Rekrutacja odbywa się dla firmy SellerSwitch, która jest częścią grupy Lvl Up Media.
Poszukujemy osób, które znają Amazon jak własną kieszeń (inne platformy będą zdecydowanym plusem) i mają minimum 2-letnie doświadczenie w obsłudze Klientów B2B. Jeżeli natomiast nie wpisujesz się w te potrzeby, ale marketplace’y to Twoja pasja – z przyjemnością zapoznamy się z Twoją aplikacją na pozostałe nasze oferty.
• Męczy Cię, że jesteś w organizacji, która stanęła w miejscu i traci Twój czas na wykonywanie zadań, które mógłbyś/mogłabyś szybko usprawnić oraz czujesz, że tracisz wiedzę na temat marketplace, ponieważ nie jest wykorzystywana w pełni?
• Nie czujesz, aby Twój głos miał znaczenie, a Twoje pomysły i kreatywność są odkładane na nieokreślone “później”?
• Znasz swoje zdolności liderskie i wiesz, że kierowanie zespołem to nie tylko odbywanie spotkań przy kawie, ale realny mentoring, wsparcie i pomoc w rozwijaniu się innym?
• Czy duże i międzynarodowe projekty zostały już dawno za Tobą, a Twoja potrzeba rozwijania strategii jest marnotrawiona?
• Czy straciłeś motywację, ponieważ Twoje potrzeby rozwoju oraz udziału w ciekawych procesach będących wyzwaniem przestały istnieć i patrzysz jedynie na zegar, aby minęło już 8 godzin pracy?
Jeżeli Twoja odpowiedź brzmi “TAK” na chociaż jedno z powyższych pytań, to czekamy właśnie na Twoją aplikację.
W SellerSwitch obsługujemy kompleksowo konta sprzedażowe oraz wspieramy w rozwoju naszych Klientów na platformach takich jak: Amazon, Allegro, eBay, Kaufland, eMag, BOL oraz wiele innych.
Szukamy Ciebie, czyli analitycznego i efektywnego Marketplace Managera, jeżeli:
• Masz minimum 3-letnie doświadczenie w pracy z Amazon. Dodatkowe platformy będą atutem.
• Koordynujesz projekty, nie boisz się wyzwań, harmonogramów oraz ich egzekwowania, świetnie odnajdujesz się w Kanban, a sprint to coś więcej niż szybki, krótkodystansowy bieg.
• Masz doświadczenie managerskie, aby pokierować naszym świetnym zespołem specjalistów - od motywowania, przez mentoring, po dbanie o rozwój kompetencji (min. 2 lata doświadczenia).
• Odnajdujesz się w analizie danych i nie są Ci obce pojęcia takie jak ROI, TACoS, YoY czy sales peak (min. 1 rok doświadczenia w analizie danych).
• Czujesz się dobrze w kontaktach z innymi oraz cechują Cię wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, sprzedażowe i negocjacyjne - szczególnie w kontekście współprac B2B.
• Czujesz ekscytację a nie panikę, kiedy usłyszysz, że dany Klient ma osiągnąć podwojenie przychodu w nadchodzącym roku.
• Odnajdujesz się w chaosie, ale preferujesz porządek i usystematyzowane procesy oraz masz udokumentowane przykłady wprowadzenia usprawnień w organizacji.
• Nie boisz się wzięcia odpowiedzialności za podjęte decyzje, cechuje Cię proaktywne podejście oraz zazwyczaj jesteś tą osobą, która wykazuje inicjatywę.
• Czujesz się pewnie w komunikacji w języku angielskim - poziom minimum B2.
Do Twoich obowiązków będzie należało:
• Tworzenie i wdrażanie strategii sprzedażowych na marketplace’ach w celu maksymalizacji przychodów przy jednoczesnym dbaniu o rentowność projektów.
• Rozwijanie długotrwałych relacji oraz prowadzenie negocjacji z obecnymi Klientami.
• Stała analiza sprzedaży oraz mapowanie możliwości biznesowych.
• Wykonywanie regularnych audytów na kontach, tworzenie na ich podstawie harmonogramów oraz wspieranie specjalistów we wdrażaniu proponowanych rozwiązań.
• Mentoring i zarządzanie zespołem specjalistów. Dla Nas ważna jest zadaniowość, terminowość i umiejętność delegowania zadań.
• Koordynowanie bieżących projektów oraz onboarding nowych – od zgromadzenia dokumentów, przez założenie konta, po wybór produktów, a także współpraca z innymi zespołami, aby zapewnić jak najwyższą jakość obsługi.
To oferujemy:
• Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy uzależniony od wyników;
• Kartę sportową, opiekę medyczną oraz niezbędne narzędzia pracy;
• Możliwość rozwoju zawodowego w branży e-commerce;
• Praca w trybie hybrydowym – 2 dni z biura na Wilanowie lub całkowita praca zdalna w przypadku osób spoza Warszawy;
• Szkolenia i wsparcie w rozwoju kompetencji związanych z platformami marketplace;
• Przyjazną atmosferę i stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
Etapy rekrutacji:
1. Aplikujesz
2. Sprawdzamy Twoją aplikację 👀
3. Dzwonię do Ciebie, aby ustalić dogodną godzinę naszej pierwszej rozmowy w formie spotkania w Teams, podczas której zadam Ci kilka pytań (ok 40-60 minut), tak aby się poznać i poczuć, czy nadajemy na tych samych falach.
4. W ciągu 2-3 dni po rozmowie dzwonię do Ciebie z feedbackiem.
5. Organizujemy drugą rozmowę już z kadrą zarządzającą. Zadajecie sobie wzajemnie pytania, aby lepiej się poznać.
6. Możesz (ale nie musisz) otrzymać proste zadanie rekrutacyjne do wykonania.
7. W ciągu 2-3 dni po spotkaniu/zrobieniu zadania dzwonię do Ciebie z feedbackiem.
8. Rozmawiamy o szczegółach i przedstawiamy naszą propozycję współpracy.
9. Formalizujemy współpracę.
10. Startujemy! 🚀
Rekomendowane oferty