Szukamy kogoś, kogo kręci świat digitalu, chce poznać branżę, a do tego uwielbia pracę z klientem. Szukamy serdecznej ale i asertywnej osoby, czującej flow z klientem - czy brzmi to jak Twój opis? Dołącz zatem do naszego teamu, który już nie może się doczekać, aby Cię poznać!
Twoje zadania:
- odpowiadanie na pytania i udzielanie Klientom wsparcia;
- współpraca z zespołami technicznymi, które prowadzą kampanie klientów;
- opracowywanie strategii kampanii Google Ads wspólnie z zespołem technicznym;
- planowanie i organizacja swojego czasu pracy i kontaktów z klientami;
- spotkania online i na żywo z klientami;
- analiza efektywności kampanii, proponowanie rozwiązań biznesowych dla klienta.
Chcemy, byś dam dał:
- swoje doświadczenie w obsłudze klienta B2B;
- wysokie umiejętności komunikacyjne;
- odpowiedzialność, zaangażowanie i samodzielne zarządzanie swoim czasem, tak aby było skutecznie i terminowo;
- zapał do nauki i rozwoju w obszarze digital marketingu;
- „team spirit” na poziomie pozwalającym dobrze odnaleźć się w zespole.
Co damy od siebie:
- realną możliwość rozwoju w jednej z najlepszych agencji marketingu internetowego w kraju, w której staniesz się częścią unikatowych projektów z możliwością wykazania się;
- pracę z sensowną, przyjazną ekipą, z którą przebywanie to sama przyjemność (naprawdę!);
- pracę w trybie hybrydowym (2/3 dni w tygodniu pracy z biura);
- świetne, klimatyczne biuro – willa z ogródkiem na Mokotowie;
- pakiet naszych benefitów – MultiSport, Enel-Med, Wigilia i Wielki Piątek dodatkowo wolne, wsparcie psychologiczne i jeszcze trochę… 🙂