja zgłoszeń IT od klientów dla dedykowanych produktów z obszaru ERP/Retail, analiza i precyzowanie istoty powstałego zagadnienia zgodnie z zakresem określonym w umowach serwisowych;
· Weryfikacja funkcjonalności w oprogramowaniu w ramach realizowanych zgłoszeń IT;
· Instalowanie i konfigurowanie oprogramowania w wymaganym zakresie wg harmonogramu prac zgodnie z dokumentacją dotyczącą wdrożenia;
· Zbieranie potrzeb klienta i doradzanie możliwych rozwiązań m.in. w zakresie: wykorzystania oprogramowania, sprzętu, sieci komputerowych, oprogramowania systemowego, urządzeń peryferyjnych;
· Współpraca z Działem Produkcji Oprogramowania m.in. poprzez:
- zgłaszanie błędów i potrzeb klientów w zakresie rozwoju oprogramowania wraz z ich precyzyjnym opisem;
- zgłaszanie błędów i potrzeb w zakresie rozwoju oprogramowania zidentyfikowanych w wyniku własnej analizy wraz z ich precyzyjnym opisem;
· Realizacja zgłoszeń zgodnie z ustalonymi SLA i KPI oraz wskaźnikami jakości;
· Szkolenie klientów wewnętrznych i zewnętrznych m.in. w zakresie: prezentacji funkcji oprogramowania, obsługi użytkowej i technicznej oprogramowania, tworzenia kopii bezpieczeństwa oraz narzędzi umożliwiających samodzielne reakcje na wybrane awarie;
· Uczestnictwo w projektach informatycznych – m.in. bieżący kontakt z klientami firmy za pośrednictwem kanałów elektronicznych oraz wizyt bezpośrednich (w zależności od potrzeb).
Szukamy Ciebie, jeśli:
· Posiadasz doświadczenie w pracy na I linii wsparcia IT w zakresie obsługi oprogramowania – mile widziane II i III linia;
· Znasz język programowania SQL w stopniu min. dobrym – warunek konieczny;
· Masz doświadczenie w realizacji zadań zgodnie z ustalonymi SLA, KPI oraz wskaźnikami jakości;
· Znasz sprzęt komputerowy i sieci komputerowe w zakresie podstawowych parametrów, funkcjonalności i aktualnych standardów;
· Posługujesz się językiem angielskim na poziomie B1/B2;
· Jesteś komunikatywny i dobrze zorganizowany.
Mile widziane:
· Doświadczenie w pracy z oprogramowaniem ERP/Retail.
Co oferujemy:
· Pracę od poniedziałku od piątku w godzinach 8.00-16.00, 9.00-17.00,
· Dwa krótsze piątki w miesiącu (po 4 godziny pracy),
· Opiekę medyczną, kartę sportową, ubezpieczenie grupowe,
· Relax room, własną salę kinową, parking, brak dress code’u,
· Integracje, pikniki rodzinne, zniżki u partnerów biznesowych.
Konsultant ds. Wsparcia IT (z SQL)
Konsultant ds. Wsparcia IT (z SQL)