Jesteśmy polskim producentem oświetlenia LED aktywnym na polskim i europejskich rynkach. Dzięki jasnej wizji rozwoju i konsekwencji jesteśmy jedną z najszybciej rozwijających się firm w branży LED. Dołącz do naszego zespołu a przekonasz się, że stworzyliśmy dla Ciebie przyjazne środowisko pracy, w którym opieramy się na takich wartościach jak szacunek, uczciwość i partnerstwo w relacjach.
Poszukujemy kandydata/ki na stanowisko:
Wsparcie Biura Obsługi Sprzedaży z językiem niemieckim
Twój zakres obowiązków:
● bieżąca i terminowa obsługa Klienta - telefoniczna i mailowa;
● pozyskiwanie informacji potrzebnych do przygotowania oferty;
● przygotowywanie ofert handlowych;
● koordynacja realizacji zamówień;
● uzupełnianie danych w CRM;
● budowanie pozytywnych relacji z Klientem;
● wsparciu działu handlowego.
Nasze wymagania:
● znajomość języka niemieckiego pozwalająca na swobodną komunikację mailową i telefoniczną;
● doświadczenie w pracy w obsłudze Klienta, back office, we wsparciu działań
sprzedażowych;
● umiejętność w budowaniu pozytywnych relacji z Klientem;
● skrupulatność, sumienność i świetnie zorganizowanie;
● samodzielność i nastawienie na poszukiwanie rozwiązań;
● posiadanie zdolności logicznego myślenia i analizy danych;
● chęć zdobywania wiedzy oraz łatwość w jej przyswajaniu (szczególnie zagadnień
technicznych);
● znajomość MS Office.
Mile widziane:
● doświadczenie w pracy z klientem w firmie produkcyjnej;
● znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie B1/B2;
● doświadczenie pracy z CRM.
Oferujemy:
● stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
● elastyczne godziny pracy (zaczynamy pracę w godzinach 7:00 -9:00);
● możliwość pracy hybrydowej (po okresie próbnym);
● szkolenia i wdrożenie na start;
● możliwość rozwoju i awansu (jesteśmy jedną z najszybciej rozwijających się firm w
branży!);
● pracę w młodym zespole, w nieformalnej atmosferze i w środowisku otwartym na
zmiany i nowe pomysły!
● dofinansowanie zajęć sportowych - karta Multisport;
● prywatna opieka medyczna
● dofinansowanie szkoleń i kursów;
● ubezpieczenie na życie;
● firmowa biblioteka do Twojej dyspozycji;
● kawa. herbata i owoce w biurze;
Jak wygląda nasz proces rekrutacyjny?
Jeśli Twoje CV wpisze się w nasze oczekiwania, spodziewaj się:
1. Telefonu działu HR.
2. Zaproszenia Videocall lub rozmowę do biura, aby wzajemnie lepiej się poznać.
3. Na koniec, spodziewać się możesz oferty, bądź telefonicznego feedbacku z podziękowaniem za udział w procesie rekrutacji.
Jeśli Twoje oczekiwania identyfikują się z naszymi i chcesz dołączyć do naszej ekipy - ślij swoje #CV już teraz!
"
Rekomendowane oferty